Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Užívateľov profilový obrázok
SKiLEX
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1234
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa SKiLEX » Št 16. Máj, 2019, 10:10

Skor by mi pri cipe islo o upravenie reakcii na plyn, rychlejsie padanie otacok ako o hrube navysenie vykonu
"Neznám případ, že by si někdo pomohl tím, že mluvil s policajty. Všichni toho později litovali. I tenhle bude." - Dfens

"Raz ma dokonca zvolili za richtára. Bolo to v blázinci, k úspechu mi pomohli hlavne hlasy samovrahov. Vo funkcii som sa udržal takmer týždeň. Keď anarchia v komunite nadobudla obludné rozmery, poslali ma z tej pakárne preč. Vraj som ohrozoval liečebný proces." - Milo Janáč

Užívateľov profilový obrázok
Broslowski
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 11090
Dátum registrácie: Ut 24. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Topoľčany (27)

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa Broslowski » Št 16. Máj, 2019, 10:39

presne tak. Hlavne to vypinane vstrekovania ked na sekundu pustim plyn potom opatovne nabehy trvaju... toto ma serie najviac, ako ja viem ze to setri deci paliva ale omg to auto poskakuje jak kengura ked sa posuvam v zapche skrz taketo somariny. Dalsia vec, ked stlacim spojku auto automaticky zvysi otacky lebo ved "asi sa idem rozbehnut na spojke", ak vsak pridam pri stlacenej spojke dostatocne vela plynu, otacky razom skocia spat na volnobeh a nasledne vyletia .. toto je tiez megaotravne a uz mi skrz to zopar krat skapalo auto.

+ nevies naraz brzdit a pridavat plyn

shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4390
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec
Kontaktovať užívateľa:

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa shajek » Št 16. Máj, 2019, 10:50

naco by si to robil ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345

Užívateľov profilový obrázok
Broslowski
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 11090
Dátum registrácie: Ut 24. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Topoľčany (27)

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa Broslowski » Št 16. Máj, 2019, 10:55

left foot breaking

Užívateľov profilový obrázok
wingo
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2403
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa wingo » Št 16. Máj, 2019, 10:55

Čipovať sa dá, ale keďže motory sa v dnešnej dobe robia na doraz tak to bude na úkor buď emisií, alebo životnosti, pravdepodobne oboch. Prevodovka je len jedna časť ktorá môže byť preťažovaná a rýchlejšie zlyhať, ale na nej sa to dá pekne ukázať lebo sa môžme oprieť o čísla - čo som čítal tak Peugeot 508 GT s 2,2l HDI s automatom má elektronicky mapou v ECU obmedzený krútiaci moment, pretože prevodovka na vyšší nie je stavaná (kuk priebeh krútiaceho momentu viditeľne obmedzený na 450Nm: https://www.automobile-catalog.com/curv ... p_200.html). Čiže nahráš si chip s lepším krúťákom a dajme tomu po 30 000km ti odíde prevodovka...
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

i7 6700K, Noctua NH-D14, GIGABYTE GA-Z270 GAMING K3, 16GB DDR4 Corsair Vengeance 3200MHz, Gainward GTX 1080 Phoenix GS, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, 1TB Samsung SpinPoint F3 3RZ + Silentmaxx HD-Silencer, Corsair TX650 + Enermax T.B. Silence UCTB12A, Fractal Design Define R3 (outtake: Noiseblocker NB-eLoop Fan B12-P, intake: Enermax T.B. Silence UCTB14B bottom), ASUS VG279Q, Logitech K200, Logitech G400, Hifiman HE-4xx

Užívateľov profilový obrázok
SKiLEX
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1234
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa SKiLEX » Št 16. Máj, 2019, 11:06

Brzdit lavou sa u VAG neda uz tak 20r...

Nastastie to funguje iba s pustenou spojkou, cize medziplyn ori brzdeni mozes kludne davat
"Neznám případ, že by si někdo pomohl tím, že mluvil s policajty. Všichni toho později litovali. I tenhle bude." - Dfens

"Raz ma dokonca zvolili za richtára. Bolo to v blázinci, k úspechu mi pomohli hlavne hlasy samovrahov. Vo funkcii som sa udržal takmer týždeň. Keď anarchia v komunite nadobudla obludné rozmery, poslali ma z tej pakárne preč. Vraj som ohrozoval liečebný proces." - Milo Janáč

Užívateľov profilový obrázok
Broslowski
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 11090
Dátum registrácie: Ut 24. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Topoľčany (27)

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa Broslowski » Št 16. Máj, 2019, 12:23

Wingo ta moja prevodovka bola pod 1.8TSi cize cca 200 HP a 300 Nm. Ale je mi uplne jasne o com pises. Myslim (nedam zalud do ohna) ze aj VAG to robil ak si si k 2jlitru alebo 1.8me vzal ten lacny automat tak limitovali Nm nech sa to nerozpadne.

Užívateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3565
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa scream » Št 16. Máj, 2019, 14:12

Poctivy manual nemoze mat problem ani s navysenim vykonu 30%. Automat + diesel tam je problem, krutak.... Na turbobenzinoch s manualom je to o tom, ze bud nalozis spojke alebo prevodovke. Mysliet si, ze autu s 300-400PS budes davat naklad na pretekoch a nebudes menit spojku po 20K je utopia. Zas rovnaka spojka vydrzi veky pokial ten vykon budes pouzivat rozumne. Najskor ale pojde prvy v poradi papat diferencial :)

Vsetko sa a ma zmysel, ked sa pri tom trosku rozmysla aj chip 1.2TSI. Len netreba cakat, ze ten motor budes po chipe denne zmykat a neprejavi sa to. Ked ale obcas pouzijes tych par konikov naviac pri predbiehani alebo zrychlovani do kopca, moze to sluzit dlhodobo bez problemov.
i5 750@ 3,7Ghz 1,35V+ scythe Kabuto, AUSS P7P55D-E LX, 8GB RAM, Asus GTX 560Ti TOP, SSD Crucial M4 128GB, Fortron Raider 750W

XBOX ONE X

Užívateľov profilový obrázok
SKiLEX
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1234
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa SKiLEX » Št 16. Máj, 2019, 14:48

Niesu prave preteky miesto kde sa spojka pouziva len ako on/off tlacidlo a teda vobec neopotrebuvava? :)
"Neznám případ, že by si někdo pomohl tím, že mluvil s policajty. Všichni toho později litovali. I tenhle bude." - Dfens

"Raz ma dokonca zvolili za richtára. Bolo to v blázinci, k úspechu mi pomohli hlavne hlasy samovrahov. Vo funkcii som sa udržal takmer týždeň. Keď anarchia v komunite nadobudla obludné rozmery, poslali ma z tej pakárne preč. Vraj som ohrozoval liečebný proces." - Milo Janáč

Užívateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3565
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa scream » Št 16. Máj, 2019, 23:55

Tych 400 koni ti ON/OFF prevadza na kolesa hadaj co? Spojka, prevodovka diferak... Nechas seriovu spojku ( povedzme na STI) place lamela... Kym spravi to ON, tak sa musi zakusnut a zakusava sa teda s full gass riadne... mas keramiku? ... tam sa motylik s malou lamelkou zaklikne a trpi zas prevodovka. Vyber si co je drahsie :) ... chces driftit so 4WD, papa vsetko :)

Jazdi s tym setrne a prezije to veky... drive it like you stole it a vykon = seriozne servisne naklady.
i5 750@ 3,7Ghz 1,35V+ scythe Kabuto, AUSS P7P55D-E LX, 8GB RAM, Asus GTX 560Ti TOP, SSD Crucial M4 128GB, Fortron Raider 750W

XBOX ONE X

Užívateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4628
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa Chris » So 18. Máj, 2019, 14:38

lol, skor ako o prevodovku, by sa trebalo obavat o poloosi, homokinetaky atd. + vacsina nachipovanych este znizena, teda este vacsi naklad na to...
V dnesnej dobe, kde auta maju viacero jazdnych rezimov ako eco, comfort a sport, si vies nahrat upravenu mapu, len napr. do sport a vyuzivas len ak si chces zajazdit a na normal spotrebu pozuivas comfort alebo eco.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs

Užívateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3565
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od užívateľa scream » Ne 19. Máj, 2019, 11:16

Zopar ludi s keramickou spojkou a ich prevodovky na imprezach by si dovolili s tebou nesuhlasit :D Poloos vymenis za dopoludnie, s prevodouvkou to mas komplikovanejsie.
i5 750@ 3,7Ghz 1,35V+ scythe Kabuto, AUSS P7P55D-E LX, 8GB RAM, Asus GTX 560Ti TOP, SSD Crucial M4 128GB, Fortron Raider 750W

XBOX ONE X

Napísať odpoveď

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"