Strana 1137 z 2867

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Po 04. Feb, 2013, 20:44
od používateľa Laro22
Páni neviete čím to môže byť že mi svietia hmlovky na kríž? pravá predná a lavá zadná? žiarovky a poistky sú ok ...

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Po 04. Feb, 2013, 21:22
od používateľa hawkeye
panasonic650 napísal:
hawkeye napísal:takze hore sa ide lahko, dole tazko
Amen... alebo z auta co taha do nejakeho z malo kW. Hroza... :facepalm:
hlavne toto je nebezpecne...z mitsu do fabky :facepalm:

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 12:10
od používateľa undertaker007
Je možné, aby mi auto žralo viac pri 2000-2500 otáčkach ako pri 3000-3500 :?

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 12:14
od používateľa okrujko
na inom prevodovom stupni ano, zalezi od rychlosti, kedze to je prepocet na prejdenu vzdialenost...ak by si prerataval na spotrebu na casovu jednotku, tak sa mi to zda ako blud...

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 12:31
od používateľa undertaker007
No, bavme sa o 5. prevodovom stupni. (100km/h presne 3000ot.)
Tak je možné, aby som cestoval s vyššou spotrebou pri rýchlosti 70km/h (~2200ot.) ako pri rýchlosti 110km/h (~3100ot.) ?

Alebo teda takto...

Čím to je, že doteraz mi auto žralo tak cca 8l/100km (drvivá prevaha krátkych mestských ciest), čo znamenalo štvrť nádrže tak na 110 - 120 km.
Potom som v podstate prvýkrát s tým autom išiel trasu dlhú 147km, vôbec som nešiel na spotrebu, obiehal som všetko čo sa dalo a kde sa dalo. Dokopy tam a naspäť 294km, minul som kúsok menej, ako polovicu nádrže (19.44l), vypočítaná spotreba 6.61l/100km.
Odvtedy zasa behám len krátke trasy po meste, ale po tých 300km ma začalo baviť držať ho vo vyšších otáčkach. A mám minutú štvrťku nádrže, ale nie po 110-120km ako bývalo zvykom, ale po 160km.

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 12:44
od používateľa quicky
uz som o tom nieco cital,ze auto kazde auto ma idealne svoje otacky a castokrat su to tie vyssie otacky.
napr moje subaru na 2.000ot ledva chce ist a zerie jak traktor,kdezto ked jazdim sviznejsie 2500-3000 spotreba je tiez lepsia.mozno sa to zda ako blud. ale k tomu sa pridava podla mna strasne podstatna cast tejto temy a to je sposob jazdy... pri kazdom aute ked som sa snazil jazdit eko ,tak som mal vacsiu spotrebu ako pri sviznej jazde-tym nemyslim dranie pneu a pod.

p.s. ale faktami svoju teoriu podporit neviem :( len co som si vsimol

ale mozno sa pridam k blaznom, ktorym to tak tiez vychadza :D

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 13:01
od používateľa shajek
niesi blazon .... vacsinou mas najlepsiu spotrebu v bode najvyssieho krutiaceho momentu ..

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 13:10
od používateľa ZoranICS
Spravne, ide o to aky mas krutiaci moment pri danych otackach. Nemusi byt najvyssi, len optimalny na dany prevod na ktorom ides. Na Feliciach je to dokonca vyznacene na otackomery ;) Uz nepamatam presne ale tusim 2750 +/-200 otacok je "eko rozsah otacok".

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 13:14
od používateľa Papek
Mne to zere v meste stale rovnako, ci jazdim ako stary dedo, alebo to vytacam. Iba na dialnici to robi male rozdiely, pri 130-140 mi to zere okolo 6-6,5 a ked to tlacim co to da (max. 200-210), tak som sa cez 7,5 nedostal :)

edit: takze najlepsiu spotrebu by som mal mat v okoli 4500ot? Kazdopadne vyskusam, ale v tom pripade jazdim najblizsi mesiac na dvojke. :D

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 13:33
od používateľa ZoranICS
pisal som to aj vyssie, nie najvyssi krutak ale najlepsi pomer krutaku a polohy plynu k danemu prevodu. ked budes jazdit na 2ke buduci mesiac tak budes mat spotrebu o dost vyssiu :D

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 15:09
od používateľa stefan222
no zo zacitaku je lepsie nahriat auto trocha a potom to menej zere aspon u mna na punte ked idem na nom dlhsiu trasu. napr fabka mi zere jak svina ked ju vztacam nad 3tis otacky, ma rada 2500ot a rada sa na nich drzi, pod ne rapka, nad ne krici :smutny:

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 15:29
od používateľa quicky
ja mam top krutak 4200ot. tam to kope jak svina :D tam by sa velmi zle jazdilo :) ale tak okolo 2500-3.3k ked to drzim je to ok,v podstate to drzim pod hranicou spinania turba... sice ze by rozdiel v spotrebe bol ci to zere 13 alebo 15 nemozem povedat :D v kazdom pripade by som rad odstranil aj posledny ukazovac mnostva paliva :rofl:

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 16:10
od používateľa Krutibrko
http://auto.sme.sk/c/6660674/ani-pre-be ... hlost.html

To ako fakt? Ak pri predbiehaní prekročím rýchlosť, tak dostanem pokutu? WTF?

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 16:22
od používateľa hawkeye
jasne porusis max dovelenu rychlost, nevidim dovod preco pri obiehani napr v meste si mohol chvilkovo ist pri obiehani 70-100 v domneni lepsieho, rychlejsieho a plynulejsieho zaradenie

co sa tyka spotreby...
idealne otacky motora su tie kedy je motor na danej prevodovej rychlost v max krutaku alebo skoro max...
a preto kolkorazy ked motoru nakladas tak mas mensiu spotrebu alebo aspon taku istu..
npar lancer ma max krutak na 4200 ale vtedy ma stale len cca 100koni...zbytok je dalej

Re: Všeobecná diskusia

Napísané: Ut 05. Feb, 2013, 16:49
od používateľa STENLY
v Ružomberku sa stavajú benzíky ako huby po daždi... na také malé mesto, máme strašne veľa benzínok... je to asi tým, že RK je križovatka ciest... samozrejme je to choré, lebo sa stavajú tam, ked by byť nemali...
dúfam, že to prinesie nízke ceny pre nás "odberateľov" :-D
na šelke a adžipke stojí 1.51, no na druhej novej šelke 1,38€ a na benzinole, ktory je vedla šelky 1,36€ :D