Strana 5 z 7

Re: Project CARS 2

Napísané: Pi 06. Okt, 2017, 22:57
od používateľa mino_85
Bolo to moje video, ale len s gamepadom, čiže plyn/brzda sú ON/OFF, nič medzi tým, to sa potom ťažko drží v tiahlej zákrute pol plynu. :)
Ani nebola snaha jazdiť precízne, to som dával len rýchlu ukážku framerate. S volantom je to samo o inom, tam sa dá pilovať stopa.

Re: Project CARS 2

Napísané: So 07. Okt, 2017, 09:03
od používateľa pepkopav
ochch...s takym dacim by som nehral,obera to o pozitok z jazdy...dnes som hru objednal,tak dufam,ze cim skor pride....mam i5 4670k,gtx 1060 3gb,8 gb ram..gk aj cpu pretocene...bude sa s tym dat hrat vo full hd na nejakom slusnom rozliseni?

Re: Project CARS 2

Napísané: So 07. Okt, 2017, 09:51
od používateľa mino_85
Určite hej, mne sa to zdá menej náročné na HW než jednotka, resp. lepšie optimalizované.

Re: Project CARS 2

Napísané: So 07. Okt, 2017, 10:58
od používateľa dexterav
čokolvek iné ako SMAA zabije moje fps pod 50 :D

Re: Project CARS 2

Napísané: So 07. Okt, 2017, 11:39
od používateľa mino_85
Fakt nechapem, ja si v pohode downsamplujem zo 4K, medium MSAA a zvysok na max.. Cosi ti to tam musi kazit, inac si to neviem vysvetlit. Ale pozriem sa este na to, nepozeral som prilis benchmarky na youtube, ci tie cisla budu blizko k mojim.

Re: Project CARS 2

Napísané: So 07. Okt, 2017, 11:53
od používateľa dexterav
čisto teoreticky zabíja MSAA a super sampilng FPS nehorázne...
preto sa nepoužíva nejak bežne resp boli nahradené postAA FXAA, SMAA, TXAA ktoré síce niečo nevyhladia úplne pekne, sem tam niečo rozmazžú ale nároky sú v podstate 0
rovnako je to aj v 1 alebo prastarom shifte1/2
MSAA low + SS low a 40fps ako malované :D
aj som resetoval ovládače lebo mám normálne zapnuté SGSAA, čo je total zabijak + MSAA, ale obraz je úpný kryštáľ ale nič sa nezmenilo
neviem, čo viem z chovania MSAA tak u mňa to proste berie štandartne fps dole, inak by nebol dôvod to neopužívať pokiaľ to neberie výkon lebo to kde dokáže urobiť svoju prácu vyzerá o 3 triedy lepšia ako na tých postAA, kedže žiadne mazance
osobne to ani neriešim :)
poprípade je problém v tom že to nemáš natívne 4k ale to sa mi zase nezdá

Re: Project CARS 2

Napísané: So 07. Okt, 2017, 13:07
od používateľa mino_85
V downsampligu by nemal byť problém, čo som prešiel vstavané benchmarky v iných hrách a porovnal s tým čo je na nete, tak to pekne kopíruje tie čísla. A v reckách sa počítam testuje v natívnom rozlíšení.

Samo MSAA je náročnejšie, ja tie posprocess blbosti ani nepovažujem za vyhladzovanie, skôr také rozmazávanie. Síce to zahladí nejaké tie okraje, ale jitteringu na malých objektoch v diaľke to nezbaví a toto mne najviac vadí. Kým stojíš na mieste, tak to vyzerá slušne, ale začneš sa hýbať a hrany sa roztancujú.

U MSAA záleží aj ako je implementované v hre, na aké objekty atď.. Od toho sa odvíja kvalita aj nároky. Niekde to vie dostať kvalitu obrazu takmer na úroveň SSAA, iné hry ledva o čosi lepšie než FXAA/SMAA. Ďalšia vec potom keď to vynútiš mimo hry cez ovládače... Svojho času kvalitne implementované 4xMSAA a 8xMSAA išli už riadne do výkonu a na tom sa asi nič nezmenilo. Skôr sa od toho upúšťa práve kvôli tomu, že sa rozšíril downsampling. Čo znamená v CARS2 low/medium/high MSAA neviem odhadnúť, ale medium mi nejako extra kvalitné nepríde v natívnom rozlíšení, v kombinácii s downsamplingom už je to o inom. Ale je pravda, že ja som už ovplyvnený aj tým, že som donedávna downsamloval zo 4K do 1080p, čiže už aj natívne 1440p na 27" sa mi zdá zubaté. :-D

Idem pozrieť nejaké benchmarky na YT a skúsim prebehnúť u seba podľa rovnakých nastavení.

Re: Project CARS 2

Napísané: Ne 08. Okt, 2017, 08:41
od používateľa paranoid.asian
Ja mam problem, ze ake vyhladzovanie pouzit, kompromis, aby som mal pekny obraz ale nezabil si fps. Myslim vseobecne nie konkretne pc2.
Predpoladam, ze je to individualne a nie je na to pattern, ktory plati u kazdej hry rovnako. Nie?

Re: Project CARS 2

Napísané: Ne 08. Okt, 2017, 09:44
od používateľa mino_85
Tak nejak, v podstate skúšať všetko a sledovať čo beží fajn a vyzerá slušne.

Re: Project CARS 2

Napísané: Ut 10. Okt, 2017, 21:14
od používateľa quicky
Trosku OT : skusal som dnes GT na ps4pro.... otrasna arkada, 10minut rovno som to zmazal, zrusil preorder...

Takze idem do PC2 na psko:)

Ktora verzia sa oplati kupit???

Re: Project CARS 2

Napísané: St 11. Okt, 2017, 08:02
od používateľa dargy
mino_85 napísal: Pi 06. Okt, 2017, 22:57 Bolo to moje video, ale len s gamepadom, čiže plyn/brzda sú ON/OFF, nič medzi tým, to sa potom ťažko drží v tiahlej zákrute pol plynu. :)
Ani nebola snaha jazdiť precízne, to som dával len rýchlu ukážku framerate. S volantom je to samo o inom, tam sa dá pilovať stopa.
Nevieš nastaviť analog plyn/brzda na druhú páčku? Keď som hral na gamepade vždy som používal iba páčky.

Re: Project CARS 2

Napísané: St 11. Okt, 2017, 08:09
od používateľa mino_85
Viem, ale neriešim, keďže normálne hrám s volantom. :)

Re: Project CARS 2

Napísané: So 25. Nov, 2017, 22:20
od používateľa scream
No dnes som skusil demicko... cakal som vela, dostal som malo :D ... velmi syte farby az nerealne. Ocenujem animaciu striekajucej vody za kolesami ale jazdne vlastnosti sa mi moc nelubia na to lambe ani formulke. No a na One X je to okrem ineho strasne zubate.

Re: Project CARS 2

Napísané: So 25. Nov, 2017, 22:52
od používateľa mino_85
Ja sa priznám, že som to nechal dosť dlho odležať, lebo som závislačil na Division, ale včera som pri tom konečne dlhšie posedel a pre mňa čistá pasia s G27, čo sa týka jazdných vlastností a odozvy na volante. Fakt zatiaľ týmto veciam nemám čo vytknúť.

Čím to ovládaš a setup si mal aký? Lebo hra má pre každé auto dve základné nastavenia - stable a loose. Úplne deafultne je tuším navolený stable. Ten mi nevonia, prehnane zamyká zadok a autá sú chronicky nedotáčavé na brzde a zatáčaní do zákruty, možno ako z núdze cnosť pri hraní s gamepadom, aby to nefrustrovalo hráčov hodinami. Zato Loose setup je podľa môjho gusta /jediné čo som zmenil steering ratio tuším zo 14,5:1 na 12,5:1, aby to ostrejšie zatáčalo/. Aspoň čo som pojazdil na Ferrarku 488 GT3, vystriedal som 5 okruhov /Spa, Bathurst, Le Mans, Algarve, Sugo/ a všade sa to chovalo veľmi živo, ale predvídateľne, kopec srandy som si užil.

Re: Project CARS 2

Napísané: Ne 26. Nov, 2017, 11:08
od používateľa quicky
mino raz ti to dojdem dokov omakat :D robis chute nam smrtelnikom s gamepadom :D