Strana 3 z 4

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Pi 08. Feb, 2019, 21:37
od užívateľa eSsay
Mám už aj ja pozvánku, no tiež nemám čas :(
ale ako tak čítam, asi sa ani neoplatí sťahovať (?) :D

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Pi 08. Feb, 2019, 21:46
od užívateľa paranoid.asian
tiez som si nasiel pozvanku, dufam ze sa stihnem cez vikend k tomu dostat
mino, cakal som teda vacsie nadsenie, to nevesti pre tu hru nic dobre :)

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Pi 08. Feb, 2019, 22:09
od užívateľa eSsay
Je to len BETA zatiaľ.

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Pi 08. Feb, 2019, 22:14
od užívateľa nabokow
dakujem za invite, Matej.T
len teda tomu ubisoftu to trva, 16 hodin, kym mi prisiel mail s pozvankou, teraz uz 2 hodiny po jej redeemnuti cakam a hra zatial v kliente nikde, ani dalsi mail neprisiel. hlavne, ze na stranke to tvrdi, ze uz mozem "preloadovat" :D

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: So 09. Feb, 2019, 15:30
od užívateľa mino_85
paranoid.asian napísal:
Pi 08. Feb, 2019, 21:46
tiez som si nasiel pozvanku, dufam ze sa stihnem cez vikend k tomu dostat
mino, cakal som teda vacsie nadsenie, to nevesti pre tu hru nic dobre :)
Neviem, možno som len prejedený D1, ale je fakt, že ma to leto ani to mesto neberie. Ale ono sa to ťažko hodnotí, keď na začiatku je to len jednoduchá cover based strieľačka, žiadne špekulácie nad gearsetom, talentami a spôsobom hrania, RPG prvky sú druhoradé kým nemáš špeci gear, talenty a skilly. Proste kombinuješ čo má lepšie čísla a strieľaš z krytu. V podstate nemáš ako zistiť o čom tá hra naozaj je, treba sa vylevelovať a na to teraz nemám čas. Dal som dokopy nejaké 2-3 hoďky zatiaľ, čiže len taká ochutnávka. Určite sa s kúpou neponáhľam, má to čas. Asi si počkám na to až to bude vonku a omrknem nejaké end-game gameplay, že o čom to je.

Stále mi ale vadí ten divný pohyb a paradoxne, že ubrali na bullet sponge. Zdá sa mi to omnoho ľahšie než bola D1 na začiatku. Dať dole NPC trvá oveľa kratšie a tým pádom sa stráca potreba taktizovania v súbojoch. V D1 si musel myslieť na zadné vrátka, nejakú ústupovú cestu v prípade potreby, tu som level 2 a kosím to všetko bez problémov, ešte aj fialových enemákov na počkanie, jedine golden boss s brnením potrebuje poriadne nasypať. To v D1 som mal celkom iné bobky z NPC na začiatku. Neviem či sa to postupom zmení, ale zatiaľ ma to neberie.

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: So 09. Feb, 2019, 18:15
od užívateľa eSsay
RTX 2060 + i5-8600K performance


Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: So 09. Feb, 2019, 18:29
od užívateľa Hexaris
Mino ja mam tu istu grupu ako v jednicke a dostavame neskutocne na hubu. Ked si sam tak je to v poho, ale ked ste styria tak idu po tebe a maju kopec HP ... jasne v jednicke to hrame tak, ze nestihaju skripty reagovat 😂, proste ked mas gear, tak si skoro immortal. Uvidime vo finale. PVP ma trochu sklamalo ...

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: So 09. Feb, 2019, 18:51
od užívateľa mino_85
Hm, tak možno to chceli spraviť sólo hráčom ľahšie, lebo v 1 tiež dosť ľudí nadávalo, že o samote to dá zabrať. Mne to nevadilo, aspoň bola výzva dávať Legendary misie a plánovať si postup krok po kroku. PvP ma veľmi nezaujíma.

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Po 11. Feb, 2019, 10:49
od užívateľa paranoid.asian
tak som sa k tomu dostal, na 10min. spravil som len ten uvod vstup do bieleho domu.
mne pride to ovladanie a pohyb postav praveze lepsie ako v d1. take sviznejsie.
len ta grafika je dost meh. mozno tam je viac detailov, viac novin poletujuich inak mi to pride rovnake ako d1 len viac presaturovane. ale videl som malo.
zvuky, su o krok dalej zasa.
len je to asi dost malo na kauf. jedine tak s hw, ale ci by som ja pri upgradovani hw, kvoli tomu uprednostnil ryzen pred intelom ku ktoremu sa dava d2 zadarmo. neviem. asi nie.

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Po 11. Feb, 2019, 11:49
od užívateľa mino_85
Ja som nemal na mysli reálnu rýchlosť pohybu, to je OK, skôr animáciu postavy pri bežnom pohybe, neviem prečo, ale mám dojem jakeby to bol taký moonwalk, alebo jak to nazvať. Reakcie na pohyb myšou a rýchlosť samotného pohybu sú OK, vadí mi len vizuálna stránka veci. Inak sa mi tiež zdá, že niektoré pohyby sú svižnejšie, preskoky cez prekážky a pod., ale môžno je to len dojem práve na základe lenivejšej deafult animácie. Neviem to objektívne porovnať. Presun z krytu do krytu je asi čisto copy/paste z jedničky, aj celkovo gameplay z krytu, ale to je OK, lebo už v D1 to bolo top. Asi nepoznám cover based strieľačku kde by to bolo tak dobre odladené a zapracované do prostredia.

Grafika je o čosi náročnejšia, žadny extrém, ale je. Nevyzerá asi horšie než D1, skôr trpí na zmenu ročnej doby... vždy je ťažšie spraviť fotorealistickú grafiku v lete než v zime, vegetácia je ultimátna výzva a veľký žrút výkonu, ak má byť detailná. Plus chýba tu ten efekt sneženia, čo bolo D1 naozaj top po stránke particle efektov a nasvietenia, hlavne v noci. D2 logicky postráda ten wow efekt.

Veľa som toho nenahral, ale v princípe som ani nečakal nejaké veľké zmeny v hrateľnosti. Určite sa niektoré gameplay prvky posunuli, maličkosti jak rôznorodosť lootboxov, evidentne zmeny v gear builde, trochu zmenený systém levelingu, postrehol som aj náznaky scavengingu /širšie spektrum zbierateľných materiálov/, ale odohral som príliš málo na to aby som pochopil k čomu to je. :)

Jak som vravel, neponáhľam sa... poriadne si to napozerám keď to bude von. Aj k D1 som sa dostal asi po roku od vydania, keď už to bolo z veľkej časti odbugované a malo to vcelku vyvážené gearsety.

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Po 11. Feb, 2019, 14:13
od užívateľa paranoid.asian
jo ved presne toto, ja si na to velmi rad pockam. D1 som este ani poriadne nedohral. cize casu dost.

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Po 11. Feb, 2019, 19:57
od užívateľa Hexaris
Zoznam postrehov ...
- Dazd a leto nesahaju ani po kotnik snehu ktory je v D1 😕 a dazd je len nejaka mlha ? Wtf ?
- Postava je vacsia, zas vsetko na velko, ako keby nestacilo toho malo priestoru ktory clovek ma na monitore
- Healing system by bol celkom ok ak by ste to nehrali na hard, npc vas rush-uju takze nemate sancu si doplnit armor. Heal dron a seeker mine ledva pomozu. Uvidime casom ak v tom bude skill power ...
- Neexistujuce zamorene casti ? Snad zlty prasok v plnej hre ?
- Neexistujuci underground ?
- TTK sa mi nepaci, ak vas rogue prepadne, nestacite zareagovat. Hodne sa chodi od chrbta ...
- Uplne sa vytraca skill a pokrocilejsi build, hlavne je mat konkretnu vec a mate to v podstate vyhrane ...

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Po 11. Feb, 2019, 21:16
od užívateľa paranoid.asian
nuz, ktobyto bol cakal.
mieria na konzoly, kde ten skill v obratnosti, priestoroveho hrania a miereni nie je tak doraz na rychlost a postreh kladeny ako na pocitacoch.
imho.

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Po 11. Feb, 2019, 23:38
od užívateľa mino_85
Zas nechcem ich hejtovať, IMO skôr reagujú na najčastejšie sťažnosti voči D1 a to bola príliš dlhá doba na zabitie, jak v PvE tak v PvP. Hlavne odkedy nerfli Classified Strikera, tak v DZ behali samí Nomadi + sem tam nejaký Predator a to boli nekonečné súboje. Čiže sa to snažili v D2 fixnúť, ale teraz budú zas ľudia pindať, že to trvá krátko a nestíhajú reagovať na streľbu od chrbta. Holt furt bude niekto naštvaný. :-D

Ten heal system sa zmenil asi aj kvôli tomu, lebo v D1 človek hocikedy instantným stlačením klávesy spustil healbuff, čo zas len predlžovalo súboje v PvP, takisto sa kvôli tomu asi snažia posúvať skilly smerom viac k interakcii /veže a manuálne priraďovanie cieľov a pod./, práve preto aby to bolo viac o priamej kontrole hráča než o číslach postavy/gearsetu. Lebo znovu... veľa ľudí v D1 sa sťažovalo, že PvP neboli o skille hráča , ale "štatistika vs. štatistika", inými slovami o číslach v gearsete. Mne to práveže nevadí, lebo o čom má byť RPG? Ak chcem skill a reakčný čas, tak idem hrať CSGO, nie MMO RPG. Tak teraz ľudia dostanú to čo si vyplakali a budú zas pindať... :rolleyes: :facepalm:

Re: Tom Clancy's The Division 2

Napísané: Ut 12. Feb, 2019, 11:48
od užívateľa Hexaris
Tak ono je easy zmenit TTK, nez sa venovat gearu ... za tu dobu co to hrajem bol pouzitelny v pvp iba striker, predator a combat medic v ramci supportu. Zbytok ledva, ledva v pve. I ked s firecrest-om som v pvp uz par ludi usmazil :D
Ja verim, ze ked ludia kvicali jak prasata, ze nemozu nikoho zabit, lebo sa proste nevenovali gearu, talentom, modom ... co uz. Ja uz mam predatora s ktorym nemam problem zabit, ale hodne ludi cheatuje, preto to kopec ludi zacalo dissovat a prestali hrat last stand a pod.
Hru asi kupim a snad sa to trochu polepsi - state of game. Ked tak mozme spolu behat.