Re: Všeobecná diskusia
Napísané: Št 26. Mar, 2020, 02:56
Tak ono popravde, W12 sme kupovali tuším za 10k, starú bučoru, a nemal som od toho nejaké extra očakávania, chcel som proste len náhradu 600vky. Nesadlo mi moc to auto. Motor super, hlavne štart, ale napríklad ten pedál bol na začiatku až komicky citlivý oproti tej 600vke, spolujazdci si mysleli že nevIem robiť so spojkou
Viem si predstaviť prečo stojí výmena žiarovky 450e, mne pôvodne jeden exot poradil, "že stačí dať dole filtre"
Skončilo to samozrejme tak, že auto išlo na zdvihák, a nárazník dole, a skončil som o 2 hej v noci...
Ale celkovo som na tom najazdil asi len 13k km, potom to išlo preč, nezvykol som si na MMI, a tie sedačky boli pre mňa nejaké tvrdé.
To auto som samozrejme nebral do autorizáku, zdvihák na firme a "relax".
V podstate som bol pripravený na to, že to bude ťažká pakáreň, lebo legendárny nepodarok 400 CDI som vyše 250k km z celkových 400k km servisoval tiež sám, a to je tiež slušná pakáreň čo sa týka prístupu, v podstate na čokoľvek motor von, alebo aspoň pohnúť.
Ale k audi som nemal poriadnu diagnostiku, nevedel som s tým proste normálne robiť, už odblokovať ručnú brzdu pri výmene motorčeka bol problém.
K mercedesu som si vždy vedel keď bolo treba aspoň požičať prípravok, prípadne si vypýtať od kamoša čo tam robil manuál alebo pokecať ako na to.
No a tam nastal niekde problém, že som auto potreboval ako pracovný prostriedok a nie pod ním ležať a študovať na fórach ako opraviť hydraulický podvozok za drobné
No veď toto, Popcorn.Po 8me, som chvíľku ešte skúšal STI s 3 palcovým výfukom, ale to mi tiež nesadlo, to je proste peklo na to chodiť niekam, 400km a bol som pripravený ísť do kúpeľov na liečenie.
Ale zase susedia aj naši vždy vedeli kedy prichádzam domov Následne som sa dozvedel, že už nikdy také auto ak chcem bývať doma.
Fuh, 2 roky, no to je teda riadne na... Pre niekoho v podstate totálka už dnes pri staršej S8. Platničky k tej keramike tak 5-6 kíl?
Viem si predstaviť prečo stojí výmena žiarovky 450e, mne pôvodne jeden exot poradil, "že stačí dať dole filtre"
Skončilo to samozrejme tak, že auto išlo na zdvihák, a nárazník dole, a skončil som o 2 hej v noci...
Ale celkovo som na tom najazdil asi len 13k km, potom to išlo preč, nezvykol som si na MMI, a tie sedačky boli pre mňa nejaké tvrdé.
To auto som samozrejme nebral do autorizáku, zdvihák na firme a "relax".
V podstate som bol pripravený na to, že to bude ťažká pakáreň, lebo legendárny nepodarok 400 CDI som vyše 250k km z celkových 400k km servisoval tiež sám, a to je tiež slušná pakáreň čo sa týka prístupu, v podstate na čokoľvek motor von, alebo aspoň pohnúť.
Ale k audi som nemal poriadnu diagnostiku, nevedel som s tým proste normálne robiť, už odblokovať ručnú brzdu pri výmene motorčeka bol problém.
K mercedesu som si vždy vedel keď bolo treba aspoň požičať prípravok, prípadne si vypýtať od kamoša čo tam robil manuál alebo pokecať ako na to.
No a tam nastal niekde problém, že som auto potreboval ako pracovný prostriedok a nie pod ním ležať a študovať na fórach ako opraviť hydraulický podvozok za drobné
No veď toto, Popcorn.Po 8me, som chvíľku ešte skúšal STI s 3 palcovým výfukom, ale to mi tiež nesadlo, to je proste peklo na to chodiť niekam, 400km a bol som pripravený ísť do kúpeľov na liečenie.
Ale zase susedia aj naši vždy vedeli kedy prichádzam domov Následne som sa dozvedel, že už nikdy také auto ak chcem bývať doma.
Fuh, 2 roky, no to je teda riadne na... Pre niekoho v podstate totálka už dnes pri staršej S8. Platničky k tej keramike tak 5-6 kíl?