Star Citizen

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Pi 13. Apr, 2018, 10:18

Ano, malo by byt viac pristupnych, presne to bohuzial neviem, snad bude este niekde info ale vacsinou su dostupne az na vynimky vsetky.. tak ako aj v minulych free week...

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » So 14. Apr, 2018, 09:36


Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Ut 17. Apr, 2018, 15:16

Akcia predlzena do 18. aprila :-)

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Ut 26. Jún, 2018, 12:10


Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Ne 01. Júl, 2018, 11:50


Užívateľov profilový obrázok
shiro
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
Príspevky: 6570
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa shiro » Po 02. Júl, 2018, 09:35

No...hadam 1x sa to dalo aj normalne hrat...akurat neviem ci kvoli prazdnemu serveru, alebo s tym fakt daco spravili.
30-60fps, podla lokality. viac-menej stabilne.

No aj keby som chcel nejak skusat servery, tak nikde som nenasiel odpovede na otazky:
Ako zistim na ktory server som pripojeny?
Ako zistim kolko ludi je na danom serveri?
Ako sa mozem prehodit na inu instanciu s menej ludmi?

A jedna vec ohladom gameplaya:
ako zatargetujem, ako ciel cesty, nieco na povrchu mesiaca ci planety? Farmu, shelter, atd.?
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Po 02. Júl, 2018, 09:50

Na target stistnut B a aky server chces si vyberas na zaciatku este v menu - mas tam moznost Best a potom EU, USA a AUS... uz funguje dokonca ak mas postel, sa odlogovat v nej a ked sa pripojis do hry tak sa zobudis tam, kde si sa odlogoval... ma to ale podmienky: 1. rovnaky server (cize EU pri odlogovani a EU aj pri pripajani) 2. nesmies mat poblizku min. na radarovu vzdialenost ziadne NPC 3. nesmies byt blizko Olisaru, Grimhexu a velkych zakladni na mesiacoch (zistis tak, ze si v Armistice zone - kde mas zablokovane zbrane)

Pocet ludi na serveri sa da zistit len ked sa chces pripojit k kamosovi, tak ti v menu ukazuje... tak ci tak, skoro kazdy server je skoro vzdy z 90% zaplneny. Vzdy ide o to, ako dlho ten server bezi, cim dlhsie tym to je snim horsie - od 3.3 by sa to malo zmenit, ak vypustia OCS a BC - ceknut roadmap pre 3.3 - zalozka Core tech a pochopis https://robertsspaceindustries.com/road ... ar-Citizen

Užívateľov profilový obrázok
shiro
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
Príspevky: 6570
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa shiro » Št 05. Júl, 2018, 13:30

Som dosiel ako na to....najprv musis selektnut planetu, aby ti to ukazalo ciele na jej povrchu. A potom selektnut ciel na povrchu, zadat ako destnaciu a pustit quantum drive. Vysadi ta tak 50km od toho, co sa uz da v pohode. Akurat to oznacovanie cielov na povrchu by mali este doriesit, pretoze treba dakedy robit dobry pixelhunting :-)

Par foto z navstevy mesiacov okolo Crusaderu a planety Daymar z tazobnou koloniou (alebo co to je) Levski:
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Pi 06. Júl, 2018, 09:26

Pozeram, ze to tu asi hrajeme len mi dvaja :) Snad sa konecne zadari a v 3.3 uz vydaju tie veci co sa tyka OCS a BC (v skratke optimalizacia) a planetu Hurston - lebo ak sa to nepodari, nemozu pridat novy obsah, hra by to proste nezvladla, preto potrebujeme:

OCS: At its core, Object Container Streaming allows Star Citizen to create our Universe. We will no longer be restrained by the physical memory on your PC and will be able to stream in new environments, locations and ships seamlessly as you approach. This will also be one of the biggest wins for increased performance as your graphics memory will no longer be overloaded. This work requires that a handful of other Object Container Streaming prerequisites be completed.

Network entity streaming: Restructuring how the network code handles entity spawning and binding to allow for asynchronous streaming

BC: This work aims to help improve performance in multiplayer by cutting down the number of entities that exist on clients. Entities too far from a player will be removed from the local client, and when the player moves or the server otherwise detects new entities entering the player's range they will be added to the client. Because clients will then only consider updating entities that are near to them the overall CPU load will be reduced and performance should improve.

Užívateľov profilový obrázok
shiro
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
Príspevky: 6570
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa shiro » Pi 06. Júl, 2018, 10:00

jj, o tom som pocul. Uvidime co to spravi. Sa mi zda, ze daco porobili uz teraz, lebo to nikdy nechodilo takto dobre...vacsinou 30-50fps, akurat v Levskom som mal 15-20...mozno kvoli zlozitej grafike, predsalen je tam toho dost.

Na Hurston a ArcCorp sa mi neda dostat, aj ked ich na mape vidim. QT pise out of range...bud to este neni pristupne, alebo potrebujem lepsie QT? :-)

Vacsinou ked vyjde update, tak to kus zahram, zistim co a ako sa zmenilo...a potom cakam na dalsi. No teraz, ked je to uz pouzitelnejsie som pri tom stravil viac casu, to je pravda.
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Pi 06. Júl, 2018, 10:07

Su na mape ale nie su pristupne - Hurston v 3.3 a Arcorp v 3.4

Toto nas caka od 3.3 - planety/ mesiace budu konecne vyzerat k svetu

https://www.youtube.com/watch?v=ToH50ms2wuo&t

josa
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 190
Dátum registrácie: So 04. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa josa » Pi 06. Júl, 2018, 10:41

No ja som to po dlhsom case znova skusal.. FPS stale bieda, ale uz je to hratelnejsie. Kazdopadne som sa chcel dostat na planetu, dostal som sa tak asi 500km od objektu na nej a zacalo ziapat, ze nemam palivo tak som to vypol :D
CPU: Intel Core i5 3470, GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: 16GB, SSD: 250GB, HDD1: 1000GB, HDD2: 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Pi 06. Júl, 2018, 10:43

Mas tam OM body aby si si skratil cestu, tak neprides o vsetko palivo...

Užívateľov profilový obrázok
shiro
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
najsilnejší, najkrajší, najmúdrejší BOSS
Príspevky: 6570
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa shiro » Pi 06. Júl, 2018, 10:49

Inac palivo je oznacovane ako QF, napravo dole od zameriavaca?
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, Samsung 840evo 120GB, Crucial MX300 525GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair RM550x, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone SE 32GB

Užívateľov profilový obrázok
16cmfan
VIP
VIP
Príspevky: 2361
Dátum registrácie: Ne 12. Júl, 2009, 09:31
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Star Citizen

Príspevok od užívateľa 16cmfan » Pi 06. Júl, 2018, 10:52

QF to je palivo pre Quantum travel a potom mas konvencne palivo do trysiek. Viac tu: https://robertsspaceindustries.com/comm ... -Mechanics

Napísať odpoveď

Návrat na "Hry a problémy s nimi"