Star Citizen

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Užívateľov profilový obrázok
Erazer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 870
Dátum registrácie: St 11. Aug, 2010, 11:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa Erazer » So 25. Aug, 2018, 11:36

Ďalší free flight pri príležitosti Gamescom od 24-27 augusta ak chcete skúsiť Star Citizen zdarma.

https://robertsspaceindustries.com/prom ... m-Free-Fly
Notebook#1: Asus G73JH, Notebook#2: Lenovo P50, Notebook#3: Lenovo T530, Phone:Oneplus2
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2426
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Ne 07. Okt, 2018, 12:14

https://robertsspaceindustries.com/citizencon

Takze CitizenCon je za dverami 10.10.2018


V rovnaky den dostaneme pristup do verzie 3.3 PTU - kde bude konecne implementovany OCS, Bind Culing a adlsie optimilazacie. Podla unikov informacii z Avokad (co je uzka skupina vybranych testerov pod NDA, ale vzdy nieco unikne na net) to vyzera, ze hra bude konecne hratelna. 50 - 60 fps davali v pohode hraci, takziez sa znizila spotreba Ram, kde bez OCS hra kludne zrala 13GB, teraz sa to pohybuje v rozmedzi 5 - 7GB MAX. Aj ked na kazdom videu co som videl to bolo vacsinou okolo 3GB a bolo jedno ci to bolo na planete, nad planetou alebo na porte Olisar.

Po vydani 3.3 PTU sa potom zakratko na to dostane aj na Planetu Hurston a jej 4 mesiace, takze hra co do obsahu sa zvacsi niekolkonasobne.
Dalej s 3.3 pridu konecne suboje s FPS AI... viac info: https://robertsspaceindustries.com/road ... ar-Citizen
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.

Užívateľov profilový obrázok
Broslowski
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 10816
Dátum registrácie: Ut 24. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Topoľčany (27)

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa Broslowski » Po 08. Okt, 2018, 14:45

nejako to nesledujem tak ak sa pytam blbost tak sorry ale to akoze stale este nemaju public release co si viem ako smrtelnik zadrvit?

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2426
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Po 08. Okt, 2018, 15:09

Ahoj, hra je otvorena kakzdemu, kto si aspon kupi minimalny herny balicek s hrou https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now

Na konci tohto roku by sa uz mali dat vsetky lode ziskat cez ingame menu, ktoru normalne ziskavas za plnenie misii/obchod/minig mineralov.
Vyssie v mojom prispevku je odkaz na roadmapu, viac menej hovori vsetko co v hre je/da sa robit.

Takze, ak zakupis balicek mas k tomu vsetkemu pristup. Stale ale je treba mat na pameti, ze hra nie je GOLD/hotovy produkt ale ze je v alpha verzii. Je treba si uvedomit, ze hra sluzi pre hracov ako pre zabavu tak na testovanie. Ano.. hraci sa stavaju dobrovolnymi testermi... na oplatku mame od vyvojarov totalne transparentny pohlad/ info o vyvoji hry.

Teraz defakto na konci roka uz budu mat resp. maju hotove kriticke nastroje na urychlenie tvorby.

V takomto stave bola hra od zaciatku 2018 kedy vysla Alpha 3.0 ktora priniesla mesiace na pristavanie:



Do konca roka vyjdu este dva velke updaty.. prinesu 2 velke planety + 7 mesiacov a kopu dalsich veci.... cekni si roadmap.

Cize toto mame do konca roka:

Kludne sa pytaj ked ti nie je nieco jasne :-)

Užívateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9924
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa loleqboleq » Po 08. Okt, 2018, 15:29

Mne napadlo ešte to, nezachytil si niekde info, koľko planet a mesiacov má byť celkovo? Hovoríme o...stovke/dvoch stovkách lokácií celkovo?
CASE: NZXT H500i + BQ! Silent Wings 3 PSU: Corsair RM750x 2018 MB: MSI Z370 Krait CPU: Intel i5-8600k@4,9GHz + EK Supremacy EVO GPU: MSI 1080 SeaHawkEK RAM: Crucial BallistixSport 16GB@3333MHz/CL16/382tRFC SSD: 2x Adata SX8200 480GB HDD: WD Red 4TB (uväznený v Aerocool AVN-1000) Monitor: Ťamťung UE40KU Myš: Logitech G403 Wireless Klávesnica: Gamdias Hermes Zvukový reťazec: Audio-GD R2R-11, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
85€ sny pre kvalitné headsety! Kuk tu a tu..

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2426
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Po 08. Okt, 2018, 16:08

Cca sto systemov.. inak mame pocetnu komunitu na discorde: https://discord.gg/bRNdZdx

Radi privitame novacikov, vsetko vysvetlime, poradime.

Este doplnim, ze dost casto davaju tvorcovia hry tzv. Free Flight vikendy - mate moznost si hru zadarmo vyskusat zo vsetkym co k tomu patrii, tzv. ziadne obmedzenia, dostanete to iste ako keby ste si kupili normalne hru. Dobre na tych Free Flightoch je, ze tam mate na vyber viac lodi. Je mozne, ze vypustia Free Flight aj na pocest CitizenConu..

Užívateľov profilový obrázok
Erazer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 870
Dátum registrácie: St 11. Aug, 2010, 11:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa Erazer » Po 08. Okt, 2018, 20:03

Hej bude free flight. Aspoň každý rok počas CitizenConu bol... ;)
Notebook#1: Asus G73JH, Notebook#2: Lenovo P50, Notebook#3: Lenovo T530, Phone:Oneplus2
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<

Užívateľov profilový obrázok
Broslowski
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 10816
Dátum registrácie: Ut 24. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Topoľčany (27)

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa Broslowski » Po 08. Okt, 2018, 21:33

skvele info diki hosi

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2426
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Št 11. Okt, 2018, 11:17

Len pripomeniem, ze na Youtube su zaznamy s CitizenConu.. nebudem sem davat odkazy, je toho vela... staci hladat. Urcite si pozrite, lebo pre tentokrat, neukazovali v gameplay to co bude za X rokov, ale to co je doslova a do pismena vzdialene par dni/tyzdnov...

Užívateľov profilový obrázok
PhaliSVK
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 33
Dátum registrácie: So 21. Apr, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa PhaliSVK » Št 11. Okt, 2018, 12:36

dajte vediet ak bude free flight. By som si to rad vyskusal, len neviem ci to teraz pc potiahne v pohode...
Bude upgrade na GTX 1060 6GB.
CPU:i7-3770 + SilentiumPC Spartan 3 PRO MB:MSI H77MA-G43 RAM:A-data 2x4GB 1600MHz VGA: ASUS GTX 1060 O6G HDD:SSD 128GB + WD Green 1TB PSU: OCZ 500W CASE: CM Elite 344 LCD: Dell U2412M

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2426
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Št 11. Okt, 2018, 12:47

Urcite dame vediet tu na forum, aj s instrukciami :)

Toto nas caka onedlho...

https://www.youtube.com/watch?v=z-fkMHOyswU&t=642s

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2426
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Pi 12. Okt, 2018, 10:04

Tak, vcera som si stiahol PTU, len pre predstavu ako mi to bezi... v tomto builde su obsiahnute nasledujuce optimalizacie, ktore v predoslich verziach hry nefungovali:

Object Container Streaming: Background Spawning

Foundational work for object container streaming, allowing entities to spawn from background threads so that vehicles or object containers can be spawned with minimal stalling.

Object Container Streaming: Asynchronous Background Spawning

Foundational work for object container streaming, reworking various game systems to trigger more entity spawns in the background, relieving spawning pressure on the main thread and leading to fewer stalls.

Object Container Streaming: GameObjectExtensions Conversion

Foundational work for object container streaming, converting all remaining GameObjectExtensions so that they no longer use the script table. This will allow for improved performance and greater multi-threading flexibility.

Object Container Streaming: Code Conversion

Foundational work for object container streaming, converting all legacy Lua code to C++ for improved performance and greater flexibility for multi-threading.

Network Entity Streaming

Restructuring how the network code handles entity spawning and binding to allow for asynchronous streaming.

Tato technologia este nie je v tomto builde a este viac zvysi vykon:

Network Bind Culling

This work aims to help improve performance in multiplayer by cutting down the number of entities that exist on clients. Entities too far from a player will be removed from the local client, and when the player moves or the server otherwise detects new entities entering the player's range they will be added to the client. Because clients will then only consider updating entities that are near to them the overall CPU load will be reduced and performance should improve.


Užívateľov profilový obrázok
Erazer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 870
Dátum registrácie: St 11. Aug, 2010, 11:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa Erazer » Pi 12. Okt, 2018, 10:40

Dík za rekap. Ja som sa včera vrátil z dovolenky, tak ešte som nemal čas ani pozrieť prezentáciu. Dnes večer idem na to ;)

Inak o free flightoch som akosi nezapočul ešte tak možno budú až pri príležitosti Anniversary v Novembri. Keď tak dnes updatnem...
Notebook#1: Asus G73JH, Notebook#2: Lenovo P50, Notebook#3: Lenovo T530, Phone:Oneplus2
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<

Užívateľov profilový obrázok
wingo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1860
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa wingo » Pi 12. Okt, 2018, 13:01

"Object Container Streaming: Code Conversion

Foundational work for object container streaming, converting all legacy Lua code to C++ for improved performance and greater flexibility for multi-threading."

Oni používali Lua? Ako moc sa do toho nevyznám, ale čo som čosi od vývojárov čítal keď časom menili Lua za niečo iné tak všetci ako dôvod uvádzali že je brutálne neefektívny (pomalý) jazyk dobrý tak na jednoduché skriptovanie a mody.
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

i7 6700K, Noctua NH-D14, GIGABYTE GA-Z270 GAMING K3, 16GB DDR4 Corsair Vengeance 3200MHz, Gainward GTX 1080 Phoenix GS, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, 1TB Samsung SpinPoint F3 3RZ + Silentmaxx HD-Silencer, Corsair TX650 + Enermax T.B. Silence UCTB12A, Fractal Design Define R3 (outtake: Noiseblocker NB-eLoop Fan B12-P, intake: Enermax T.B. Silence UCTB14B bottom), Acer HN274 (TN, 27", FullHD, 120Hz, 3D Vision), Logitech K200, Logitech G400, Superlux HD-330 + Brainwavz memory foam sheep skin round earpads

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2426
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Pi 12. Okt, 2018, 13:08

No vies, zaklady Cryenginu aj ked si ho akokolkvek ocisielkujes siaha proste 10 rokov dozadu kedy vysiel prvy Crysis... potom to trosku pomenili a engine nazvali Star Engine, potom prisiel Amazon a zase ho modifikovali.. ale az teraz je konecne spraveny tak ako sa na MMO hru patri, pretoze predtym nebolo mozne aby tu hru rozhybal normalny stroj so vsetkymi tymi planetami, mesiacmi, stanicami a podobneho bordelu.

Napísať odpoveď

Návrat na "Hry a problémy s nimi"