Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4410
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa scream »

15480E maju v cenniku pre FR... Takze s trochou dojednavania aj pod 15 alebo s niecim naviac v tej cene :)
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
Používateľov profilový obrázok
lepermessiah
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 2703
Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
Bydlisko: ZV

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa lepermessiah »

Broslo, a to je podla teba dobre ze zacina pocut piskat turbo ? :)
Spoiler: ukázať
[Home]
[NAS]
Synology DS920+ / 12GB RAM / 4x IronWolf ST6000VN001 R.6 / 2x GigaByte GSM2NE3512GNTD + 2.5G ethernet
[Laptop]
Lenovo Yoga X1 gen.2 / 20JES0AJ00 + Samsung 970 EVO 1TB
[LCD]
Dell U2913WM
[Peripherals]
Topping DX3 Pro | Wavemaster Mx-3 | Superlux HD-662F | Logitech G815 + Kensington Slimblade Pro
[Work]
[Laptop]
Lenovo Legion 5 Pro / 82JQ00C3CK | 5800H + 2x Samsung 970 EVO Plus 2TB + 64GB RAM
[LCD]
Dell U4320Q + blink(1)
[Peripherals]
Sabaj D2 | AKG K72 | Logitech G413 Silver + Kensington Slimblade
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

To turbo piska presne tak ako ma piskat ;)

jo a urcite nezacina. Len to bolo vlastne prvy krat ked som bol niekde na aute, bol som mimo auta, a niekto iný ho šoféroval :D
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa shajek »

Boha, asi to mam aj ja pokazene .... celkom smiesne ... piska turbo = pokazene :D

btw. broslo .. mohol by si pomerat nejake figury ci aspon cca sedia s oficialnym stanoviskom vyrobcu
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

co konkrente myslis? :)
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa shajek »

citam si to tu priebezne, niekto to tu ziadal, ale nepamatam si , zeby to tu bolo
taka ta klasika .. 0 -100 , 8-120 ... 8-120 na 4ke ... a tak .... ono by som ocenil aj 100-200 :D ale vies .. illegal ... proste zauijma ma tak nejak celkova pruznost toho auta
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

No tam ide vyslovene o agregat. Uprimne ja osobne v tychto cislach nevidim nic, platia len na rovinke, no a take cesty proste nie su, cesty su klukate :D

Kazdopadne, ak mate napad ako to odmerat aspon s urcitou davkou presnosti, sem s ním a zrobíme. 100-200 robit budem ked pojdem pozriet známych do nemecka :)

este k tym otackam pri 130: https://1drv.ms/i/s!Ag6uc1ZWz9PegYFkNfaoK2i--0KXQQ
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4410
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa scream »

Najlepsia asi kamerka na budiky, rovny kus dialnice, plyn na podlahe a potom si to zmerat z videa typu https://www.youtube.com/watch?v=_NHnx0C ... e=youtu.be

Samorejme je fajn zisti aj odchylku GPS~Tacho
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »


konecne som nasiel daco k tým zvodom v bloku co turbo tak kritizoval. Pekne vysvetlene preco to nie je prasacina ;)
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Čaute.

Povedal som si že spíšem daky pros/cons po dvoch rokoch pouzivania. Práve mi dinglo 30 000 km, auto mám 2 roky +

Prevádzkové náklady:
- olej + filtre 3x, nakoniec som skoncil pri original VW G052195M4, na druhu výmenu mi načapovali shell OW-30 ale ten siel prec a ostanem pri G052195M4 podla odporucani znalej komunity

- servis klimatizacie 2x (tradicne cistenie rozobranim)

- Dal som skontrolovať klima kompresor lebo sa mi nezdali mierne vibrácie po kúpe vozidla ktoré bolo cítiť keď bol zapnutý klima kompresor - kontrola ok - po krátkom čase to úplne prestalo

- Dal som skontrolovať zadnú náprávu lebo sa mi pri krížení náprav ozve z tej časti divný zvuk - kontrola ok - dosť sa to podobá na toto: https://www.youtube.com/watch?v=lN3-8Ib ... ex=24&t=0s servis vyhodnotil ze je vsetko v poriadku - nepáčilo sa mi to ale musím uznať po 30k km že je skutočne všetko v poriadku.

- Odpálil som poistku motorčeka stieračov keď mi v zime zamrzla voda v ostrekovačoch. Vymena 1e

To je všetko, v To Do liste mám:
- výmena stieračov predok
- renovacia interieru

Poďme na veci ktoré ma moc netešia:
- Ak by som sa vedel posadiť o 1 cm nižšie bolo by to skvelé. Som vysoký aj keď je posed v aute relatívne nízko, je to drobec a tak by mi ten centimeter dosť pomohol
- lakťová opierka už nie je ak pevná ako keď bola nová. Očakával som to, zatiaľ nevŕzka ale je už cítiť že má nejaký rok. Uvidíme zatiaľ to neriešim, ak sa to zhorší skúsim to reklamovať, využívam ju stále.
- bridgestone turanza gumičky sa moc na také auto nehodia, síce je rozmer cukríkový 215/40R16, je to predsa len ECO guma ktorá dosť šmýka a rýchlo sa pri agresívnejšej jazde prehreje. Zároveň je dosť nepoužiteľná už pri nízkych teplotách - stvrdne a šmýka sa.
-škrabance, škrtance, lak vydrží hovno, aj obyčajný odrazený kamienok vie spraviť dierku do laku. Vždy to však skončí na základe tak pohoda. Naštastie nemám zatiaľ nič veľké no neviem si úprimne predstaviť ako by som fungoval keby som chodil kefovať auto, doškrtané by bolo na hovado..
- Pri studenom motore pomerne drsný chod. Treba narábať opatrne dokedy sa nezohreje a všetko v klídku
- Prevodovka - radenie je od 4ky hore velice že MEH, 1,2,3,4 sú relatívne krátko pri sebe no keď idem do 5 a 6 obchytkavam spolujazca respektive rozbijam kolená pákou.

To je asi tak všetko.

Veci ktoré ma tešia:
- Podvozok, riadenie, rozmer kolies - auto má slušný footprint a relatívne nízku hmotnosť + kompaktné rozmery na tak veľké a široké gumy. Celkom si to užívam, vďaka tomu je jazda aj pri vysokých rýchlostiach veľmi stabilná, auto sa príliš nenakláňa pri SPORT nastavení tlmičov, celkovo to celé celkom pekne funguje a jazda v aute je pre mna stále aj po 2ch rokoch pôžitkom.

- Motor - tu som spokojný jak so spotrebou tak s dynamikou. Ak som v aute sám, auto má dostatok sily na to aby som sa zabavil a do nejakých 120 kmph je auto pomerne dynamické. Potom to už stráca dych. Ak sa auto naloží agilita je preč, no motor má stále dostatok sily a dynamiky na to aby utiahol aj plne naložené auto tj 4 osoby + plný kufor a aj pri 130tke vie plynulo zrýchlovať. Na 6te je však od 100 - 120 kmph dosť mŕtvo a ak potrebujem auto popohnať rýchlejšie musím podradiť Od 120 hore to ťahá opäť dobre.

- Spotreba - dlhodobá za celú dobu 6,2l/100km- boli tam aj dlhšie roadtripy 1000+km ale v poslednej dobe okresky + mesto + dialnica. Ak sa človek neponáhla dá sa ísť aj za 5,5l, ak však naložím auto alebo je napr na dialnici veľmi veterné počasie spotreba ide hore. Nad 7,2 som nemal nikdy, ani po nedávnej ceste z ITA kde sme na hraniciach chytili sneh a valili to plne nalozeny popri alpach. Tam to vyskočilo na 7,2 ale to boli doslova extrémne podmienky (sneh, klima, 4 ludia v aute + plny kufor, masívny bočný vietor)

- Interiér - dlhodobo som spokojný s kvalitou interieru, volant je skvelý, info entertainment je super, reproduktory sú na sériu mňam! Sedačky sú dostatočne pohodlné a majú silné bočné vedenie.

- Režimy šport/confort - zmena jazdných vlastností a pohodlia po stlačení tlačidla - toto sa mi dosť páči, ikeď by som chcel ten vyšší stupeň nastavení s individual, no aj toto je fajn.

Celkovo som s kúpou spokojný automobil spĺňa očakávania a ak by som si dnes mal kúpiť to isté za tie isté prachy, určite by som do toho šiel znova
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4410
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa scream »

Ja len jednu vec obdivujem, ze ti staci vykon :) Inak vcera som na modru FRkovu ibizku pozeral, pekne auticko, len by to chcelo CUPRA miesto FR :D
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Je to ľahké auto, stačiť to stačí, raketa to nie je ani náhodou. Do takého auta sa skôr hodí nejaká 1.6l atmosféra napr ako ma Bago v Swifte Sport. Lenže pre everyday life je to TSIčko omnoho pohodlnejšie na používanie. s Cuprou súhlasím Tam sa asi poberieme ďalej o 2 roky keď nepríde potomok skôr :)

edit: Dame to do čipu po záruke :D :hysterical:
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13677
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa Snake »

hovno das do cipu a ne 1.2 TSI :D





.
ANONYM_a7

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9823
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma

Príspevok od používateľa quicky »

ja,ze tato era uz odisla :D

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"