Strana 2781 z 2800

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ne 03. Nov, 2019, 23:59
od užívateľa zoom
hawkeye napísal:
Št 31. Okt, 2019, 11:35
co su zac ALCO filtre? nejak nepoznam, nemam skusenosti
Pravdepodobne nemecka firima a vyrobu maju v EU (myslim ze Cyprus). Pokial sa bavis o olejovom filtri, tak patria rozhodne k tomu lepsiemu. Nebal by som sa kupit a podporis aj (akoze) lokalnu ekonomiku. Za mna osobne ako prvy vyberam obycajny Bosch (made in South Africa) a pozitivne prekvapil aj Clean Filters (Taliani a made in Italy).

Spoiler: ukázať
Btw. viezol som sa vo Fabii. Viem, ze na Skodu stale nadavam, ale teraz len objektivne pozorovanie. Uz druhykrat v zivote som sa viezol v (relativne) novej Fabii. Netusil som, ze to auto je take male. Akoze... naozaj male. Sedel som na sedadle spolujazdca, mal som medzi nohami tasku a pri vystupovani som sa bez srandy musel oboma rukami chytit A-stlpika a vytiahnut sa von. Zrejme som nemal sedadlo posunute uplne vzadu, za mnou predsa sedelo 3-rocne dieta. Musim uznat, ze auto je naozaj plne Simply clever rieseni:
• Na 1500 rpm vibruje cela karoseria (3 valec)
• Start/stop system zdochne motor asi tak po 2 sekundach po zastaveni (cize na STOP-ke sa zastane na rozhliadnutie a auto uz nejde)
• Start/stop system zdochyna motor aj ked je este studeny ved naco ho nechat zahriat
• Po necelej hodine jazdy ma bolela rit a bedrovy klb
• Ukazatel odporucania radenia rychl. stupna je presne taky skodovacky (tj. idealne ist asi tak na 900 rpm, piesty pomaly vyskocia spod kapoty, ved setrime palivo) nehovoriac o jazde do kopca, kde chce z 3 zaradit 4 a po zaradeni 4 sa za dve sekundy rozhodne, ze chce radsej naspat na 3
• Detske poistky na dverach su robene na klucik zo zapalovania (strcite dnu, otocite), ziaden cicik co sa prepne prstom, cize nastartovane auto treba vypnut, klucom aktivovat poistky, nasledne zase nastartovat
• Auto nemalo tempomat, len akysi obmedzovac rychlosti ktory hocikedy pocas jazdy zacal pipat a blikat a clovek vobec nevedel preco
• Ideme dofuknut pneu na spravny tlak, snad vsetky auta maju tuto informaciu na stitku na karoserii vo vodicovych dverach... Skoda nie. Hladame, lozime okolo auta az ide okolo ina Skoda Fabia. Reku ten stitok je v krytke palivovej nadrze. Wtf? Naozaj, uz tam je toto aj skrabka. Nabuduce tam bude aj dazdnik a odkladaci priestor na 1,5L PET flasku.

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Po 04. Nov, 2019, 00:06
od užívateľa hawkeye
vzduchovy filter mi ponukali alco...nakoniec som zobral hengst...


o alco skoro nikde ziadne info

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Po 04. Nov, 2019, 00:36
od užívateľa Chris
Ak uz ja by som zobral i30cw N-line :-)

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Po 04. Nov, 2019, 00:40
od užívateľa zoom
Skoda (*ba dum tss*), Hengst je podla mojho pozorovania horsi nez Alco (ale olejovy filter). Nemecka firma, vyrobene v Polsku, olejovy filter ma o dost mensiu filtracnu vlozku nez Alco a aj konstrukcia je miestami horsia. Tazko povedat, ci vzduchovy bude zasadne iny. Vzduch som si zvykol kupovat vsade Mann, ci uz do motora alebo do kabiny a vzdy davam nejaky ten najlepsejsi (v kabine ten protiplesnovy, protibakterialny, proti-vsetko). Zatial ziadny problem, ci uz Jeepy alebo Mitsu, ale tak zase ako by som spozoroval nejaky problem. Vzduchovy filter nie je taky kriticky ako olejovy a vsetko normalne podla mna odfiltruje 97%+ bordelu (az na nejake K&N somariny, co je akurat tak sitko na rezance).

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Po 04. Nov, 2019, 01:52
od užívateľa stefan222
zoom.a cp vravis na novu octavku?
uz sommal paru rumy ta sory za speling

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Po 04. Nov, 2019, 10:53
od užívateľa hawkeye
Chris - akurat ze cw N line nie je :)
Zoom - co sa tyka vzduchovych tak zase vsade na nete je pisane ze su rovnako dobre ako mann...tak fakt neviem :)

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Nov, 2019, 09:06
od užívateľa hawkeye
that feeling ked ides do servisu 4x na opravu tukanca a vsetci na teba zazeraju jak na nejaky prizrak a nikto sa s tebou poriadne nebavi :D

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Nov, 2019, 09:43
od užívateľa Muhyng
To vies, teraz su na koni, ksefty idu. Si pamatam, ako okolo mna poletovali ked som prisiel kupovat auto v 2009tom

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Nov, 2019, 10:42
od užívateľa scream
No ta proceed GT ma ale 150kW, to do i30 nenapchas. Mne sa velmi lubia tie shooting brake. Vzal by som aj proceed aj nove CLA vsetkymi 10. Len na to nemam love :D

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Nov, 2019, 12:58
od užívateľa hawkeye
preco by si do i30 nenapchal? teoreticky hej s nejakymi malymi upravami.

i30->ceed-> proceed

ale so 150kw to moze byt celkom pecka a vyzera fajn

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Nov, 2019, 13:15
od užívateľa stiv
Lebo i30 ma najsilnejsi motor 103kW.

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Nov, 2019, 13:33
od užívateľa bepetko
Ked to cipnes, porobis par uprav + nejaka ta nalepka

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Nov, 2019, 13:52
od užívateľa hawkeye
tak info isla ze to tam nenapchas :) ale myslim, ze keby vykuchas, tak motor z proceed tam napchas

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Nov, 2019, 14:15
od užívateľa Jednoduska
Proceed je ozaj krasna dizajnovo, velmi sa mi lubi ale tie previsy mi pridu velke. shooting brake ozaj krasne tvary, dobre farby to ma dobre ot vyzera ale neviem, pride mi to prilis ze dizajn predbieha funkciu.
Ale tak ja som asi koli malemu decku v inom spektre a slintam nad dvoj/trojrocnymi Sharanmi :D

EDIT: pozeram ze uz by som asi bral standardny hatch Ceed GT, vyzewra pekne. az skoda 18 kolies, zbytocne to clovek rozbije u nas a komfort nizky, 17 max by som dal.

len otazka je ci sa take auto za 23+k oplati, je to sice vacsie ale polo stoji v manuale pod 20k a ten dvojliter sa da prefuknut na 250koni za 800 euro ako nic.... aj ekd je pravda ze v porovnatelnej vybave je polo a ceed asi rovnako drahe, kia teda vyhrava objem vs cena urcite. len ten objem motora...

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Nov, 2019, 17:16
od užívateľa scream
nenapchas v konfiguratore... i30 sa s tym motorom nerobi.

Polo GTI nemozes porovnavat s Proceedom GT. Doplne si vybavu ako v proceede a zistis, ze za male auto zaplatis rovnako ako za velke. Nehovoriac o pocite, ked sadnes do pola a do proceedu. Je to citelne nizsia trieda.