Strana 9 z 9

Re: MASS Effect: Andromeda

Napísané: St 05. Júl, 2017, 14:20
od užívateľa M1ch4l
Kvoli neuspechu ziadne DLC vraj byt nema a cela seria je zapauzovana.
Nekupoval by som to ani v zlave, urcite si mozes kupit lepsie hry.

Re: MASS Effect: Andromeda

Napísané: St 05. Júl, 2017, 19:16
od užívateľa dexterav
ja namiesto toho hrám 1 :D
a je to úplne iná liga...

Re: MASS Effect: Andromeda

Napísané: St 05. Júl, 2017, 19:24
od užívateľa stefan222
uff. a som si myslel ze sa to nepaci len mne. nehral som ziadne dielybale toto som skusil, hned asi na tretej planete som si vsimol styl hry, keca kecat chod zabi tam, kecat kecat chod zabit tam, sem tam pozberaj oskenuj. dovi dopo a tie prelety plane ma islo drbnut. hral som na xboxe a mega nudne mi to prislo. ale vraj predosle diely neboli zle. nastastie je dla hier a mam malo casu.

Re: MASS Effect: Andromeda

Napísané: Št 06. Júl, 2017, 09:22
od užívateľa shiro
prelety sa daju preskocit v novsich verziach hry.
a ano, je to repetitivne...ale to su vsetky RPG, kde mas questy. Aj ked je pravda ze predosle mass effect sa mi tiez zdali viac zaujimavejsie.

Re: MASS Effect: Andromeda

Napísané: Št 06. Júl, 2017, 09:32
od užívateľa stefan222
tak mal som posledny update a len niektore prelety sa dali skip, niektore tvare sekali ale take veci mi az tak nevadia ko tie nudne dialogy plne fakto o nicom a sem tam akzoe dobra psotava ale zase to zabije xy zbytocnych kecov.

Re: MASS Effect: Andromeda

Napísané: Št 06. Júl, 2017, 15:52
od užívateľa Xeigen
Tak ešte pridám čo ma tam vytáčalo, ak by niekto zvažoval kúpu (pevne verím že nikto :D):
- Loadingy ma vytáčali taktiež, naštastie ten patch ktorý pridával to preskakovanie animačky prišiel skôr ako som opustil prvu planétu, ale aj tak ich je veľa, ak letíte kvôli questu z planéty na planétu + loadingy v rámci lokal mapy som nepochopil (ako keby tam bolo neviem aké premakané real life simulácie).
- skenovanie planét... v 80% tam nič nie je, alebo pár len surovín, ktoré ani nestoja zato vidieť 2x animačku príletu. "našli ste veľké nálezisko medi +50" kde ho vidno z vesmíru na planéte. Super, až do momentu, kedy si uvedomíte, že +50 nazbierate na planétke z dvoch kamienkov veľkých po kolená.
- Flora a fauna jak jurského parku (imho nulová kreativita), aj tie planétky mi prišli nezaujímavé, všetky tie "unikátne" prostredia planét mohli byť len v rámci jednej planéty a vypadla by polovica repetitívnych misií. Bitky s príšerkami v štýle, vystúpim z vozidla, vyprázdnim zásobník, nastúpim presuniem o 30m dalej a kým príšerka príde znova vyprázdnim zásobník a dokola = urobili z toho len znova nezáživné získavanie surovín.
- Respawn enemákov v štýle Far-cry2. Prvý krát to bolo zábavné ak ste ich streli v určitom kemp-e, lebo ano, chcem to vylootovať. Neskôr som s vozítkom ale v štýle carmagedonu len tadiaľ preletel, kto stál v ceste mal smolu, kto nie prežil, whatever, ani ma nenapadlo sa s snimi obťažovať (načo aj, keď pri ceste naspať tam boli znovu).
- sniperkou sa dal pekne vyčistiť celý kemp v štýle, one shot one kill. Ak už ale bol nejaký enemák na dve rany, to už všetkým doplo, že niekto útočí a schovali sa. Ale nebol problém 6/8 kusov vyprovadiť na onen svet tak, že ležali velitelovi pod nohami a nič sa nedialo, pokiaľ ste netrafili niekoho, kto neskapal po prvej rane. Následne tam vletet na vozítku, zaparkovať na hlave velitela, zabit toho heavy gulometčíka a potom si vychutnať samotného velila. Proste AI na úrovni...
- Budovanie základne... som čakal, že to bude viac prešpekulované, možno aj nejaký manažment a postupný rozvoj základne... nie že prídem, stlačím tlačidlo, cutscéna a tadá...základna hotová. K tomu vždy jedna trapná misia, kde sa drbeš cez pol mapy aby si niečo zabil/oskenoval a vybavené.
- Vaše vozítko bez zbraní, niektoré mapy mali potenciál na pekné bitky, pričom nečakane, jediné pohyblivé vozidlo za celú hru bolo to vaše, len svedčí o tej statickej stránke hry (ak nerátam tie trápne shuttly čo tam lietali dookola).
- crafting v invertári - super neprehladné, nepochopil som, načo mi tam svieti puška s levelom 1,2,3,4,5 ked už môžem vyrobiť s levelom 6... nikto nikdy nebude vyrábať nižšie levely.... ale ano, potom to vyzaralo, že chraftit sa tam dá toho vela. Aspon že to radilo od najvyžšieho levelu. A chýbal mi tam nejaký výpis,aké bonusy mám z aktuálneho brnenia (nie že musím klikať jak falus na každú časť).
- logické hádanky dokola tie isté, viva la sudoku. V hre je však tých klučov čo to automaticky vyluštia toľko, že to puzzle je len zvytočný dvojklik. A nie raz bolo tak, že som použil ten klúč aby som otvoril bednu, a v bedni tadá boli dalšie dva. Nevedel som ich zobrať, lebo šak 20ks v inventári a dosť, takže mi to neodfajklo lokáciu na mape a svietila tam ako keby som ešte nebol. Toš, treba nosiť len 10 kusov...
- a niekto tu tuším písal, že to Fallout 4 bude lepšia hra ako toto, klepal som si na čelo keď som to čítal... bohužiaľ ako sa nad tým zamyslím, radšej by som si znovu zahral F4 ako toto. Čiže za mňa, ak to ešte bude mať pokračovanie "znovuzrodenej" série, tak prosím aby sa vyprdli na celý openworld a spravili koridorovku s vymakaným príbehom, živým a nápaditým prostredím.

Re: MASS Effect: Andromeda

Napísané: Št 06. Júl, 2017, 17:35
od užívateľa loleqboleq
Ten save by ste mi niekto neposunuli? Ako som spomínal najlepšie nejaký, kde si pamätáte, že nebolo fps extra dobré a nie pri boji, nech mám čas to robiť a nemusím aj bojovať. Najlepšie nejaký "zaľudnený" exteriér.