MASS Effect: Andromeda

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5768
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: MASS Effect: Andromeda

Príspevok od používateľa wingo »

Hej budem rád ak poradíš nejaké mody. PC na TV by bol asi ideál ale pre mňa dosť nepraktické :)
Český preklad ma nezaujíma.
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB
Používateľov profilový obrázok
kllr007
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5352
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: MASS Effect: Andromeda

Príspevok od používateľa kllr007 »

S tymito modmi som hru dokoncil, hlavne HUD modifikatori ale su tam aj nejake gameplay zmeny a textury. Niektore pridavane az v polke hry ked mi to sadlo, respektive ked som narazil na niečo co mi na hre vadilo, takze v pohode vies pridat aj dodatocne.. Kludne si zahraj prvu hodinu dve vanillu aby si videl ci a co ti vadi.
Rovnako som pouzival reshade, po mnohych sklamaniach som narazil na tento:
https://www.nexusmods.com/masseffectand ... escription

V advanced verzii, jemne upraveny:
Spoiler: ukázať
PreprocessorDefinitions=
Techniques=AdaptiveSharpen@AdaptiveSharpen.fx,AmbientLight@AmbientLight.fx,BloomAndLensFlares@Bloom.fx,ColorMatrix@ColorMatrix.fx,Clarity@Clarity.fx,Curves@Curves.fx,LiftGammaGain@LiftGammaGain.fx,Tint@Sepia.fx
TechniqueSorting=AdaptiveSharpen@AdaptiveSharpen.fx,AmbientLight@AmbientLight.fx,BloomAndLensFlares@Bloom.fx,ColorMatrix@ColorMatrix.fx,Clarity@Clarity.fx,Curves@Curves.fx,LiftGammaGain@LiftGammaGain.fx,Tint@Sepia.fx,AdvancedCRT@CRT.fx,After@Splitscreen.fx,ContrastAdaptiveSharpen@CAS.fx,ASCII@ASCII.fx,Before@Splitscreen.fx,Border@Border.fx,CA@ChromaticAberration.fx,Cartoon@Cartoon.fx,Daltonize@Daltonize.fx,Deband@Deband.fx,DisplayDepth@DisplayDepth.fx,DPX@DPX.fx,EyeAdaption@EyeAdaption.fx,FilmGrain@FilmGrain.fx,FilmGrain2@FilmGrain2.fx,FilmicPass@FilmicPass.fx,FXAA@FXAA.fx,GP65CJ042DOF@DOF.fx,HDR@HDR.fx,HDR@FakeHDR.fx,Layer@Layer.fx,Levels@Levels.fx,Lightroom@Lightroom.fx,LumaSharpen@LumaSharpen.fx,LUT@LUT.fx,MagicDOF@DOF.fx,MartyMcFlyDOF@DOF.fx,MatsoDOF@DOF.fx,Monochrome@Monochrome.fx,Nostalgia@Nostalgia.fx,PPFXBloom@PPFX_Bloom.fx,prod80_02_Bloom@PD80_02_Bloom.fx,RingDOF@DOF.fx,RTGlobalIllumination@qUINT_rtgi.fx,SMAA@SMAA.fx,Technicolor@Technicolor.fx,Technicolor2@Technicolor2.fx,Tonemap@Tonemap.fx,UIMask_Bottom@UIMask.fx,UIMask_Top@UIMask.fx,Vibrance@Vibrance.fx,Vignette@Vignette.fx

[AdaptiveSharpen.fx]
curveslope=0.500000
curve_height=0.263000
D_compr_high=0.500000
D_compr_low=0.250000
D_overshoot=0.009000
L_compr_high=0.334000
L_compr_low=0.167000
L_overshoot=0.003000
pm_p=0.700000
scale_cs=0.056000
scale_lim=0.100000

[AmbientLight.fx]
alAdapt=0.700000
alAdaptBaseBlackLvL=2
alAdaptBaseMult=1.000000
alDebug=0
alDirtInt=1.000000
alDirtOVInt=1.000000
alInt=1.963026
alLensInt=2.000000
alLensThresh=0.500000
alThreshold=15.000000
AL_Adaptation=1
AL_Adaptive=0
AL_Dirt=1
AL_DirtTex=0
AL_Lens=0
AL_Vibrance=0

[Bloom.fx]
bAnamFlareEnable=0
bChapFlareEnable=0
bGodrayEnable=0
bLensdirtEnable=0
bLenzEnable=0
fAnamFlareAmount=14.500000
fAnamFlareColor=0.012000,0.313000,0.588000
fAnamFlareCurve=1.200000
fAnamFlareThreshold=0.900000
fAnamFlareWideness=2.400000
fBloomAmount=0.010000
fBloomSaturation=0.800000
fBloomThreshold=0.800000
fBloomTint=0.805363,0.857174,0.960784
fChapFlareCA=0.000000,0.010000,0.020000
fChapFlareDispersal=0.250000
fChapFlareIntensity=100.000000
fChapFlareSize=0.450000
fChapFlareTreshold=0.900000
fFlareBlur=200.000000
fFlareIntensity=2.070000
fFlareLuminance=0.095000
fFlareTint=0.137000,0.216000,1.000000
fGodrayDecay=0.990000
fGodrayDensity=1.000000
fGodrayExposure=1.000000
fGodrayThreshold=0.900000
fGodrayWeight=1.250000
fLensdirtIntensity=0.400000
fLensdirtSaturation=2.000000
fLensdirtTint=1.000000,1.000000,1.000000
fLenzIntensity=1.000000
fLenzThreshold=0.800000
iBloomMixmode=2
iChapFlareCount=15
iGodraySamples=128
iLensdirtMixmode=1

[CinematicDOF.fx]
AutoFocusPoint=0.933000,0.961000
AutoFocusTransitionSpeed=0.200000
BlurQuality=5.000000
BokehBusyFactor=0.500000
FarPlaneMaxBlur=1.000000
FNumber=2.800000
FocalLength=120.000000
FocusCrosshairColor=1.000000,0.000000,1.000000,1.000000
FocusPlaneColor=0.000000,0.000000,1.000000
HighlightAnamorphicAlignmentFactor=0.000000
HighlightAnamorphicFactor=1.000000
HighlightAnamorphicSpreadFactor=0.000000
HighlightGainFarPlane=0.500000
HighlightGainNearPlane=0.200000
HighlightThresholdFarPlane=0.000000
HighlightThresholdNearPlane=0.000000
ManualFocusPlane=10.000000
NearPlaneMaxBlur=1.000000
OutOfFocusPlaneColor=0.800000,0.800000,0.800000
OutOfFocusPlaneColorTransparency=0.700000
PostBlurSmoothing=0.000000
ShowCoCValues=0
ShowOutOfFocusPlaneOnMouseDown=1
UseAutoFocus=1
UseMouseDrivenAutoFocus=1

[Clarity.fx]
ClarityBlendIfDark=50
ClarityBlendIfLight=205
ClarityBlendMode=2
ClarityDarkIntensity=0.400000
ClarityLightIntensity=0.000000
ClarityOffset=2.000000
ClarityRadius=0
ClarityStrength=0.400000
ClarityViewBlendIfMask=0
ClarityViewMask=0

[ColorMatrix.fx]
ColorMatrix_Blue=0.000000,0.182000,0.912000
ColorMatrix_Green=0.337000,0.646000,0.010000
ColorMatrix_Red=0.709000,0.145000,0.105000
Strength=0.136000

[Colourfulness.fx]
backbuffer_bits=8.000000
colourfulness=0.020000
col_noise=1
enable_dither=0
lim_luma=0.700000

[Curves.fx]
Contrast=0.130000
Formula=4
Mode=0

[Depth3D.fx]
Anaglyph_Desaturation=1.000000
Auto_Depth_Range=0.125000
Cursor_STT=0.125000,0.500000,1.000000
Cursor_Type=0
Depth_Map=0
Depth_Map_Adjust=7.500000
Depth_Map_Flip=0
Depth_Map_View=0
Divergence=25.000000
Eye_Swap=0
Performance_Mode=1
Perspective=0
SCSC=0
Side_Bars=1
Stereoscopic_Mode=0
View_Mode=0
Weapon_Adjust=0.000000,0.000000
Weapon_Depth_Adjust=0.000000
Weapon_Scale=0
WP=0
ZPD=0.010000

[DOF.fx]
bADOF_ImageChromaEnable=0
bADOF_RotAnimationEnable=0
bADOF_ShapeAnamorphEnable=0
bADOF_ShapeApertureEnable=0
bADOF_ShapeChromaEnable=0
bADOF_ShapeCurvatureEnable=0
bADOF_ShapeDiffusionEnable=0
bADOF_ShapeDistortEnable=0
bADOF_ShapeWeightEnable=0
bGPDOFPolygonalBokeh=1
bMatsoDOFChromaEnable=1
DOF_AUTOFOCUS=1
DOF_BLURRADIUS=15.000000
DOF_FARBLURCURVE=2.000000
DOF_FOCUSPOINT=0.500000,0.500000
DOF_FOCUSRADIUS=0.050000
DOF_FOCUSSAMPLES=6
DOF_INFINITEFOCUS=1.000000
DOF_MANUALFOCUSDEPTH=0.020000
DOF_MOUSEDRIVEN_AF=0
DOF_NEARBLURCURVE=1.600000
fADOF_BokehCurve=4.000000
fADOF_ImageChromaAmount=3.000000
fADOF_ImageChromaCurve=1.000000
fADOF_RotAnimationSpeed=2.000000
fADOF_ShapeAnamorphRatio=0.200000
fADOF_ShapeApertureAmount=0.010000
fADOF_ShapeChromaAmount=0.125000
fADOF_ShapeCurvatureAmount=0.300000
fADOF_ShapeDiffusionAmount=0.100000
fADOF_ShapeDistortAmount=0.200000
fADOF_ShapeRotation=15.000000
fADOF_ShapeWeightAmount=1.000000
fADOF_ShapeWeightCurve=4.000000
fADOF_SmootheningAmount=1.000000
fGPDOFBias=10.000000
fGPDOFBiasCurve=2.000000
fGPDOFBrightnessMultiplier=2.000000
fGPDOFBrightnessThreshold=0.500000
fGPDOFChromaAmount=0.150000
fMagicDOFColorCurve=4.000000
fMatsoDOFBokehAngle=0.000000
fMatsoDOFBokehCurve=8.000000
fMatsoDOFChromaPow=1.400000
fRingDOFBias=0.000000
fRingDOFFringe=0.500000
fRingDOFGain=27.000000
fRingDOFThreshold=0.700000
iADOF_ImageChromaHues=5
iADOF_ShapeChromaMode=3
iADOF_ShapeQuality=17
iGPDOFPolygonCount=5
iGPDOFQuality=6
iMagicDOFBlurQuality=8
iMatsoDOFBokehQuality=2
iRingDOFRings=4
iRingDOFSamples=6

[FakeHDR.fx]
HDRPower=1.300000
radius1=0.793000
radius2=0.870000

[FilmGrain2.fx]
coloramount=0.600000
grainamount=0.050000
grainsize=1.600000
lumamount=1.000000

[FilmicAnamorphSharpen.fx]
Clamp=0.650000
Coefficient=0
DepthMask=1
DepthMaskContrast=128
Offset=0.100000
Preview=0
Strength=60.000000

[FXAA.fx]
EdgeThreshold=0.125000
EdgeThresholdMin=0.000000
Subpix=0.250000

[HQ4X.fx]
k=-1.100000
lum_add=0.330000
max_w=0.750000
min_w=0.030000
mx=1.000000
s=1.500000

[Levels.fx]
BlackPoint=9
HighlightClipping=0
WhitePoint=208

[LevelsPlus.fx]
ACESLuminancePercentage=100,100,100
ColorRangeShift=0.000000,0.000000,0.000000
ColorRangeShiftSwitch=0
enableACESFilmRec2020=0
enableACESFilmRec2020old=0
enableACESFitted=0
EnableLevels=1
HighlightClipping=0
InputBlackPoint=0.062745,0.070588,0.078431
InputGamma=1.000000,1.000000,1.000000
InputWhitePoint=0.913725,0.870588,0.827451
OutputBlackPoint=0.000000,0.000000,0.000000
OutputWhitePoint=1.000000,1.000000,1.000000

[LiftGammaGain.fx]
RGB_Gain=0.965000,0.988000,0.922000
RGB_Gamma=1.098000,0.972000,1.081999
RGB_Lift=0.965000,1.010000,0.988000

[MagicBloom.fx]
f2Adapt_Clip=0.000000,1.000000
fAdapt_Sensitivity=1.000000
fAdapt_Speed=0.100000
fBloom_Intensity=0.060000
fBloom_Threshold=2.000000
fDirt_Intensity=0.000000
fExposure=0.500000
iAdapt_Precision=2
iDebug=0

[PPFX_Bloom.fx]
pBloomBlendMode=0
pBloomCurve=1.500000
pBloomIntensity=0.500000
pBloomRadius=64.000000
pBloomSaturation=2.000000
pBloomThreshold=0.400000
pEnableHDR=0
pEnableLensdirt=0
pLensdirtCurve=1.200000
pLensdirtIntensity=1.000000
pTonemapContrast=1.020000
pTonemapCurve=11.100000
pTonemapExposure=1.200000
pTonemapMode=0
pTonemapSaturateBlacks=0.000000

[PPFX_Godrays.fx]
pGodraysExposure=0.100000
pGodraysFalloff=1.060000
pGodraysFreq=1.200000
pGodraysSampleAmount=64
pGodraysSource=0.500000,0.400000
pGodraysThreshold=1.000000

[qUINT_rtgi.fx]
RT_ALTERNATE_INTERSECT_TEST=0
RT_AO_AMOUNT=4.000000
RT_BACKFACE_MIRROR=1
RT_DEBUG_VIEW=0
RT_DO_RENDER=0
RT_FADE_DEPTH=0.000000,0.500000
RT_HIGHP_LIGHT_SPREAD=1
RT_IL_AMOUNT=4.000000
RT_RAY_AMOUNT=3
RT_RAY_STEPS=12
RT_SAMPLE_RADIUS=4.000000
RT_Z_THICKNESS=0.500000
UIHELP=0

[Sepia.fx]
Strength=0.007000
Tint=0.321871,0.452229,0.691176
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Používateľov profilový obrázok
Mani
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1362
Dátum registrácie: Ut 20. Dec, 2011, 08:23
Bydlisko: Košice

Re: MASS Effect: Andromeda

Príspevok od používateľa Mani »

dexterav napísal: Pi 23. Apr, 2021, 22:20
shiro napísal: Pi 23. Apr, 2021, 19:37 Andromeda ma bavila, taky spinoff v inej galaxii, kde sa mohli vydat komplet novou cestou. Vratilo sa auticko z ME1, atd. bola to zabava. Prejdene 2x.
tak reálne si jeden z mála :)
myslím že aj preto máme remaster a nie ME:A2 alebo čo a aj preto sa chystá 4 ME zo Sheppardom
Z mala urcite nie. Na Andromedu sa rozvalil uplne nepricetny hejt, ktory bol z 90% ziveny idiotskym stadovitym mindsetom "zapindajme si ako to zly korporat posral".

Ako velky fanusik povodnej ME trilogie som si Andromedu uzil (170 hod) v niektorych aspektoch x-krat viac. Pravda, hral som to az ked to bolo uplne opatchovane.

Jedinou vyraznou chybou tam boli tie poondene facial animacie pri konverzaciach. Narativ bol sam o sebe dobry (aj ked iny a menej intenzivny ako povodna trilogia), bolo to viac open-world, malo to ovela viac RPG prvkov ako trilogia, companion questy u partakov boli omnoho lepsie a premakanejsie. O samotnom gameplayi sa asi bavit nemusime kedze to je uplne ina liga.
Spoiler: ukázať
PC 1: 13600K +Thermalright Phantom Spirit 120 SE + Thermalright Contact Frame | MSI B760M Mortar | 2x16GB Fury Renegade DDR5 6800 MT/s | RTX 4070 Super |Seagate FireCuda 530 2TB| 2x P14 PWM in + 2x P12 PWM out | Corsair RM750x 2021 | Lancool 205M | Dell G2724D

PC 2: R5 5600 + Endorfy Fera 5 | Gigabyte B550M DS3H | 2x16GB XPG DDR4 3600 MT/s | Pulse 6700 XT 12G | Samsung 970 EVO 1TB| 2x P12 Slim PWM in + 2x P12 PWM out| XPG Core Reactor 850W | Jonsbo D30
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 21995
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: MASS Effect: Andromeda

Príspevok od používateľa dexterav »

ja som ni neužil a ako vravím to že to zarezali hovorí tiež o niečom
kúpil som len dve 2 hry čo ma totálne sklamali a to Mafia2 a Andromeda :D
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz DDR5, Asus TUF 4090 3/23GHz, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 10TB SSD, Topping D50s + A50s + T5, LG42C2, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
Mani
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1362
Dátum registrácie: Ut 20. Dec, 2011, 08:23
Bydlisko: Košice

Re: MASS Effect: Andromeda

Príspevok od používateľa Mani »

No osobne si myslim ze DLC content pre Andromedu zarezali hlavne kvoli tej hysterii, ktora proti tej hre (z velkej casti neopravnene) vzplanula. V internetovych diskusiach na to castokrat pluvaju ludia ktori to poriadne ani nehrali. Zas nebolo to prvy ani posledny krat, co komunita nejaku hru neopravnene zakopala pod zem, alebo vychvalila do nebies priemerny produkt.

Keby to bol fakt ze prepadak aj z gameplayoveho hladiska, nic nepoviem. Ale ta hra je takmer vo vsetkych strankach okrem pribehu od trilogie proste lepsia. ME3 uz bolo pocas svojho vydania technologicky zastarale a od ME2 tam prakticky neprislo k ziadnym inovaciam.
Spoiler: ukázať
PC 1: 13600K +Thermalright Phantom Spirit 120 SE + Thermalright Contact Frame | MSI B760M Mortar | 2x16GB Fury Renegade DDR5 6800 MT/s | RTX 4070 Super |Seagate FireCuda 530 2TB| 2x P14 PWM in + 2x P12 PWM out | Corsair RM750x 2021 | Lancool 205M | Dell G2724D

PC 2: R5 5600 + Endorfy Fera 5 | Gigabyte B550M DS3H | 2x16GB XPG DDR4 3600 MT/s | Pulse 6700 XT 12G | Samsung 970 EVO 1TB| 2x P12 Slim PWM in + 2x P12 PWM out| XPG Core Reactor 850W | Jonsbo D30
Používateľov profilový obrázok
kllr007
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5352
Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka

Re: MASS Effect: Andromeda

Príspevok od používateľa kllr007 »

tak tak.
Gameplay a gunplay u andromedy je uplne skvely...
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5768
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: MASS Effect: Andromeda

Príspevok od používateľa wingo »

Tak dohraté, nakoniec na 4k HDR TV kvôli zážitku, GTX1080 už narážala na svoj limit len neni čo kúpiť za normálne ceny :D

Hodnotím celkovo pozitívne, ale na plnohodnotnú AAA hru to aj teraz po všetkých patchoch pôsobí relatívne "surovo" (nedostatočne "polished" jak by angličania povedali). Jednoducho v porovnaní s pôvodnou trilógiou šli kvalitatívne dolu, ako keby to robil B team alebo dostali omnoho menej času a/alebo peňazí, pričom rozsah chceli zachovať.

Príbeh je fajn a zaujme, škoda len že až moc okato odpisovali z Halo univerza. Ale inak misie či konverzácie sú dobré (banter počas jazdenia v Nomad sú super), writing aj voice acting super až na companion mission pre Peebee ktorá bola čistá telenovela takže v porovnaní s vcelku vysoko nasadenou latkou inde pôsobila ako päsť na oko. Škoda prakticky nulových dôsledkov drvivej väčšiny rozhodnutí, aspoň textovo pre lepší pocit lebo takto má človek pocit že je to vlastne jedno ako sa rozhodne, aj nejaká pekná rekapitulácia na záver chýbala...

Animácie počas dialógov si pamätám že boli otrasné pri vydaní teda aspoň v youtube videách kde pravdepodobne vypichli tie najhoršie, aktuálne sú myslím v pohode, nie je to žiadna špička ale neurazia.

Postavy fajn, zaujímavé a vcelku uveriteľné. Škoda len celej "romance", pre hetero mužského Ridera čo chce aj splniť misiu (prišli sme predsa do novej galaxie rozmnožiť a rozšíriť ľudstvo) je "až" jedna žena na "výber", napr. gay Rider má na výber dvoch mužov. Alienov nerátam, tam nie je šanca rozmnožiť ľudstvo :) Keď sa človek pozrie na tie možnosti tak prednosť dostal čistý kalkul aby si mohli v tabuľke odškrtnúť každú kombináciu pre upokojenie písmenkovej polície, čím sa vytratila uveriteľnosť a prakticky aj zaujímavosť. Našťastie toto je jediný ústupok písmenkovej polícii ktorý mi udrel do očí, iné hry dosť utrpeli v podstatne dôležitejších oblastiach, hlavne príbehu, takže za mňa je to ešte OK.

Grafika pekná akurát Screen Space Reflections pôsobili veľmi rušivo, neviem či som si to len začal viac všímať alebo to tu zle implementovali. Zvuk dobrý, nemám čo vytknúť.
Gameplay je dobrý ale trpí repetitívnosťou a hlavne dosť to zabíjajú nepriatelia, súperi sú totálne drevení čo najviac vidno keď zoskakujú odniekiaľ (čo sa stáva veľmi často lebo takmer všetky posily odniekiaľ priletia) a počas tohto zoskakovania sú nesmrteľní, chvíľami sa vznášajú, animácie pohybov horšie ako hry spred 10 rokov, občas sa niekde zaseknú, behajú hore-dole ako splašené kurence... celé zle.

Sem-tam nejaký bug - občas bugnutá misia čo vyrieši reload, aj keď občas bugne misiu práve reload a treba reload zo skoršieho save. Párkrát sa mi tiež stalo že som sa niekde "zasekol" a nevedel odtiaľ vyjsť, problém je že keď som bol zaseknutý nedalo sa skákať takže sa len ťažko dalo dostať z toho miesta a občas pomohol len reload.

Dosť mi vadili aj všadeprítomné "naťahovače" hry / "spomaľovače", presúvanie medzi lokalitami je zdĺhavé aj po nainštalovaní všetkých modov skracujúcich animácie, človek mal niekedy pocit že viac čaká a pozerá na prechodové animácie medzi lokalitami ako hrá.

Napriek všetkým vytknutým veciam ma to bavilo, hlavne atmosférou a príbehom.
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB

Návrat na "Hry a problémy s nimi"