Strana 48 z 49

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 14:06
od používateľa dexterav
už len preto že veľkosť monitora nemá nič spoločné z rozlíšením je to kravina ;)
mno neviem aké FPS myslíš

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 14:21
od používateľa Vezeda58
Anti Aliasing: Ide o vyhladenie hrán objektov priemerovaním výpočtu hrany objektu pri räznom rozlíšení. Zapnutie funkcie výrazne uberie na výkone grafickej karty. Zmysel má len pri obrazovke menšej ako 17“, kde je málo bodov a hrany sú potom kostrbaté.
Tu to máš napísané.

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 15:09
od používateľa dexterav
ešte šťastie že si my vysvetlil čo je AA :facepalm:
ako som vravel kravina :laugh:
a ked budem mať na 16" FHD tiež to treba zapnúť alebo na 15" 800x600 :?
na klasicko FHD LCD sú zuby jak krva a o 27" z FHD rozlíšením radšej pomlčím

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 15:27
od používateľa Vezeda58
Tak ako tiez mi to nejde do hlavy ale tak je to tam tak napísané .
Ale napríklad na 42 palcovéj telke to nezistis aj keby chces .
Myslím pri rozlíšení :1920x1080 ak zapnem 3d tak áno je to rozdiel ale pri klasickej 2d prezentácii voľným okom nezistis .

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 15:30
od používateľa Kyselinka
Vidis, len treba mat oci ;)

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 15:41
od používateľa Vezeda58
Ale zas to čo som napísal môže byt aj mylné kedže wikipediu neobnovuju vkuse ked niečo nove vinde .
Môže to byt že počítali z klasickou AA z pred pár rokov teraz uz sú fxaa,msaa,ssaa,txaa a podobne.

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 15:45
od používateľa dexterav
AA je AA proste idú zuby preč a je jedno akou metodou , je to zjednodušené ale je to tak
samozrejme niektoré zaberajú viac iné menej, potom je tu problém z transparentnymi textúrami
ale spájať to z veľkosťou LCD :facepalm:
takisto to spúste ľudom nevadí že to je zubaté ale ja používam AA od vtedy čo ho objavili :D

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 15:49
od používateľa Vezeda58
Tak ja tiez dávam AA ale tak na 4 max ,ale crysis3 som prešiel na fxaa .
A to čo som napísal neni zmojej hlavy ale z Wikipédie :
http://sk.m.wikipedia.org/wiki/Grafická_karta#section_1

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 15:54
od používateľa dexterav
ja myslím že stačí logicky uvažovať aby človek došiel k tomu že to nieje úplne pravda čo tam píšu ;)

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 15:57
od používateľa Vezeda58
Ja som hľadal niečo kde do podrobna zistim niečo o grafických kartách a nastaveniach a výroby a našlo len wikipediu.

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 17:54
od používateľa pipo137
Pixel napísal:Je normalne ze to na zostave v podpise bezi v rozliseni 1680x1050 v ultra nastaveniach s SMAA(2TX) v prvej misii medzi 20-30 FPS ?
Pixel napísal:Idem este skusit beta drivery
No, s novými by mal byť nejaký rozdiel.

Pozrel som sa na to a pri tom našom rozlíšení na VH je rozdiel v fps medzi FXAA a SMAA(2TX) vcelku minimálny, takže myslím, že by ti to malo ísť viac (čo tie nové beta driver-e??). Ale zato medzi FXAA a MSAA(2x) je už pár fps ;)

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 18:04
od používateľa Vezeda58
Pipo , a čo ak to hra na ultra kvality potom by to mohlo ísť ako hovorí.

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 18:56
od používateľa pipo137
V skratke, hovorím o tom najvyššom a to je tuším nazvané Very High (VH)... v C2 to bolo tuším nazvané ULTRA, ale v C3 je to VH. Ale musím sa pozrieť, už som si sám neni istý :D

Re: Crysis 3

Napísané: Po 01. Apr, 2013, 23:53
od používateľa Pixel
Drivery volaco pomohli . Ta prva misia dava karte riadne na frak , ale dalej to ide mezi 30-45 fps tak sa nestazujem ....

Crysis 3 a CPU

Napísané: So 06. Apr, 2013, 15:38
od používateľa robike
Chcel by som vedieť aký bude rozdiel v hre crysis 3 s procesorom AMD FX-6100 oproti Intel i5-3470 pri grafike GTX650Ti keby som to nastavil na High alebo Very High detailoch