Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6652
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa stefan222 »

ja som bol v tom ze golf mas. ta ckrola sa paci aj mne ale ten posed to ubijal. na rav4 asi nesu dukatiky. s autami stale tak je ze clovek da viac. pametam ze som mal limit 20 a platil som nad 25. ale suhlasim ze ked nove ta natreoat vybavu aby clovek rokmi nenadaval. v mojom karoqu mi chybaju el.sedadla len ale to sa da prezit ked zena nebere auto casto. tu b8 mas od novoty a kolko cca km bude mat ?
hry- ps5
doma-HP probook
Mumaq
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2766
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa Mumaq »

Ano tolko to vyjde Ivo. Ale z hladiska 10 rokov, nakladov a spotreby si to radsej zaplatim teraz a mam pokoj. Ludia nazory menia a ja som sam zo seba prekvapeny, ze som tak otocil, ale ked mi to vyjde, tak budem stastny. Zajtra platim zalohu. Jak sme do toho sadli, tak sme boli sklamani, jake je dobre to auto, lebo tym padom sme nuteni si priplatit... ale mam 32 tisicove auto za 25 a kedze spalovaci motor ma 112kw, tak som v kategorii prihlasenia 360eur a kedze je to hybrid, tak polovica z toho, 180eur, 66eur znacky a poistka 700eur, takze okolo 26000
Asus TUF B650+, AMD Ryzen 7800X3D @ NZXT Kraken 360, G.Skill 32GB 6200 CL28, Sapphire RX 7900XTX Nitro+, Samsung 980PRO 2TB & 990PRO 4TB, Asus Strix Aura 850W, NZXT H6i Flow + 7x Noctua A12X25 + 2x NF-A14, Acer Predator Z35, Repro Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Samsung Note24 Ultra & Galaxy Watch6 Classic LTE
Používateľov profilový obrázok
d3Xter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1616
Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa d3Xter »

za tychto okolnosti je skoda ze si neziadal dotaciu 😃 ale to si asi este netusil s cim skoncis, ale samozrejme prajem vela stastnych km, potom ked skonci tato corona sracka si ho omrkenem
spz su 33 myslim...poistku ratas dokopy 700? pzp+havarijna+gap?

stefan nemam ho od nova, pre mna to nema vyznam ani pridanu hodnotu kedze auto by som chcel striedat kazde 2-3 roky, teraz ma 140k...nove by som bral len ak by mi ho firma poskytla ako firemne
Mumaq
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2766
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa Mumaq »

Stefan praveze mna ten posed ocaril. Ele sedadla nemam, ale vobec mi to nevadi, praveze nemam presne tie veci, ktore som nechcel - siber, elektricky kufor, ktorych som sa najviac bal, ked sa pokazia/zacnu zatekat a ele na sedackach budem/by som pouzivat raz do tyzdna, ked si zmenim posed manzelky.
A dotacia sla na elektro, resp. plug in hybrid, co ja nemam. Mne sa bateria bude nabijat rekuperaciou.
A ano 700eur je to vratane gap - uz som to riesil so superpoistenim v piatok.
Asus TUF B650+, AMD Ryzen 7800X3D @ NZXT Kraken 360, G.Skill 32GB 6200 CL28, Sapphire RX 7900XTX Nitro+, Samsung 980PRO 2TB & 990PRO 4TB, Asus Strix Aura 850W, NZXT H6i Flow + 7x Noctua A12X25 + 2x NF-A14, Acer Predator Z35, Repro Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Samsung Note24 Ultra & Galaxy Watch6 Classic LTE
Používateľov profilový obrázok
d3Xter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1616
Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa d3Xter »

fakt? tak aspon usetris na prihlaseni 👍 ked mas komplet špecku auta v pdf, mozes mi to hodit do ss
super cena za poistku potom
Mumaq
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2766
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa Mumaq »

Toyota Corolla TS Výbava vozidla (1/2)
Elektricky ovládané predné okná s funkciou otvárania/zatvárania jedným dotykom

Elektricky ovládané zadné okná s funkciou otvárania/zatvárania jedným dotykom

Elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá

Vonkajšie spätné zrkadlá elektricky sklopné• Diaľkové ovládanie centrálneho zamykania• Otváranie veka batožinového priestorom stlačením tlačidla • 12V zásuvka v stredovom paneli• Vnútorné spätné zrkadlo s automatickou clonou• Osvetlenie interiéru• Ambientné LED osvetlenie interiéru• Osvetlenie kozmetických zrkadiel v slnečných clonách• Kozmetické zrkadlo v slnečných clonách• Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný multifunkčný volant• Vyhrievané stierače čelného skla• Vyhrievanie volantu• Páčky radenia na volante pre automatickú prevodovku• Palubný počítač• Automatická klimatizácia (dvojzónová)• Výduchy klimatizácie v druhom rade sedadiel• Zadná parkovacia kamera• Parkovacie senzory - predné a zadné• Obojstranná podlaha batožinového priestoru s protišmykovou úpravou • Dvojúrovňová roleta batožinového priestoru• Koľajnice s gumovou povrchovou úpravou v batožinovom priestore • Inteligentný parkovací asistent (S-IPA)• Spúšťanie motora tlačidlom• Smart Entry & Start - bezkľúčové odomykanie a štartovanie •
Oneskorené zhasnutie svetiel po opustení vozidla (funkcia "Follow-me home")

LED svetlá pre denné svietenie• Bi-LED predné svetlomety (projektorové)•
LED zadné svetlá• Predné hmlové LED svetlá• Ostrekovače svetlometov•
Vonkajšie kľučky dverí – lakované v odtieni karosérie• Vonkajšie spätné zrkadlá – lakované v klavírnej čiernej farbe • Zadný difúzor v klavírnej čiernej farbe• Zadný spojler• Strešná anténa v tvare žraločej plutvy• Dvojitá koncovka výfuku• Zatmavené zadné bočné okná a okno piatych dverí (Privacy glass) • Dodatočné chrómové prvky exteriéru• Strešné lyžiny – čierne• Čierna lakovaná strecha• Logo limitovanej edície Selection•
Súprava na opravu pneumatík•

Digitálny rýchlomer• Otáčkomer• Čierne obloženie interiéru (pre čierne čalúnenie sedadiel) • Povrchová úprava interiéru - textúra koža• Horná časť prístrojovej dosky - textúra mäkká na dotyk• Volant obšitý kožou• Hlavica radiacej páky - koža• Chrómové detaily v interiéri•
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča• Výškovo nastaviteľné sedadlo spolujazdca• Predná lakťová opierka• Lakťová opierka pre druhý rad sedadiel• Športové predné sedadlá• Vyhrievanie predných sedadiel

Elektricky ovládaná bedrová opierka na sedadle vodiča• Vrecko na zadnej strane sedadla spolujazdca• Vrecká na zadnej strane sedadla vodiča a spolujazdca• Čalúnenie sedadiel textilné / syntetická koža v dizajne Selection • Systém sklápania Toyota Easy Flat• Sklopné zadné sedadlá, delenie 60:40•
Farebný 7" TFT displej• Dotykový mulitmediálny systém Toyota Touch® (8" displej, 6 reproduktorov, Aux-in, USB, Bluetooth®) • Bezdrôtové nabíjanie telefónu v stredovom paneli•
Čelné a bočné airbagy pre vodiča a predného spolujazdca

Kolenný airbag na strane vodiča• Hlavové airbagy• Deaktivácia predného airbagu u spolujazdca• Uchytenie detskej sedačky ISOFIX (2× zadné krajné sedadlá) • Detská poistka zadných dverí• Indikácia zapnutia bezpečnostných pásov• Asistenčné systémy riadenia, brzdenia a nastavenia podvozku (ABS, EBD, BA, VSC, TRC, EPS) • Asistent rozjazdu do kopca (HAC)• Kontrola tlaku v pneumatikách (TPMS)• Predkolízny bezpečnostný systém (PCS) s detekciou chodcov a cyklistov • Automatické diaľkové svetlá (AHB)• Rozpoznanie dopravných značiek (RSA)• Detekcia únavy vodiča (SWS)• Systém automatického núdzového volania (e-Call)• Systém udržiavania vozidla v jazdnom pruhu (LTA)• Automatický obmedzovač rýchlosti (ASL)• Automatické svetlá so senzorom šera• Inteligentné stierače predného okna so senzorom dažďa• Elektrická parkovacia brzda• Systém na detekciu prekážky (ICS)•
Inteligentný adaptívny tempomat (IACC)•
Trojročná záruka výrobcu s obmedzením na 100 000 km• Päťročná záruka výrobcu na komponenty hybridného systému s obmedzením na 100 000 km • Imobilizér•
2RD - Strieborná - zamatová so strechou v čiernej farbe 520 € dvojfarebný lak karosérie pre výbavu Selection
Asus TUF B650+, AMD Ryzen 7800X3D @ NZXT Kraken 360, G.Skill 32GB 6200 CL28, Sapphire RX 7900XTX Nitro+, Samsung 980PRO 2TB & 990PRO 4TB, Asus Strix Aura 850W, NZXT H6i Flow + 7x Noctua A12X25 + 2x NF-A14, Acer Predator Z35, Repro Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Samsung Note24 Ultra & Galaxy Watch6 Classic LTE
Používateľov profilový obrázok
d3Xter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1616
Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa d3Xter »

no nadelena 😀 vzadu bolo dost miesta?
inac toyota nema autohold? vidim tam len asistent rozjazdu do kopca ale to funguje myslim trochu inak a je to casovo obmedzene, ci?
Mumaq
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2766
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa Mumaq »

Je tam autohold... a sadnem si sam za seba bez problemov, to je moje kriterium, kedze ja sedim v sedacke sofera skoro na max(mam dlhe nohy :D). Ked uz bude a budes doma, kludne sa mozme stretnut pred lidlom a mozes popozerat.
Asus TUF B650+, AMD Ryzen 7800X3D @ NZXT Kraken 360, G.Skill 32GB 6200 CL28, Sapphire RX 7900XTX Nitro+, Samsung 980PRO 2TB & 990PRO 4TB, Asus Strix Aura 850W, NZXT H6i Flow + 7x Noctua A12X25 + 2x NF-A14, Acer Predator Z35, Repro Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Samsung Note24 Ultra & Galaxy Watch6 Classic LTE
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6652
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa stefan222 »

joj bratu tem autohold super ale ten mrtvy uhol vela skoda. no ale prides aj do Po nech kuknem ne?insc dexter nevies rozdiel.medzi vag adapt tempomatom a tymto toyota corola ze inteligent acc? ci len nazov akoze smart
hry- ps5
doma-HP probook
Mumaq
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2766
Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
Bydlisko: Sp.Nová Ves

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa Mumaq »

jojo, mrtvy uhol to nema, ale zevraj nieje ani v priplatkovej vybave, co robili cesi testy, nedam vsak za to ruku do ohna, ze to v exekutivke nebude. Dexter mi trebarz vravel, ze ho to otravuje, ked mu to piska stale, ked som ho spravne pochopil.
Asus TUF B650+, AMD Ryzen 7800X3D @ NZXT Kraken 360, G.Skill 32GB 6200 CL28, Sapphire RX 7900XTX Nitro+, Samsung 980PRO 2TB & 990PRO 4TB, Asus Strix Aura 850W, NZXT H6i Flow + 7x Noctua A12X25 + 2x NF-A14, Acer Predator Z35, Repro Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, Logitech G15, Roccat KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Samsung Note24 Ultra & Galaxy Watch6 Classic LTE
maniak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1926
Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
Bydlisko: Kittsee, Rakusko

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa maniak »

Nedam za to ruku do ohna, ale dexterov passat b8 a moj superb to budu mat takmer identicky implementovane. Mne teda nic nepipa, svieti kontrolka v zrkadle, ak radar v zadnom narazniku vidi prichadzajuce auto. Ked idem odbocovat cez toto varovanie, tak blika ta kontrolka a riadenie ti bude tahat volant spat. Prioritne je to nastavene na bezpecnost, takze si radsej nechava vacsi odstup, natolko, ze sa tam vie clovek zaradit. Ja nejazdim vela krat mesto, tam si viem predstavit, ze je to otravnejsie, lebo bude zachytavat vela aut. Ja to mam pustene trvale.
Inak druha funkcia tych radarov v zadnom narazniku je vyparkovavaci asistent - vychadzanie z rady, mrtvy uhol kvoli vedlajsim vozidlam, ak tam zachyti pohyb auta, tak ti bud dlho piska (podobne ako blizka prekazka) alebo ti zadupne brzdu (doslova).
FVE 12.45 kWp V/Z
Používateľov profilový obrázok
d3Xter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1616
Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa d3Xter »

ne ne nic nepipa pri mrtvom uhle iba svieti a blika, je to take skor na psychiku ze uz by som siel ale este pockam :D v meste by to chcelo aby to bolo menej narocne na miesto, inak OK, na dialnici sem tam tiez svieti ked ides popri tym betonovym zabranam ale volantom mi to netaha, to bude asi tym ze mam vypnute udrziavanie v pruhoch, nemam nervy sa s tym natahovat ak nedas smerovku a po okreskach :D

rozdiely medzi tempomatom nepoznam, ale tak asi si to bude nejak udrziavat vzdialenost rozumne a priblizi sa viac k autu pred tebou a potom sa vzdiali aby nedupal tak na brzdu, netusim fakt...

to dupnutie na brzdu je brutalne ak zisti prekazku, parkrat sa mi to stalo pri parkovani kde som nikde nic nemal ani na kamere, len spinave senzory a duplo to na brdzu a som bol dost vydeseny ze ci som cosi netrafil :D tak isto front assist vie dost neprijemne zasiahnut a brzda padne uplne dole, inac to caka uplne na poslednu chvilu, no poviem ti nemas odvahu si to vyskusat ci front assist funguje :D

ja mam este aj susenie brdz, ma to toyota? akoze je to blbost hej, ale aspon nekoroduju tak brdzdy po dazdi
maniak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1926
Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
Bydlisko: Kittsee, Rakusko

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa maniak »

dexter: skontroluj si nastavenie pre udrziavanie v pruhoch. V menu nastavenia auta je pre tento asistent este dodatkova funkcia "prediktive vedenie v pruhu". Vtedy sa snazi drzat optimalnu stopu a keca vyrazne viac do riadenia. Inak aj kvoli nedanej smerovke to povazujem za dobry asistent.
FVE 12.45 kWp V/Z
Používateľov profilový obrázok
d3Xter
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1616
Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa d3Xter »

ano skusal som vsetky moznosti uz, ale chce to ma dobre ciary na ceste, u nas velmi tazke...je to dobre mat zapnute na velmi dlhe trate kde hrozi moznost spanku a aspon ta to udrzi a potom zatavi aj auto samotne
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6652
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k

Príspevok od používateľa stefan222 »

ked nelapis volant dlhsie ta pipaa el drzi v pruhu stale az ked nechytis asi po tretom pipani. no som zvedavy na corolu. inac co na nej bolo ked ste sadki dnu vzadu?ze pristranne?
hry- ps5
doma-HP probook

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"