Strana 1 z 1

Mars A Fyzikalno-IT hranice

Napísané: Ut 12. Feb, 2019, 17:29
od užívateľa 1337180a
Caute.
PIng teda odozva pri skype alebo pri hre alebo hocicom co interaktivne spaja uzivatela zo zeme a ineho z marsu bude Od 3-4 min do cca 22 minut. Takze buduci narodeni martankovia si s kamaratmi zo zeme hry nezahraju (To by chcelo warp nosnu vlnu signalu vsak).
Gravitacia je tam nejakych 38% zemskej takze pri pristati na zem sa zrejme ludia nebudu vediet odlepit od povrchu. (Predstavte si to takto ak mate 80 kil tak by to bolo pre vas ako keby ste vazili 200 kil.)
Dalej atmosfera na marse je, ale straca ju koli slnecnym vetrom.
Tolko zatial majte sa.

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Napísané: Ut 12. Feb, 2019, 17:42
od užívateľa LeaR
Dobre, maj sa.

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Napísané: Ut 12. Feb, 2019, 17:46
od užívateľa Leon
Ja mám takéto simple facts rád :D

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Napísané: Ut 12. Feb, 2019, 18:01
od užívateľa SKiLEX
najvacsi problem zivota na marse je presne ten ze v csku by si mal velky ping na pozemsky server

preto tam zatial nikto nebyva

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Napísané: Ut 12. Feb, 2019, 18:27
od užívateľa 1337180a
LeaR ty niekam ides? Inak maj sa fajn. CS 1.6 bola dobra, mala nerealne vlastnosti (jumping, pozri xtreme-jumps.eu) a neopakovatelny recoil zbrane pri fulloute. Tuto hru uz nic nenahradi jedine ze by spravili CS2.0 kde by bola dobra grafika ale fyzika a engine by ostali pekne postarom.

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Napísané: Ut 12. Feb, 2019, 19:40
od užívateľa 1337180a
Ale dal by sa hrat sach :) co vy na to ? Ja sa to musim este naucit :D.

Re: Mars A Fyzikalno-IT hranice

Napísané: Ut 12. Feb, 2019, 21:26
od užívateľa dendroid
No ocividne to nie je jedine, co sa musis este naucit :D