Strana 1 z 1

win 2k8 domenovy server : cestovne profily pre win7 a winXP

Napísané: Št 26. Jan, 2012, 14:19
od užívateľa hazo
Zdravim Vas,

Ospravedlnujem sa, ak to tu zu bolo, ale nemozem to najst : mame win 2k8 server (radic domeny) a niekolko desiatok pracovnych stanic so systemami win7 a winXP... Oba tieto systemy si vytvaraju vlastne miesto pre ulozenie cestovneho profilu, preto ked sa niekto prihlasi na Win7 - nevidi veci ulozene na ploche pod winXP a naopak... Skusal som to riesit presmerovanim adresarov v politikach, ale potom sa kompiky s win7 zacali logovat velmi dlho.... viete poradit

Dakujem, jaro

Re: win 2k8 domenovy server : cestovne profily pre win7 a wi

Napísané: Pi 27. Jan, 2012, 23:06
od užívateľa Snake
Toto práve riešim aj ja, taký istý konfig, takže aj ja by som rád počul odpoveď.

Re: win 2k8 domenovy server : cestovne profily pre win7 a wi

Napísané: Po 30. Jan, 2012, 12:34
od užívateľa hazo
Snake napísal:Toto práve riešim aj ja, taký istý konfig, takže aj ja by som rád počul odpoveď.
mno takze mne to funguje tymto postupom... Hade, vyskusaj.... :-)
nadefinovat si politiku pre ucty a tam v politike urobit presmerovanie zloziek sietovych profilov...

ak to nezafunguje, tak este treba upravit registre na prac staniciach takto :
Důležité Tento oddíl, metody nebo úkol obsahuje kroky, které vám sdělit, jak upravit registr. Po nesprávné úpravě registru však mohou nastat závažné problémy. Postupujte proto pečlivě podle uvedených kroků. Pro zvýšení bezpečnosti registr zálohujte jestě před jeho úpravami. Potom můžete v případě potíží registr obnovit. Další informace o zálohování a obnovení registru naleznete následujícím článku znalostní v databáze Microsoft Knowledge Base:
322756 Zálohování a obnovení registru v systému Windows
Při řešení tohoto problému postupujte takto:
1. Přihlaste se k systému pomocí účtu správce, jiný než účet uživatele, ve kterém dochází k problému.
2. Je-li složka profilu stále existuje a potom odstraňte složku profilu zálohovat všechna data ve složce profilu aktuálního uživatele. Ve výchozím profilu nachází v následujícím umístění:
%SystemDrive%\Users\ UserName
3. Klepněte na tlačítko Start, do pole Zahájit hledání zadejte příkaz regedit a stiskněte klávesu ENTER.


Pokud se zobrazí výzva k zadání hesla správce nebo k potvrzení, zadejte heslo nebo klepněte na tlačítko pokračovat.
4. Vyhledejte následující podklíč registru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
5. V podklíči ProfileList odstraňte podklíč s názvem s příponou BAK SID.

Poznámka:SID zástupným symbolem pro identifikátor zabezpečení (SID) uživatelského účtu, kde dochází k problému. Podklíč BAK SID by měl obsahovat položku registru ProfileImagePath, která odkazuje na původní složce profilu uživatelského účtu, kde dochází k problému.
6. Ukončete program Editor registru.
7. Odhlaste se od systému.
8. Znovu se přihlaste k systému.
Po přihlášení k systému složka profilu je znovu vytvořen.