jj, ludia to chcu, o tom nieje ziadna pochybnost (a o zafinancovanie sa rozhodne nebojim).
molnart napísal:demo je zatial shot-for-shot remake, tak ked chcu urobit reboot tak by ho mali inak promovat. a v tom pripade na vydanie koncom 2017 neverim ani nahodou
popis toho ake maju plany je velmi jasny;
A modern take on System Shock, a faithful reboot. Many improvements, overhauls and changes are being implemented to capture the spirit of what the original game was trying to convey, and bring it to contemporary gamers.
→ Re-imagined enemies, weapons, and locations by original concept artist Robb Waters.
→ Brand new musical score composed by Jonathan Peros.
→ The user interface, game mechanics, enemies, and puzzles will be updated to reflect modern aesthetics and sensibilities, while maintaining the feel of the original.
plus
→ $900k Goal: Modern Inventory Management, Modern Controls, New Puzzles, Updated Faithful Levels, Game Difficulty Modes.
→ $1.4m Goal : Enemy limb dismemberment, More puzzles, Ammo types/weapon settings, Vending machines, Basic components/research, RPG progression, Weapon upgrading
tzn, aby sme sa zbytocne nehadali ci je to reboot, remake alebo remaster (a co vlastne tie pojmy zahrnaju*), je najlepsie povedat "nova hra na motiv tej povodnej" aby to bolo kazdemu jasne.
SK v skratke - ak sa projekt zafinacuje (900k), tak bude;
-moderne spracovanie System Shocka, vela vylepseni, renovacii a zmien, v snahe zachytit ducha povodnej hry a priniest ju sucanym hracom.
-nanovo nadizajnovani nepriatelia, zbrane a lokacie
-uzivatelsky interface, herne mechaniky, nepriatelia budu vylepseni a zmodernizovani, zachovajuc atmosferu originalov.
-nova hudba.
-moderny inventory manazment (inde sa vyjadrili ze bude velmi pribuzny SS2), moderne ovladanie, nove puzzly, prerobene levely, rozne nastavitelne obtiaznosti.
ak sa dosiahne hranica 1.4mil, bude mozne trhat nepriatelov na casti, este viac puzzlov, viac druhov streliva a nastaveni zbrani, automaty na kupu streliva a inych (cize pridana nejaka forma penazi), modifikacie a vyskum (zasa SS2), upgrady zbrani, RPG elementy.
*ja osobne pouzivam nasledujucu stupnicu;
-source port: ak su k dispozicii zdrojaky, hra sa naportuje aby behala pod modernymi OS, podporovala vysoke rozlisenia, a moderne ovladacie prvky. velmi verne originalu, napr ZDoom.
-engine clone: ak niesu zdrojaky, zoberie sa vsetok material ktory hra pouziva (textury, zvuky atd), a naportuje sa to do ineho enginu, vsetka funkcionalita za vytvori od nuly tak aby co najpresnejsie zodpovedala povodnej hre (plus samozrejme podpora modernych OS, ovladacich prvkov atp). napr Citadel (System Shock1).
-remaster: funkcne zhodne s originalom (plus moderne ovladanie a UI, ak je to treba), ale material sa vytvori nanovo, vo vyssom rozliseni. napr. Homeworld remastered.
-remake: komplet prerabka, predstavujuca viziu povodneho materialu od noveho autora. podstatne veci (story, prostredie, typ hry atp) zachovane, ale vsetko ostatne vytvorene od nuly, podla toho ako si to novy autor prestavuje. napr Black Mesa, a aj novy System Shock.
-reboot: este o stupen vyssie, zachovane naozaj iba zakladne veci, napr strielacka na Marse (alebo "uz sa ani netvarime ze hry maju nieco spolocne"). napr orig Doom vs Doom4.
my sme im navrhovali remaster, ale nakoniec sa (evidentne) rozhodli pre remake. budem rad ak sa im to podari, ale jednym dychom dodavam ze zvrzat remake je podstatne lahsie ako zvrzat remaster.