Strana 5 z 8

Re: Srotovne 2.0

Napísané: So 14. Sep, 2019, 21:19
od užívateľa SKiLEX
Da sa pouzit aj docasne odhlasene auto? Hnije nam pod stromom vrak skody 105 docasne odhlasenej na 99r...

Re: Srotovne 2.0

Napísané: So 14. Sep, 2019, 22:23
od užívateľa maniak
U nas je napr. CNG stanic dostatok (LPG minimum), ale 300 km pri WLTP rozsahu mi pride malo (hlavne pre auto, ktore nema ziadnu rekuperaciu brzdnej energie). Ak to je iba na kratke dochadzanie (povedzne 20-30km) a mam pri tom pumpu po ceste, tak to stoji za zvazenie. Este mozte pouvazovat o kompresore zemneho plynu a plnit si to doma.

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 07:46
od užívateľa Jednoduska
Ano, taky kompresor je investicia 2 tisicky sa mi zda ale tankujes polovicu ceny toho, co uz je polovica na pumpe.

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 10:30
od užívateľa Chris

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 13:22
od užívateľa stefan222
prehnali to s cenou a 850km dojazd s uz 50l.nadrzou je uber fail. skoda. nezxt please.

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 13:30
od užívateľa maniak
Ta cena je pomerne slusna, passat stal vyrazne viac pred FL. Normalne za 34 by nad tym aj clovek uvazoval, keby bola na oboch koncoch mojej trasy nabijacka.

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 14:01
od užívateľa Chris
Podla mna to bude ako GTE passat, ze 1.5L spotreba,
34k a ak daju dole 20%

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 14:44
od užívateľa maniak
Chris: jasne, 1,5l spotreba je WLTP cyklus s plne nabitym akumulatorom (https://en.wikipedia.org/wiki/Worldwide ... _Procedure). Udavany dojazd je zase plna benzinova nadrz a plny akumulator, akumulator vytrieskas, ides len na benzin (v principe ako hybrid). To auto dava super vyznam, ak dochadza clovek 30-50km jednym smerom, ma na oboch miestach nabijacku a dokaze tak jazdit kludne aj 2-3 tisic km bez dotankovania. Obcasne dlhsie trasy su pokryte benzinom.
Inak Passat GTE stal 44k+ (aj teraz ma taku cenu v DE, u nas a v AT este nie je v ponuke).

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 16:28
od užívateľa stefan222
jedine hej ked mas dve nabijacky, u nas v praci pre 4 tis zamestnancov dali 3 nabijacky, v dome si to clovek da ale 850km dojazd s uz tak 50l benzinu je stale slabe. o kolko je tazsi ten superb voci dieslovemu. a zvlastne ze nedavanu 1,5 do superba ale 1,4 tsi:D

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 16:35
od užívateľa Jednoduska
Ako netreba to podla mna s dojazdom prehanat, kedy idete bez prestavky 1000km a hovorite si "joj skoda zemmusim tankovat dal by som este 500" :D

Ale suhlasim ze dojazd 100-200 a plus plnohodnotna nadrz na benzin je moja predstava plug inu. Ale to nebude pod 30 k najblizsie roky.

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 22:19
od užívateľa stefan222
ved toyslim ze to auto pojde konstantne na benzin ked uvadzaju 850km dojazd. co tam pojde 50km na el? za 34tis auto?sialene

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 22:21
od užívateľa stiv
A kolko maju ine hybridy dojazdy?

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 22:29
od užívateľa maniak
Hybridy 2-3 km, PHEV tak bezne 30-50 km. Viac sa nerobi, lebo sa to kvoli velkosti a vahe baterii spolu s pohonnym agregatom neoplati. Stefan asi rad jazdi vkuse. Ja bezne po 200-250 km na dialnici tak ci tak stojim. Mne napr. pre moje pouzitie aj Model 3 SR+ (WLTP 410 km) by asi stacil na 95% pripadov (trosku lepsiu siet rychlonabijaciek na SK by to mozno chcelo).

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 23:11
od užívateľa Papek
A načo znásilňovať phev na väčšie vzdialenosti? Kto dochádza denne do prace tak hádam nerobí viac ako tých 50 km. A kto hej tak nech rieši diesel

Re: Srotovne 2.0

Napísané: Ne 15. Sep, 2019, 23:15
od užívateľa Jednoduska
Kym ja postavim dom budem dufat v srotovne 3.0 :D

Alebo mat garaz s elektrikou, to hej. Inak pre mna irelevantne, preto viac teb cng mi pride zaujimavy.

Prosto vysoko individualne to je :)