Auto - problém s brzdami

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.
zeleny_vlk
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 380
Dátum registrácie: Pi 20. Apr, 2012, 07:44

Auto - problém s brzdami

Príspevok od používateľa zeleny_vlk »

Čaute chalani! Mám nasledujúci problém. Cca pred mesiacom som bol v autoservise kde mi vymenili brzdové platničky pretože tie staré boli hrdzavé (mali 5 rokov avšak moje auto má najazdených len 50 000 km). Po výmene platničiek stláčam pri brzdení brzdový pedál až na podlahu čo sa mi nikdy predtým nestávalo a ani pri stlačení pedálu až na podlahu auto nebrzdí na 100%. Cítim, že napríklad na diaľnici nedokážem auto spoľahlivo zabrzdiť. Neviete v čom môže byť problém? Čo mohol pri výmene brzdových platničiek pokaziť? Bol som s tým aj späť v servise kde som nechal previesť sa technika a on ma presviedčal, že auto brzdí dobre a že ak chcem tak ho môžu zobrať na test bŕzd a potvrdiť to papierovo. Test bŕzd som zatiaľ robiť nedal. V porovnaní so starými brzdovými platničkami mi ale auto teraz brzdí len asi (subjektívne) na 40%.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5179
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Auto - problém s brzdami

Príspevok od používateľa Chris »

problem mas v tom, ze ti bud nevymenili brzdovu kvapalinu a zle ovzdusnili, alebo ju vymenili a nedostatocne ovzdusnili.

Pripadne dalsi problem, ze ti unika niekde brzdova kvapalina z netesnosti, teda nestraca sa ti ?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
QuaDko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1331
Dátum registrácie: Po 11. Jan, 2010, 17:16
Bydlisko: Trstín-Trnava-Bratislava

Re: Auto - problém s brzdami

Príspevok od používateľa QuaDko »