DOOM Eternal

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
fobos
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3634
Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa fobos »

ale chapes ? hra ma oslovit co najvacsie publikum, aspon tak ma byt robeny obchodny model, a nie si odbyt 70% ludi, tym ze sa to pre nich neda hrat ani na prvej obtiaznosti! ved od toho su obtiaznosti v hrach ale ja som tazsiu hru od tohto nehral asi.

ved nech si machri daju ultra violence, ale rekreacny hraci (a tych je vacsina) sa tu len trapia - a preto su tak rozporuplne reakcie na hru
Xbox Series X...
Marek125
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2005
Dátum registrácie: So 29. Jún, 2013, 22:46
Bydlisko: Nesluša

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa Marek125 »

Chlapci jak toto je ťažké tak si zahrajte nového Crash Bandicoot toto je proti tomu ľahký medik kde tu som bol len vytočeny tam som hodil ovládač o telku.
Používateľov profilový obrázok
Miso122
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1928
Dátum registrácie: St 27. Nov, 2019, 21:36
Bydlisko: BA

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa Miso122 »

nie, hra nema oslovit co najvacsie publikum :D studio si spravi hru tak, aby oslovila koho len oni chcu. Dark Souls alebo Sekiro je narocnejsia hra a nikto ich za to nehejtuje, tak neviem preco ten hejt na Dooma. Na najlahsej obtiaznosti je to naozaj nic, na konci hry som mal 30+ zivotov , pricom sa povazujem za fakt zleho hraca. Kto chce pribehovku, nech si zapne assassina alebo far cry.

machri si daju ultra nightmare a prejdu to tak, rekreacni hraci nech si daju co len chcu, je to ich vec.
ITX >>> ATX
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8523
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa shiro »

Si uvedom, ze to nehraju len 14r decka s reflexami terminatora. Ale aj 30-40r, odchovani na predoslych Doomoch 1,2 a 3...a ti ta s takymto trapnym skackanim poslu vies kam, stvrtou nadsvetelnou. Doom bol vzdy o prostom behani a rubani, nie skackacia somarina typu Crash ci SuperMario kks...dobabrali tam co mohli, v porovnani s Doom 2016. Aby som musel riesit v spravnu chilu stlacenie tlacitka, to kde sme? V skakacom Tombraiderovi? Municie minimum, enemaci sa triafaju na takmer 100% furt a stale....kde je akoze ta zabava? Tiez som to znechutene vymazal. Keby som za to dal akekolvek $$, citil by som sa maximalne podvedeny. Ak toto Carmack odsuhlasil, tak si zasluzi kopanec a facku do tvare....

A ked iD soft vyda raz za cas takuto hru, tak isto nebudu chciet mat z nej minimalne trzby = oslovit co najvacsie publikum = ma to byt normalne hratelne. Nie blba skakacka. Inac nech nepistia, ze maju male trzby a kopu refundov, lebo srajda hra.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Používateľov profilový obrázok
Miso122
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1928
Dátum registrácie: St 27. Nov, 2019, 21:36
Bydlisko: BA

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa Miso122 »

nedobabrali co mohli, ta hra je super :) od trapnej skakacky to ma daleko, municie je dost, enemaci sa netriafaju ked ich zastrelis prvy. zabavne to je, kopanec a facku si zasluzia vsetci hejteri a nie vyvojar.

cau
ITX >>> ATX
Používateľov profilový obrázok
stanomx
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3415
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa stanomx »

ako na tej najlahsej urovni som malokde skapal to som sa uz viackrat vracal na chekpoint kvoli tym dlhym skakacim nezmyslom
myslim ze ma to najviac sralo na urdaku bola tam taka na milimetre pasaz a nakoniec som to skocil z toho "boostera" skratkou rovno do tych dveri
presne tato pasaz to bola

pochybujem, ze studio nechcelo oslovit co najviac hracou :hysterical: no cau
RAMMSTEIN
Používateľov profilový obrázok
Monster1
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4484
Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa Monster1 »

Ja si myslim ze studio oslovilo hracov az az proste je to mela kde hra ludi nevedie za rucicku kazdych 10 sekund ako v 90% hrach, a ked to niekto nezvlada na najlahsej obtiaznosti tak je problem medzi stolickou a pc, uz to vravim zopar rokov ze dnesni hraci uz niesu to co byvali :D jedine s cim mozem suhlasit ze skakania je tam hodne
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
fobos
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3634
Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa fobos »

uz to vravim zopar rokov ze dnesni hraci uz niesu to co byvali
Praveze na to frfleme ti co tu mame 30+. quaka 3 som daval na Nightmare a toto za boha nie prejst :D
nie, hra nema oslovit co najvacsie publikum :D studio si spravi hru tak, aby oslovila koho len oni chcu
tak z teba by nebol obchodnik :D ist sam proti sebe
Xbox Series X...
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6633
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa M1ch4l »

foboss napísal: So 24. Okt, 2020, 19:11 tak sa priznam, ze som tomu dal este sancu, sralo ma to, ze som padavka, nahral som znova, presiel som do 90% kde je ten lietajuci boss s kridlam tam som sa zasekol a uvidim ci to dohram, medzi tym som presiel Mafiu remake

da sa to hrat, ale ta hra je tak sproste spravena, ze aj na strednej obriaznosti je to tak brutalne tazke, a ako citam, tak niektori to nevedia prejst ani na najlahsej, a to ma sere preco to takto spravili ? obtiaznost ma byt v hre na to, aby si kazdy hrac nasiel to co mu vyhovuje, a nie na prvej urovni sa 70% ludi trapi, zbytocne spravili hru frustrujucu

marauderer je brutal, ale da sa na neho zvyknut, tu treba fakt vsetko pouzivat, vsetky zbrane, planemomet, granaty jedny druhe, pilu, proste tempo jak svina, ale preco to nezjednoduchsili na nizsie urovne obtiaznosti mi je zahadou :facepalm:
Maraudera mam nauceneho takmer vyhradne tou dvojhlavnovou brokovnicou
foboss napísal: So 24. Okt, 2020, 19:18 ale chapes ? hra ma oslovit co najvacsie publikum, aspon tak ma byt robeny obchodny model, a nie si odbyt 70% ludi, tym ze sa to pre nich neda hrat ani na prvej obtiaznosti! ved od toho su obtiaznosti v hrach ale ja som tazsiu hru od tohto nehral asi.

ved nech si machri daju ultra violence, ale rekreacny hraci (a tych je vacsina) sa tu len trapia - a preto su tak rozporuplne reakcie na hru
Hra nemusi nutne oslovit co najvacsie publikum. Mnozstvo hier ma nejaku uzku cielovku. Doom je dost hardcore FPS. Skoro kazdy typ nepriatela ma nejaky hard counter. Toto ked sa naucis a aplikujes, tak to nie je az take tazke. Potom to ale treba skombinovat s pohybom a s tym, ze si doplnas miniciu/zivot/brnenie podla potreby. Na to tam mas mnozstvo tych malych nepriatelov. To sa mi na tom "combat loop" celkom paci, ako si stale mozes doplnat co potrebujes.

Ja som teda neskusal tie lahsie obtiaznosti, mozno to naozaj je moc tazke pre casual publikum. Ale co napr. Dark Souls? Tam si obtiaznost ani nemozes znizit. Alebo ako potom ludia co nedavaju Doom na najlahsiu hraju online hry? Ked som zacal hrat COD MW pre par mesiacmi, aku nakladacku som dostaval... obcas stale dostavam.

Marauder je klasicky bossfight, chce to par pokusov. Co mi vadilo ze ku koncu hry bol snad na konci kazdeho boja, to uz nebolo uplne ono. Ale bud ho nejak nerfli alebo som sa vdaka COD MW zlepsil, lebo zatial co som hral ten DLC tak myslim ze kazdeho Maraudera som dal na 1. krat. Iba ked boli ti 2 naraz, tak som asi tak 5 pokusov potreboval.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Logitech G513 Carbon linear, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
Miso122
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1928
Dátum registrácie: St 27. Nov, 2019, 21:36
Bydlisko: BA

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa Miso122 »

ITX >>> ATX
Mumaq
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2766
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa Mumaq »

foboss true story... Ak si nahodou hral aj csko, tak je velka sanca, ze sme hrali spolu :D
Co sa toho quake tyka, tak to bol iny level skakania a doteraz, ked si to zapnem, tak ma to bavi, no tento doom je total chaos.
Zeby som po kazdom monstre menil zbran, resp nebodaj na jedneho pouzit 3 tipy zbrani, zeby mi vyslo ammo... sorry ale to je moc
Asus TUF B650+, AMD Ryzen 7800X3D @ NZXT Kraken 360, G.Skill 32GB 6200 CL28, Sapphire RX 7900XTX Nitro+, Samsung 980PRO 2TB & 990PRO 4TB, Asus Strix Aura 850W, NZXT H6i Flow + 7x Noctua A12X25 + 2x NF-A14, Acer Predator Z35, Repro Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Samsung Note24 Ultra & Galaxy Watch6 Classic LTE
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5768
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa wingo »

First Person Puzzle Shooter? :D
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4410
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa scream »

No ked vam uz doom na najlahsej obtiaznosti pride tazky, tak neviem, co by ste robili v akejkolvek online FPS :D

Obcas treba aj porozmyslat, pochopit system utoku voci bossom a je to tak akurat. Aj ten final boss sa dal zvladnut len nie na prvy krat. Jedine, co je nove v doomovi, ze sa neda davat zakazdym full auto, lebo dojdu naboje...ale aj k tym sa da prist, ked clovek trosku rozmysla :)
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
Používateľov profilový obrázok
stanomx
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3415
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa stanomx »

a preco by som hral online fps?
final bossa som dal na prvy krat na najlahsej urovni
toho curaka na urdaku na 2hy krat...
s municiou som problem nemal zacelu hru ani raz
tak sa mi to az tak nepacilo no dpc, cakal som od toho mozno viac... co je natom, to kazdy musi stale presviedcat vsetkych o svojej pravde tuna?
RAMMSTEIN
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4410
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: DOOM Eternal

Príspevok od používateľa scream »

No ocividne asi nenarazam na teba, ked s obtiaznostou nemas problem, ze? Samozrejme ak clovek ignoruje system, tak ma malo ammo bosovia su tazki. To je jedine, co som chcel tymto povedat. Oproti online FPS je toto sparanie v nose, co sa tyka obtiaznosti. Konkurencia ziadna.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X

Návrat na "Hry a problémy s nimi"