jzdeny benzin +/- 5k

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12191
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa HellAngel »

accord, 2.0i. 2.4 sa zhana tazsie a drzia si ceny vyzsie ako 2.0. Nie je to ziadna raketa, ale v premavke sa nestrati. Dalsia moja volba by padla na civic 1.8. Agilnejsie auto ako accord, ale accord to u mna vyhrava komfortom a velkostou. Pozri este toyotu avensis model T25 rocnik 2007/2008. Motorizacia 2.0. Velke, prestrane a komfortne auto, nieco ako accord.
NB: Asus ROG Zephyrus G14
Ivko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1797
Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa Ivko »

Keď už sme pri tých väčších autách tak za 5k kúpiš aj Legacy, ale nie je to auto pre každého, spotreba priemer 9l, motory 2.5i berú olej, 2.0R majú zasa drahé nastavenie ventilov ak k tomu príde.
Na druhú stranu máš neokukané auto s výbornými jazdnými vlastnosťami, kopec priestor a ako bonus trvalú štvorkolku
Používateľov profilový obrázok
1adad1
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2580
Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
Bydlisko: Bratislava V - Petržalka

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa 1adad1 »

Pri tomto rozpocte by som porozmyslal aj nad Fiat Bravo 1,4 Tjet. Auto ma rozumnu dynamiku a spotrebu, ceny za diely su na rozumnej urovni oproti vyssim triedam (legacy apod) a za tvoje peniaze zozenies aj novsi kusok (rozumej 2010+)
Ivko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1797
Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa Ivko »

Akurát že všetko ide dolu na úkor ročníka, od jazdných vlastností až po komfort...

Diely sú dnes +- rovnako drahé, to je len taký blud z minulosti. Sú veci ako som vyššie spomenul u toho 2.0R, ale bežný spotrebák je za to isté.
Ja som si kupoval predné brzdy komplet a zmestil som sa do 100€, kotúče sú dnes za 30-35€ a platničky to isté...
A ked už sme pri tej technike, tak T-JET je priamovstrek, má turbo a tam to tiež môže prevetrať penaženku, takže by som bol opatrný vo vyjadreniach o nákladoch. Staršie auto s primitívnou technikou vyššej triedy vôbec nemusí byť servisne nákladnejšie
Používateľov profilový obrázok
1adad1
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2580
Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
Bydlisko: Bratislava V - Petržalka

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa 1adad1 »

ak by bral strednu triedu(legacy), tak opravy naprav, gumy a brzdy budu stat na 100% viac, medzi triedami tam stale rozdiely v cenach dieloch su. Otazna je aj druhovyroba pri Japoncovi. Takisto ak kupi staršie auto, tak riskuje viac poruch elektriky.
Ivko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1797
Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa Ivko »

Sada všetkých silentblokov na obe nápravy je za smiešnu sumu predné ramená majú po dva kusy, ratajme tak 50€ a vzadu je toho tak za 100€, keby aj 200€ všetko.
Brzdy sú za facku, či dáš za kotúč na Bravo o 5€ menej je fuk, kupuješ to na 100tkm
ANONYM_a7

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

chlapci, drzme sa temy. Nazory OT nazory si vymente cez SS. Vdaka
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5174
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa Chris »

mozno jednotvarny nazor, ale kedze denne jazdim s oba.
C8G 1.8 VTEC
vyhody:
- ak si prakticky typ, odvezies v tom nenormalne vela vdaka magic seats
- sedacky vies sklopit do rovnej plochy
- 1.8 vtec prakticky bezudrzbovy motor do 250k km

nevyhody:
- dialnica aj na 6ke celkom hlucnejsi ako accord v diesly
- na rovnakych 225/45 R17 je o riadny kusisko tvrdsi ako accord

cize idealny ak sa flakas po meste, alebo medzi mesto, dokaze jazdit aj okolo 6 litrov, realne 7

Accord v 2.2 i-ctdi - sedan
- kufor je sice velky, ale vdaka otvoru tam objemnejsie veci nedas, sklopenei sedaciek ti akurat pomoze pri preprave garnizi
-jazdenie v meste je s tym viac menej utrpenie, zapchy detto (mesto nemyslim napr. Sered ,kde je 1 semafor ) ale realne kde sa plazis od semaforu k semaforu

vyhody:
- ovela komfortnejsi podvozok
- multilink vzadu je citit
- vydrzi hooodne vela

Hrdzavie je diskutabilne, zalezi od kusu a podmienok kde bol jazdeny.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa CageJ »

Pronto napísal: St 29. Aug, 2018, 00:07 Za 5 litrov urcite benzin atmosferu. Fakt ti tu niekto radi 407ku s HDi motorom?? WTF??
Pozeram ponuku a auta od 2007 v benzine a 100kw+ co by som ja osobne odporucal, pri benzine tie kilowaty nie su blbost. Najlepsie co tam vidim do 5 tisic je S60tka s 2.4kou atmosferou. Vychytane auto (po 7 rokoch v predaji by malo byt uz v pohode vsetko), bezpecne ako maloco a nezerie to hrdza ako japoncov. Spotreba nie je najmensia ale tragedia to tiez nie je na to co ti to auto ponukne a je to este poriadne Volvo. Napriklad tento kus vyzera fajn.
preboha to nie ..

poznam dvoch s V5 D5tou a obom odišli hlavy motora (resp. narazili valce do hlavy), tam byva problem so syncom a remenom ci retazou..
Používateľov profilový obrázok
Pronto
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 1275
Dátum registrácie: Po 26. Nov, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava/Zvolen

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa Pronto »

ale D5 je nafta ...
Spoiler: ukázať
First: Intel i7 10700KF + BeQuite Dark Rock Pro4, ASROCK B560 PRO4, 32GB HyperX 3600 CL18, EVGA GTX 3080Ti FTW3, 1TB WD Blue NVMe, EVGA SuperNova G6 850W, be quiet! Pure Base 500DX White, W10Pro + AOC Q3279VWF
Second: Intel i5 7500, ASUS z170Pro Gaming, 8GB DDR4 2600MHz, Strix RX 570 4GB, 1TB SSD Patriot, 650W Gold PSU

AUDIO
Headphones - Sennheiser GSP 300
Micro System - Panasonic SC-PMX82EG-K DAB+
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa CageJ »

áno, potom mi došlo :)...
Používateľov profilový obrázok
Pronto
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 1275
Dátum registrácie: Po 26. Nov, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava/Zvolen

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa Pronto »

ruky rychlejsie ako hlava ? :D v pohode
Spoiler: ukázať
First: Intel i7 10700KF + BeQuite Dark Rock Pro4, ASROCK B560 PRO4, 32GB HyperX 3600 CL18, EVGA GTX 3080Ti FTW3, 1TB WD Blue NVMe, EVGA SuperNova G6 850W, be quiet! Pure Base 500DX White, W10Pro + AOC Q3279VWF
Second: Intel i5 7500, ASUS z170Pro Gaming, 8GB DDR4 2600MHz, Strix RX 570 4GB, 1TB SSD Patriot, 650W Gold PSU

AUDIO
Headphones - Sennheiser GSP 300
Micro System - Panasonic SC-PMX82EG-K DAB+
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5174
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa Chris »

CageJ napísal: Po 26. Nov, 2018, 11:18
preboha to nie ..

poznam dvoch s V5 D5tou a obom odišli hlavy motora (resp. narazili valce do hlavy), tam byva problem so syncom a remenom ci retazou..
ked uz, tak D5 je I5, teda RADOVY 5 valec, nikdy nebol V5. V5 bola jedina len ta hatlanina od vw s tou 2.3.
A ako mohli valce narazit do hlavy ? mozno tak piesty, ale skor by som povedal, ze podpalilo piest a uz to slo ruka v ruke, ale urcite mali cez pol mega (aspon real)
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7967
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa CageJ »

V5 = 5-valec lol D5; tak som to myslel....
Nemali cca 190k a 300k.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5174
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: jzdeny benzin +/- 5k

Príspevok od používateľa Chris »

to V predtym neznamena pocet valcov, ale ich umiestnenie .....
mozno na tacho mali 200-300k km, realne mozno okolo pol mega :D
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"