Armored Warfare

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Užívateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6164
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa M1ch4l » Ut 31. Máj, 2016, 15:06

WG myslim uz winrate az tak velmi nepouziva, hoci tie krivky co sa daju najst na wot-news ci co to je povedia podla mna o tanku dost. AW pouziva winrate, ale okrem toho aj ine parametre - reputacia, kredity, damage a pozeraju pri tom aj na skill. Na webstranke je starsi clanok so statistikami z 0.12 (ale vraj obsahuje blbe data), a nedavno sa na RU stranke objavil clanok s nejakymi datami o desiatkach, a bola tam napr. efektivita panciera - percento odrazenych striel.

RNG vo WOT je dost velky, a je to jeden z prvkov, ktore zabezpecuju skill compression. No aj tak je WOT dost o skille. Gold ammo by som povedal, ze je viac skill compression. Hoci pomoze kazdemu hracovi a aj dobremu hracovi, viac podla mna pomoze tomu zlemu hracovi. Ale je to tazka otazka.

Kazdopadne AW gold ammo nema a je to jedna z najlepsich veci na hre. Osobne gold ammo vo WOT povazujem za P2W prvok, hoci je dostupne len za kredity....lenze je velmi drahe, cize zvysuje potrebu farmenia kreditov, ktora je vo WOT uz tak ci tak fest vysoka.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ NuForce uDAC v2
Bike: Scott Aspect 20 2012 black/green; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU i7 4790K bez OC + Noctua U12S; MB Sabertooth Z97 Mark 2; RAM HyperX Fury 16 GB; GPU RTX 2070 Armor; OS SSD 850 Evo 250GB; Storage 860 QVO 2TB, WD Black 2TB; PSU Seasonic G550; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Roccat ARVO, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball

Užívateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1745
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa Shairachaz » Ut 31. Máj, 2016, 22:30

constant napísal:To video dost sedi aj na WoT, hlavne to o "slot machine" teda RNG ako prostriedku na "vyrovnanie" skillu hracskej populacie. A takisto snaha vyvojarov zavdacit sa co najsirsej hracskej zakladni, ktora sama nevie co chce.

Osobne sa priklanam skor k nazoru Michala, ze hrac so skillom ma vacsiu vahu pri vyvoji hry a balancu, pretoze noob nerozumie vacsine mechanik (a tam je uloha vyvojara mu ich vysvetlit - na co WG kaslalo a po pravde kasle stale).
A hlavne balanc tankov ako to robil WG (bohvie ako to robia teraz) podla globalnej winrate bez ohladu na skill hracov hrajucich tank a jeho popularitu, je recept na, paradoxne, zvysovanie rozdielu medzi hracmi (teda opak toho, o co ide WG - pri ich reciach o RNG), kedze vznikaju OP tanky, ktore pochopitelne najviacej vedia vyuzit skilleri.

Rovnako premium municia a spotrebaky posobia ako nasobenie skillu, kedy cim lepsi hrac, tym efektivnejsie ich vie vyuzit, takze za chvilku aby bolo vo WOT RNG 50% aby WG dosiahlo svoj povodny ciel.

Tato moja uvaha by sa sice skor hodila do WoT sekcie, ale kedze ma na nu priviedlo to video... :D
To je úplne jasné, že skilled hráč má viac čo kecať do vývoja ako nič netušiace rajče, ale aj samotní vývojári musiať nejakú svoju predstavu kam a jak by mala hra smerovať, a práve to sa mi v prípade Obsidianu nepáči. Často mi pripadá, že absolútne netušia čo a jak ďalej s vývojom, zbytočne často sa nechávajú ukecať na nerf/buff toho či tamtoho.

Inak práve kvôli rigged RNG som opustil WoT. Je to až do očí bijúce, že ak RNG nechce aby si vyhral, tak proste nevyhraješ, buď tebe bude hádzať nízke dmg/pene rolly, alebo enemákovi vysoké.
Keď sa nad tým zamyslíš, je to najefektívnejšie vyrovnávanie WR, môžeš pekne hodiť do teamu samých "loserov", do druhého zas rajčatá alebo tých, čo už dlho nevyhrali.

Tbh pripadá mi, že aj v AW používajú rovnaký systém. Ľudia sa často sťažujú na win/lose streaky, čo bohužiaľ môžem aj ja potvrdiť. Niekedy nevyhrajeme ani ak dám 9k dmg s WZtom, inokedy zas môžem byť celé bitvy afk ale aj tak to bude 6 bitiev v rade samé výhry...


Ohľadom dát, ktoré rusáci a EU vypúšťajú vo svojich newskách, nie som si istý zda sú dôveryhodné. Obsidian i My.Com zatiaľ vypadajú byť veľmi konzervatívni čo sa týka vypúšťania interných informácií. A tiež je dosť možné, že hodnoty boli v niektorých smeroch brutálne vysoké čo by ľudí rozrušilo, tak by som sa nečudoval, keby tie hodnoty trochu vyžehlili.

Ako si písal, tiež sa mi u WoTka nepáči veľmi vysoké RNG a gold ammo, ale za to na svojich wiki stránkach majú dopodrobna vysvetlené takmer všetky herné mechanizmy, čo sa u AW vôbec ale vôbec nekoná. Človek môže len tipovať. Možno aj developeri len tipujú.

Ale což, zatiaľ sme stále v bete...
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

Užívateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6164
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa M1ch4l » Ut 31. Máj, 2016, 23:10

Win a lose streaky su normalne. A nema zmysel rigovat MM tak, aby ich vytvaral. To skor naopak, ked uz rigovat MM, tak co najviac zabranit lose streakom, pretoze su ohrozmne frustrujuce.

WG pocas bety asi tiez nemalo vysvetlene mechaniky. AW ma zopar clankov, ale uz nemusia byt aktualne a je to nieco, na com by mali zapracovat. Nie je to vsak priorita a mechaniky sa mozu este menit, takze preto asi nerobia tie navody. Stalo by to vela zdrojov (hlavne casu) a ked by sa mechaniky zmenili, bolo by to k nicomu.

Dnes bitka: http://imgur.com/iem8acE

Na konci som bol uz fakt nastvany, bola by to 4. prehra v rade (po solidnom win streaku predtym)..ale nevzdal som to.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ NuForce uDAC v2
Bike: Scott Aspect 20 2012 black/green; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU i7 4790K bez OC + Noctua U12S; MB Sabertooth Z97 Mark 2; RAM HyperX Fury 16 GB; GPU RTX 2070 Armor; OS SSD 850 Evo 250GB; Storage 860 QVO 2TB, WD Black 2TB; PSU Seasonic G550; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Roccat ARVO, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball

Užívateľov profilový obrázok
wingo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2429
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa wingo » Št 02. Jún, 2016, 13:37

Ako sa hrá AW v porovnaní s WOT? Rozmýšľam či presedlať alebo zostať u WOT, hrávam skôr rekreačne, som na Tier 7-8 USSR TD, LT, HT aj Arty (iné národy ani nemám začaté). To PVE vyzerá byť ako zaujímavé spestrenie.
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

i7 6700K, Noctua NH-D14, GIGABYTE GA-Z270 GAMING K3, 16GB DDR4 Corsair Vengeance 3200MHz, Gainward GTX 1080 Phoenix GS, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, 1TB Samsung SpinPoint F3 3RZ + Silentmaxx HD-Silencer, Corsair TX650 + Enermax T.B. Silence UCTB12A, Fractal Design Define R3 (outtake: Noiseblocker NB-eLoop Fan B12-P, intake: Enermax T.B. Silence UCTB14B bottom), ASUS VG279Q, Logitech K200, Logitech G400, Hifiman HE-4xx + Topping NX4DSD

Užívateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6164
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa M1ch4l » Št 02. Jún, 2016, 14:48

Hra je zadarmo, kludne vyskusaj.

AW je v mnohom lepsia hra ako WOT, ale zatial ma nejake problemy, hlavne su to nejake bugy a problemy na vyssich tieroch (7 a vyssie) a niektore mapy. To by sa malo riesit v najblizsich updatoch.

Oproti WOT ma AW navrch hlavne v tomto:
Nizke tiery su zabava
mas neobmedzenu garaz zadarmo
hra je pestrejsia a viac o skille
vozidla su rychlejsie, nie su tam ziadni slimaci ako vo WOT
ziadne gold ammo
a este mnozstvo dalsich veci, len sa mi to tu nechce vsetko menovat
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ NuForce uDAC v2
Bike: Scott Aspect 20 2012 black/green; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU i7 4790K bez OC + Noctua U12S; MB Sabertooth Z97 Mark 2; RAM HyperX Fury 16 GB; GPU RTX 2070 Armor; OS SSD 850 Evo 250GB; Storage 860 QVO 2TB, WD Black 2TB; PSU Seasonic G550; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Roccat ARVO, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball

Užívateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1745
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa Shairachaz » Št 02. Jún, 2016, 17:18

Len to neskúšaj teraz, EU server je offline :laugh:

Jediným problémom AW je publisher a financovateľ projektu, mail.ru/My.Com :facepalm:
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

constant
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 462
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 15:29
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa constant » Po 06. Jún, 2016, 13:45

https://aw.my.com/gb/news/general/devel ... ming-fixes No tak som zvedavy nakolko sa im to podari splnit. Mozno aj znovu nainstalujem hru.
WoT/AW - Hadent

Užívateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1745
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa Shairachaz » Št 09. Jún, 2016, 20:55

Sme dnes obdržali novú Peacekeeperku - 50 ročná ženská :D Po prvom kontaktu na Skype sme zistili, že moc toho o AWčku nevie :D A že prečo je AW v takom stave ako je...
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

Užívateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6164
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa M1ch4l » Pi 10. Jún, 2016, 13:29

Tak toto sa mi velmi, ale naozaj velmi paci https://aw.my.com/gb/news/general/devel ... oot-system
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ NuForce uDAC v2
Bike: Scott Aspect 20 2012 black/green; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU i7 4790K bez OC + Noctua U12S; MB Sabertooth Z97 Mark 2; RAM HyperX Fury 16 GB; GPU RTX 2070 Armor; OS SSD 850 Evo 250GB; Storage 860 QVO 2TB, WD Black 2TB; PSU Seasonic G550; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Roccat ARVO, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball

constant
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 462
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 15:29
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa constant » So 18. Jún, 2016, 09:57

No poviem to takto, po precitanim zamerov WG s WOT reinstalujem AW, kedze sa okamzite stava podstatne lepsou hrou, bez toho aby Obsidian cokolvek menil.
WoT/AW - Hadent

Užívateľov profilový obrázok
Shairachaz
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1745
Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
Bydlisko: Kráľovský Chlmec

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa Shairachaz » So 18. Jún, 2016, 11:36

link na tie zámery?

Inak s AW by som to nepreháňal, zase sa koná event ktorý nefunguje.
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.

constant
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 462
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 15:29
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa constant » So 18. Jún, 2016, 11:57

Niektore veci co cituje Tajj7 http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... s/#topmost hlavne veci, ako znizenie vzdialenosti na aku sa vedie boj, znizenie presnosti, vyrazana strata penetracie nad 50 metrov vzdialenosti, vyrazny nerf mobility vsetkych vozidiel, hlavne ale medakov, snaha o celkove spomalenie hry. Stroje ako Leopard 1 su uplne v prdeli, zatial ma max rychlost 45Km/h napr. (IS 7 ma 60).

Eventy v AW ma netrapia, hlavne aby naozaj opravili co slubuju opravit v 0.16
WoT/AW - Hadent

Užívateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6164
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa M1ch4l » So 18. Jún, 2016, 12:21

WOT sandbox moze dopadnut este vselijako...Pozeram zaznam z QBho streamu. Zatial sa mi to nepaci a tie zmeny podla popisu na Ritinom blogu sa mi tiez nepacia. Prakticky idu presne opacnym smerom ako AW.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ NuForce uDAC v2
Bike: Scott Aspect 20 2012 black/green; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU i7 4790K bez OC + Noctua U12S; MB Sabertooth Z97 Mark 2; RAM HyperX Fury 16 GB; GPU RTX 2070 Armor; OS SSD 850 Evo 250GB; Storage 860 QVO 2TB, WD Black 2TB; PSU Seasonic G550; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Roccat ARVO, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball

constant
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 462
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 15:29
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa constant » So 18. Jún, 2016, 12:26

No ako som pisal na ofiko fore, pripada mi to, ako keby sa z HT snazili spravit MBTcka v AW pred tym ako ich zacal Obsidian nerfovat, pretoze na top tieroch nikto nic ine nehral a este cele hranie spocivalo v spamovani HE. Ako nechapem rajcinky ako sa raduju, ze bude tazsie znicit ich heavy, oni si dementi neuvedomuju, ze aj pre nich v ich heavy bude tazsie znicit superove heavy, cize to vidim na E-100 HE spam. Tiez som pozeral QB stream a vyzeralo to neskutocne nudne.
WoT/AW - Hadent

Užívateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6164
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: Armored Warfare

Príspevok od užívateľa M1ch4l » Ne 19. Jún, 2016, 01:59

boosty + carry: http://imgur.com/a/ODEJD
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ NuForce uDAC v2
Bike: Scott Aspect 20 2012 black/green; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU i7 4790K bez OC + Noctua U12S; MB Sabertooth Z97 Mark 2; RAM HyperX Fury 16 GB; GPU RTX 2070 Armor; OS SSD 850 Evo 250GB; Storage 860 QVO 2TB, WD Black 2TB; PSU Seasonic G550; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Roccat ARVO, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball

Napísať odpoveď

Návrat na "Hry a problémy s nimi"