Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7263
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa Papek »

Tak pardon, nechcelo sa mi v tom tak podrobne rypat. Chcel som poukazat skor na to, ze nie je zvykom davat rovnaku prevodovku uz len na rozne vykonne modely aj v rovnakom objeme. Ked si pozries prevodove pomery pri aktualnych TSi, tak su tam rozdiely. Male, ale su. Je to prave preto, aby sa nestalo, ze Broslova 1.2 bez problemov utahne 1650 rpm pri 50 km/h na 6 stupni, zatial co 90k verzia bude na konci s dychom a bude tam treba tlacit 5-ku, ktora uz toci nehospodarnych 2100 rpm a auto dosiahne uplne inu normovanu spotrebu. Vyrobca tam 100x radsej fukne skrinku s patricne upravenymi kolieskami, ktore budu presne vyhovovat danej vykonovej variante.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-6500T + NoFan CR95C & XFX Radeon 6600 8GB + Alpenföhn Peter 2
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

ok turbo neda sa s tebou, robis len flame a spam OT. Neprajem si aby si postoval do mojej temy. Budem ti mazat prispevky a hotovo.

Premazane OT

Papek - schvalne nabuduce ked niekam pojdem pozrem ako to otackuje take tie bezne ze 50/70/90/110/130 na rôznych stupňoch a dam vediet. Tiez som zvedavý.

Co viem urcite je ze na 6tke 50 je velke ee :D to od motora hromy blesky. 50 chodim na 4, v pripade potreby dynamickej jazdy na 3.
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4410
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa scream »

Presne, pri tych malych autach netreba nejaky extra vykon na to aby to bola zabava. Ja som sice v tej novej ibize este nesiel ale predpokladam, ze to s adaptivnymi tlmicmi a podobnou vahou nebude daleko od swifta. A to sa neda porovnat s accordom 2.4 aka. sportovy sedan. Ta tona zeleza prechadza zakrutami s uplnou lahkostou, reakcie na riadenie okamzite, ma to nieco do seba a bavi ma to. Na rovinke je to samozrejme tupe, ziaden boost na krizoch clovek neciti ale plne suhlasim, ze tych 300PS netreba na zabavu.

Hlavne tych 300 alebo 500ps prestane dost rychlo bavit, wow efekt z akceleracie na rovinkach straca po case svoje caro, na zvuk si clovek zvykne... A to sa vacsinou par krat do tyzdna veziem na aute co ma 0-100 pod 6 sekund... Pomer cena/zabava je u tychto malych mrdiek s tvrdym podvozkom a trosku lepsim motorom neporazitelny.

6th gear swiftoza: https://youtu.be/gpFQNd2X1rg?t=86
...a trojecka, co si spominal :D ...len autofakus na firemnom telefone to sprznil https://www.youtube.com/watch?v=SwmZeoctv0s
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

pekne to taha to auto je fun, mne sa na tom swife paci ze to je do 4000 rpm uplne civilne auto, no a od 4000 hore tomu zacne sibat :D scream ty to mas nejak upravene na tych 190 koni? CI to len nick mas taky :D

Utorok idem na kontrolu lekarke tak pomeram tie veci co som chcel (otacky). Ach uz nech som zdravý nech to mozem ist poriadne osolit :/
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7725
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa LordKJ »

Utorok idem na kontrolu lekarke tak pomeram tie veci co som chcel (otacky).
znie dost divne, co je auticko chore, ze potrebuje doktora? :D
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

ja som chory nanestastie. DUfam ze auticko nebude pytat nic ine okrem paliva :p
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4410
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa scream »

Nemam, accord mal 190koni. Ale dalo by sa... prevrtat na 1.9liter, chip, zvody, decat... Inak tie tvoje 1.2 sa bezne na kolko chipuju si nezistoval?
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

cip robit urcite nebudem, to jedine v pripade ak by nastala situacia ze by to ostalo ako druhe auto. Problem je s variety flagom ktory z RJ nezmazem. Inak 130 - 140 hp sa da z toho dostat len cipom. Ale kaslem na to, naco :)

e 111 sli lepsie cipovat afaik

https://www.etuners.gr/vw-polo-1-2tsi-bigturbo/ alebo este taketo prepinacky :D

https://www.facebook.com/hadduperformance/ tiez prepinak :OO=
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa SpQx »

Vobec sa čipu nemusíš báť... A 135 koní už pocítiš... Ja by som na tvojom mieste neváhal, všetky autá mi čipovali aj nové a nikdy nebol problem... 25% ny narast vykonu je cítiť dosť dosť... Vačšinou sa boja čipu tí, ktorý si to buď dali u nejakeho sedliaka urobiť za 150€, alebo ho nikdy nemali...
Používateľov profilový obrázok
stiv
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 9949
Dátum registrácie: Pi 16. Nov, 2012, 21:30
Bydlisko: BT

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa stiv »

Alebo ti co nechu prist o zaruku na novom aute.
.
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa SpQx »

Mal som 7 firemnych na čipu a ani raz to nezistili vo VW... A ak to nerobí úplný debil, ktorý okrem tých parametrov, ktoré sú treba nič neupraví, tak ani nemajú ako...
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Cip sa robit nebude, je mi to zbytocne :) uplatnoval si na tie auta zarucny servis na motorove casti cipnutych vozidiel? Ono ak sa neriesi nic s motorom nema zmysel to zistovat... ak by ti praskla hlava ver mi ze to bude prva vec co sa bude zistovat.

Apropo co neskor emisna/technicka?
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa SpQx »

Vo všetkych na menila spojka aspoň 1x (ženy v aute, mesto a okrsok). 1x vstreky a 1x turbo sa riešilo + ďalšir veci, ale to som už neriešil ja, hlavny problem boli spojky, to bol boj jak sviňa, lebo to nechceli uznať :-D . Ale inak s tym problem nebol. Tak isto ani v mercedesi nemali problém keď som na SL500 r.v. 2009 dal vymeniť tlmiče za nastaviteľné tak nerobili nič so zarukou na podvozok a aj po tom zasahu mi vymenili všetky klby a ďalšie veci, čo som dal na reklamaciu...

Emisna a technicka su zasežitosťou smiešnou...+10 euro a zapíšu ti čo chceš... Ale inak som to neriešil na VW, Ale na E320CDI po chipu mám lepšie emisie ako pred :-D


A zbytocnosť nezbytočnosť - výkon navyše zbytočný nikdy nie je... Ver mi... nikdy
Používateľov profilový obrázok
lepermessiah
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 2703
Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
Bydlisko: ZV

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa lepermessiah »

system neodrbes, ani APR, MTM, Revo ti neflashnu RJ tak, aby sa to nedalo zistit, maximalne tak to vedia dat do "serioveho" stavu aby ten vykon nebil do oci, pripadne nahraju nazad seriovy fabricky softver, ale to ze sa zapisoval tam proste ostane poznacene, u SIMOS18 a EDC17 to proste neodrbes.

co sa emisnej/technickej tyka, s tym by nemal byt problem, no kto vie pri tomto tempe obmedzovania ludi (vid. CR, kde budes musiet podpisat papier, ze ti servis menil nejaky diel za iny ako tam ma ist..)
Spoiler: ukázať
[Home]
[NAS]
Synology DS920+ / 12GB RAM / 4x IronWolf ST6000VN001 R.6 / 2x GigaByte GSM2NE3512GNTD + 2.5G ethernet
[Laptop]
Lenovo Yoga X1 gen.2 / 20JES0AJ00 + Samsung 970 EVO 1TB
[LCD]
Dell U2913WM
[Peripherals]
Topping DX3 Pro | Wavemaster Mx-3 | Superlux HD-662F | Logitech G815 + Kensington Slimblade Pro
[Work]
[Laptop]
Lenovo Legion 5 Pro / 82JQ00C3CK | 5800H + 2x Samsung 970 EVO Plus 2TB + 64GB RAM
[LCD]
Dell U4320Q + blink(1)
[Peripherals]
Sabaj D2 | AKG K72 | Logitech G413 Silver + Kensington Slimblade
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa SpQx »

Realita nikdy nie je taká brutálna ako papierová forma vecí... Aj keby mám stratiť záruku tak pre mňa výkonová rezerva znamrná 2x tolko ako ušetrených možno 100€ na záručaku, lebo väčšinou to je Aj tak iba cirkus o oprávnenozti nároku na rrklamaciu... Ale tú som nestrácal. A ak vyslovene nepátrajú po chiptuningu tak ju ani nenájdu...
Ani revo, ani APR som nikdy nedaval, softy som mal robené na mieru, niekedy sa ladili dni a aj tak som vychadzal lacnrjšie o 50% ako napr. APR...

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"