Ghost Recon Breakpoint

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Užívateľov profilový obrázok
Per
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12652
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Ghost Recon Breakpoint

Príspevok od užívateľa Per » Ne 29. Sep, 2019, 16:59



celkom zabijacka HW narocnost ,vypada to ale velmi dobre..prvy krat vidim travu,ktora sa aj ohyba,nielen kýva


v podstate je to hra pre 2xxx generaciu,akurat keby nemala rtx jednotky,ale namiesto nich rasterizacne :D
Naposledy upravil/-a Per v Ne 29. Sep, 2019, 17:44, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
kllr007
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 3070
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: Ghost Recon Breakpoint

Príspevok od užívateľa kllr007 » Ne 29. Sep, 2019, 17:34

Alebo nezapinať za každú cenu ultra. Rozdiel medzi High a ultra zväčša človek pri hraní ani nevidí ale FPS môže mať dvojnásobne. Inými slovami ľudia by sa mali naučiť čo zapnúť a čo nie.
Že sa tráva ohýba, to je mi novinka, ako keby to v hrách do teraz nebolo :D.
MB: Gigabyte B450M S2H; CPU: AMD Ryzen 2600; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Sapphire NITRO+ RX 580 8GB; SSD: Crucial MX500 500GB; PSU: Be Quiet Pure Power 11 500W;
LCD: BenQ EW277HDR; MOUSE: Logitech MX Master + Razer Goliathus; KEYBOARD: Logitech G710+; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10

Užívateľov profilový obrázok
Per
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12652
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Ghost Recon Breakpoint

Príspevok od užívateľa Per » Ne 29. Sep, 2019, 17:49

Na ultra to ide v pohode,na max uz je to horsie..Rozdiel pre oko bude samozrejme len placebo

Napísať odpoveď

Návrat na "Hry a problémy s nimi"