MASS Effect: Andromeda
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4232
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: MASS Effect: Andromeda
50 hodin som mal v ME2 zo vsetkymi DLC, z toho sa mi zda ze 10 hodin som iba planety scanoval, takze 51 sa mi zda byt az moc, pri mojom style hrania 2 hodky za tyzden
Spoiler: ukázať
-
- Moderátor
- Príspevky: 15359
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: MASS Effect: Andromeda
Ja som spravil vsetko okrem par taskov za 71 hodin.
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4148
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: MASS Effect: Andromeda
Nevravim ze je to malo len sa mi zda ze nato kolko som venoval bocnym veciam a len takemu preskumavaniu okolia tak ta kampan sa mi zdala kratsia, ale zase bola akcna a rychlamolnart napísal:50 hodin som mal v ME2 zo vsetkymi DLC, z toho sa mi zda ze 10 hodin som iba planety scanoval, takze 51 sa mi zda byt az moc, pri mojom style hrania 2 hodky za tyzden

Intel i7 4790K @ 4700 MHz + Msi Z97 MPOWER+ Kingston HyperX Fury 4x4GB 2133MHz CL14 + Gainward GTX 1080 Phoenix GLH@2025/11000MHz + Crucial MX 200 500GB + Crucial BX100 250GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D14 + 3xNF-A14 FLX
Acer Predator XB271HU @165Hz
Acer Predator XB271HU @165Hz
- shiro
- najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
- Príspevky: 7111
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MASS Effect: Andromeda
Tie prelety medzi planetami pri skenovani planet mohli fakt spravit nejake rychle. Nie sa 20s pozerat na nejake warp prelety ala Elite Dangerous. Zbytocne zdrzanie.
Facial animacie su fakt strasne, jak z roku 2004, to je pravda. Niektore postavy maju vlasy ako z plastu...este sa aj tak lesknu. Necakal som nejake Tomb raider vlasy, ale tak mame rok 2017...
Inac tomu po 3h hrania nemam co vytknut...zatial
Na zostave v podpise vacsinou bezi 60fps (zapnute vsync), dakedy spadne na kratko na 40. 1920x1080, resolution scaling 1.00, vsetko na high.
Facial animacie su fakt strasne, jak z roku 2004, to je pravda. Niektore postavy maju vlasy ako z plastu...este sa aj tak lesknu. Necakal som nejake Tomb raider vlasy, ale tak mame rok 2017...
Inac tomu po 3h hrania nemam co vytknut...zatial

Na zostave v podpise vacsinou bezi 60fps (zapnute vsync), dakedy spadne na kratko na 40. 1920x1080, resolution scaling 1.00, vsetko na high.
Naposledy upravil/-a shiro v Št 06. Apr, 2017, 11:14, upravené celkom 1 krát.
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
Re: MASS Effect: Andromeda
ale ved vysiel patch kde sa to da skipnut apson podla changelogu.
- shiro
- najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
- Príspevky: 7111
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MASS Effect: Andromeda
Hry po rozohrani zasadne nepatchujem, pokial sa nejedna o bug ktory znemoznuje jej dohratie.
Uz XY krat sme sa presvedcili ze nieje nic lepsie ako patch, ktory rozbije savesystem, takze musis hrat znovu. Netusim, ako toto vobec mozu spravit, ze to zrusi savy. V hocijakej hre.
Neviem co robili ich testeri, ked na toto neprisli este pri robeni hry. To nikoho to neotravovalo? Podivne...
Uz XY krat sme sa presvedcili ze nieje nic lepsie ako patch, ktory rozbije savesystem, takze musis hrat znovu. Netusim, ako toto vobec mozu spravit, ze to zrusi savy. V hocijakej hre.
Neviem co robili ich testeri, ked na toto neprisli este pri robeni hry. To nikoho to neotravovalo? Podivne...
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
Re: MASS Effect: Andromeda
To ani ja kedze sa mi to NIKDY nestalo. Nepatchovat v dnesnej dobe je, no, nemas sa potom co stazovat na nejake nedorobene veci.Netusim, ako toto vobec mozu spravit, ze to zrusi savy. V hocijakej hre.
-
- Moderátor
- Príspevky: 15359
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: MASS Effect: Andromeda
Este by ma zaujimalo ako mozes mat hru na Origine neopatchovanu, kedze sa ti patchuje automaticky. To iste vacsina zvysnych hier na Steame. Iba velmi malo hier dnes nema automaticke patchovanie.
Re: MASS Effect: Andromeda
Možno má ten nový klient uTorrent
cez to keď stiahneme isto nemáš automatické patche 


- shiro
- najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
- Príspevky: 7111
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MASS Effect: Andromeda
Ty ho nemas? Vies jaky je dobry? 
Ohladom toho prelietavania - jedna sa totiz o taku banalitu, len slepy by si to nevsimol. Nieje to kratka hra, coskoro to zacne cloveka otravovat.
Dalsia vec je, ze hry by mali mat patchov co najmenej. Ale sak dnes je v mode pustat na trh castokrat nedorobene betaverzie....vsetci pozname. Smutna pravda.

Praveze som to zazil a dobry pocit to veru nebol.Pein napísal: To ani ja kedze sa mi to NIKDY nestalo. Nepatchovat v dnesnej dobe je, no, nemas sa potom co stazovat na nejake nedorobene veci.
Ohladom toho prelietavania - jedna sa totiz o taku banalitu, len slepy by si to nevsimol. Nieje to kratka hra, coskoro to zacne cloveka otravovat.
Dalsia vec je, ze hry by mali mat patchov co najmenej. Ale sak dnes je v mode pustat na trh castokrat nedorobene betaverzie....vsetci pozname. Smutna pravda.
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4148
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: MASS Effect: Andromeda
Tak ono ten prelet asi slúži ako loading čiže lepšie sa radšej nato dívať jak na obrazovku s loadingom, ale minimálne ked idem z planéty na planétu je to pomalé a otravné.
Intel i7 4790K @ 4700 MHz + Msi Z97 MPOWER+ Kingston HyperX Fury 4x4GB 2133MHz CL14 + Gainward GTX 1080 Phoenix GLH@2025/11000MHz + Crucial MX 200 500GB + Crucial BX100 250GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D14 + 3xNF-A14 FLX
Acer Predator XB271HU @165Hz
Acer Predator XB271HU @165Hz
- shiro
- najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
- Príspevky: 7111
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MASS Effect: Andromeda
Ved prave, este pri preletoch medzi sustavami pochopim, ale vzhladom k tomu ze tie planety niesu nejak strasne detailne a nejdes tam ani na ich povrch, tak by nemal byt problem s dlhym loadom...ktovie. Hral som X vesmirnych hier a da sa to tak spravit.
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4232
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: MASS Effect: Andromeda
v nejakej recke som cital ze tie prelety nejsy loading screeny.
inac patche su u mna hlavnym motivatorom kupy hry, ich instalaciu a citanie changelogov si casto uzivam viac ako hru samotnu. aj telku doma zapinam casto len kvoli tomu aby som skontroloval ci je najaky update.
inac patche su u mna hlavnym motivatorom kupy hry, ich instalaciu a citanie changelogov si casto uzivam viac ako hru samotnu. aj telku doma zapinam casto len kvoli tomu aby som skontroloval ci je najaky update.
Spoiler: ukázať
- shiro
- najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
- Príspevky: 7111
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: MASS Effect: Andromeda
Patche su dobre ked riesia problemy. nie ked ich sposobuju 

Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10765
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: MASS Effect: Andromeda
Inak toto je už bežnou praxou, aj hry, ktoré to oficiálne nenapíšu sú v skutočnosti "Early Access"; toť bohužiaľ to, akým smerom sa uberá ten trh, no o pár rokov sa to znovu otočí a aj tie väčšie štúdia prestanú robiť takéto chyby a naopak začnú robiť iné.
CASE: CM MC600Pi + BQ! Silent Wings 3 PSU: Corsair RM750x 2018 MB: MSI Z370 Krait CPU: Intel i5-8600k@5GHz + EVGA CLC 280 + BQ! Silent Wings 3 GPU: GTX 1080Ti Strix RAM: Crucial Ballistix LT 16GB@3200MHz/CL16/382tRFC SSD: 2x Adata SX8200 480GB HDD: 2x WD Red 4TB (uväznené v Aerocool AVN-1000) Monitor: Ťamťung UE40NU7100 Myš: Logitech G403 Wireless Klávesnica: Gamdias Hermes Zvukový reťazec: Audio-GD R2R-11, Mr.Speakers Alpha Dog, Sendy Audio Aiva, JBL LSR305