Prenos čísla - skúsenosti

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
Užívateľov profilový obrázok
MaxMan
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1773
Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Kontaktovať užívateľa:

Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa MaxMan » So 11. Jan, 2014, 22:09

Týmto príspevkom by som rád otvoril debatu prenosu čísla u operátorov (dúfam, že tu podobná nie je už založená, lebo ja som ju nenašiel).

Podelím sa tu o zážitok pri prenose čísla z O2 do Orange. A poviem Vám, že to nie je vôbec príjemé...

Dňa 5.12.2013 som podal žiadosť o prenos tel. čísla k Orange - cez eshop (veď sa predsa nebudem trepať do preplnenej predajne). Vyplnil som potrebné formuláre na nete a potvrdil objednávku. Dňa 6.12.2013 Orange odoslal dokumenty na podpis kuriérom (piatok). Kuriér doniesol dokumenty v pondelok 9.12.2013 na podpis - kopec papierov a ešte viac autogramov, ale čo už, aspoň to je v pohodlí domova. Kuriér odnáša dokumenty a 10/11.12.2013 by ich mal mať Orange nazad. Odvtedy beží 7 dní pre možnosť odstúpenia od zmluvy a následne 4 dni na prenos. Takže trpezlivo čakám. Keď už prešlo 7 dní, očakávam, že zavolá O2 s retenčnou ponukou, avšak dni plynú a nič... nikto nevolá. Hovorím si, že O2 si neváži zákazníkov a nevadí im, keď jedna ovečka opustí stádo. Až potiaľto by bolo všetko v poriadku. Lenže teraz nastáva to "pravé vzrúšo" a postupné dvíhanie krvného tlaku...

Očakávam teda SMS s informáciou o zmigrovaní čísla, avšak ani to nechodí. Je 5 deň a je mi to už divné. Žiadna SMS, žiadny telefonát od O2 ani od Orange. Proste ako keby sa nič nedialo. Takže prvý telefonát na infolinku Orange - snažia sa zistiť, kde je pes zakopaný (a nie je to u susedov na záhradke)... Verdikt operátora: Jediná informácia v systéme je zo 6.12.2013 - dokumenty odovzdané kuriérovi. Ja ale tvrdím, že ich majú už dávno mať v Orange. Operátor to skúsi preveriť a že sa ozve. Pár sní som mu nechal, veď je pred sviatkami a majú toho asi veľa. Ale moja trpezlivosť nie je nekonečná a po pár dňoch, kedy sa nik neozval, opäť volám 905. Opäť vysvetľovanie problému, diktovanie údajov a všetko okolo. Proste "Déjà vu"... Po niekoľkých minútach trápenia mi oznamujô, že v systéme nič viac nevidia a vraj to dajú preveriť kompetentným + sa samozrejme ozvú. To sa už blíťili sviatky....
Takto som si ešte niekoľko krát pokecal s operátormi s rovnakým výsledkom. Za týťdeň pred sviatkami to bolo tuším 4x. Už mi vrela krv v žilách z toho, že nič neriešia a majú toľko drzosti mi povedať, že sa ozvú. A čo myslíte, ozvali sa? Nie je ťažké uhádnuť.... NEOZVALI SA! Vždy som musel volať ja. Tesne pred sviatkami som tam volal opäť... Déjà vu je opäť na scéne. Kolotoč vysvetľovania a dohadovania sa. Tu si ma prevzala operátorka s tým, že to rieši ona a všetko mám smerovať na ňu. Dala preveriť situáciu v sklade (či došli dokumenty od kuriéra), taktiež či sa tie dokumenty už náhodou nespracovávajú atď. Lenže hádajte čo... Nikto jej na dotazy v maile neodpovedal - kompetentní na to s prepáčením prdia.... Chápem, že operátor nemá kompetencie na všetko, preto musí postúpiť niektoré veci vyššie, ale že tam "VYŠŠiE" sa na to vykašlú, je zlá vizitka firmy.
Začali sviatky a samozrejme sa nič nevybavilo. Všetci majú dovolenky a ja teda čakám. Medzi sviatky som ešte asi 2x komunikoval s 905, ale výsledok žiadny. Ako keby sa zastavil čas na 6.12.2013. Žiadne ďalšie info.

Hneď ako sa preklopil rok a bolo po sviatkoch som volal opäť. Už ani nepočítam, koľký krát. Zase informácia o tom, že nič nové nie je a stále preverujú. 3 týždne preverujú stav prenosou čísla a nevedia nič zistiť. Aj detektív Oriešok by tento prípad vyriešil rýchlejšie! Jediné, ale bezvýznamné plus je, že mi operátorka v prvých dňoch tohto roka aj sama zavolala a informovala ma, že sa snaží komunikovať s nadriadenými, ale odozvu nedostala. Za posledné 2 týždne som mal niekoľko telefonátov s 905. Už poznám ponuku automatu naspamäť aj odzadu a nemám problém poslepiačky preklikať ponuku na 905 až k dovolaniu sa operátorovi. A to nie na klasike s tlačítkami, ale na dotykáči! Uznávam, že si týmto aspoň trénujem pamäť a koordináciu pohybov, ale bez tých vedľajčích účinkov na môj nervový systém.

V piatok 10.1.2014 som sa pokúsil o zúfalý počin - kontaktoval som obchodníka Orange, ktorý má pod palcom firmu, kde pracujem. Niekoľko desiatok SIM kariet a telefónov je slušný biznis a dúfam, že pomôže aj súkromne. Kukol do systému a opäť syrota: dátum 6.12.2013. Hovorím si, to je už žlý sen. Pýtam sa na možnosti. Odpoveď je jediná: ísť na predajňu s papiermi a tam to buď zaevidujú a prenos sa zaháji, alebo stornujú žiadosť o prenos, vyplní sa nová a prenos sa taktiež zaháji. Takže nakoniec aj tak treba ísť na predajňu.... nechce sa mi, ale keď sa inak nedá.... Doma kontrolujem dokumenty a zisťujem nepríjemnú vec. Kuriér asi niečo nezvládol. Mám tu jednu stranu 2x a iná chýba.... No fasa.... Ale to by až taký problém nebol. Veď keby mali dokumenty v pomaranči, tak budú volať, že nie sú kompletné. Lenže oni v tom majú chaos...

Dnes, hneď z rána, navštevujem lokálnu predajňu pomaranča. Samozrejme už pred nami niekoľko ľudí. No nič, musím počkať. Cink... na displeji 003-05 a milý ženský hlas opakuje frázu o tom, že mám ísť ku stolíku číslo 5. Vyberám podpísané dokumenty k prenosu čísla, SIM kartu a vysvetľujem problém predajcovi. Ťuká údaje do PC a tvári sa dosť divne. Po chvíli zavolá kolegyňu a radí sa s ňou. Systém mu na základe tel. čísla a mena/rodného čísla nenájde žiadne záznamy o prenose. Ako je to možné? Veď na 905 mi aspoň povedali magický dátum 6.12.2013! Pýtam sa na možnosti a trochu som aj pritvrdil - veď nie je možné, aby prenos čísla trval vyše mesiaca! Pracovník bol už mierne zmätený a tápal v tme... Hovorím, že by mal skúsiť stornovať zmluvu a nahodiť ju nanovo. Vraj na to nemá oprávnenie. Pýtam sa ho teda, kto to oprávnenie má. Vraj operátor na 905. Nakoniec ho napadlo, že skúsi zadať nový prenos čísla do systému. A myslíte že to šlo? Trafili ste sa... NIE, NEŠLO! Vraj toto číslo je v procese prenosu!! Tak mu hovorím, že nech teda skúsi volať call centrum (majú vlastné linky na operátorov čisto pre predajne - niečo ako VIP linka). A čo z neho vypadlo? Vraj sa oni nikomu nedovolajú, lebo je víkend!!! Ma skoro porazilo... To myslia akože vážne? Ak si to len vymyslel predajca, aby sa ma zbavil, tak je na omyle. Ak je to ale pravda a majú to takto zariadené, že sa predajca neskontaktuje s call centrom cez víkend, tak by mali celý manažment vyhodiť na ulicu a toho jedinca, čo ho toto napadlo, by som zavesil do prievanu za g..e. Takže vyťahujem telefón a volám z predajne Orange na 905 a už poriadne nasr.... pardón.... nahnevaný, vysvetľujem situáciu a odovzdávam telefón predajcovi. Z toho čo som počul, som si poskladal mozajku a žiadne nové informácie som nedostal... Stále len jeden dátum, ale tentokrát nie 6.12.2013, ale 12. september 2013!. Si snáď robia prdel... Operátor na 905 nemá oprávnenie na zmenu, alebo storno zmluvy o prenose. Vraj to dá preveriť a bude mi volať. Takže návšteva predajne nepriniesla žiadne ovocie.... Jedine mi priniesla vysoký krvný tlak a zabitú hodinu na predajni.

Takže príbeh ešte stále pokračuje.... 5 týždňov na prenos čísla je silná káva, ale mám tušenie, že to nie je konečný verdikt... Tento pomaranč je ale poriadne zhnitý. Keď niečo potrebujem poriešiť, tak je predomňou nepriestrelná stena z operátorov a predajcov, ktorí nemajú na nič kompetencie - teda majú, ale len na "ošklbanie zákazníka" - prepáčte, nie ošklbanie, ale zaviazanie. Vyššie sa nik nedovolá a kompetentní to majú v trenkách.
Proste moloch v podobe Orange, banánistán na druhú...

A bude horšie.......
Pokračovanie nabudúce......
Ani srnky netušia čo som mal/mám...

maniak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 765
Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
Bydlisko: Kittsee, Rakusko

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa maniak » So 11. Jan, 2014, 22:18

Ja som prenasal z Telekomu do O2 pred vianocami 2010, celkom 2 telefonne cisla a vsetko prebehlo v poriadku. Avsak robil som to osobne a boli tam 2 navstevy O2 predajne, ale nepamatam si uz preco.

Užívateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1322
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa sh4d0wko » So 11. Jan, 2014, 22:23

Ach potvrdilo sa mi to čo vždy, pomaranč už nikdy..

prečo vlastne prechádzaš od vody ku pomaranču ak sa smiem opýtať?

Užívateľov profilový obrázok
MaxMan
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1773
Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa MaxMan » So 11. Jan, 2014, 22:40

sh4d0wko: prechod je z dôvodu úspory financií. Prepočet nepustí: u pomaranča je to o cca 30% menej ako u O2. A to nerátam bonus za prenesenie čísla.
Ani srnky netušia čo som mal/mám...

Užívateľov profilový obrázok
landrower
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7187
Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
Bydlisko: Bratislava II
Kontaktovať užívateľa:

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa landrower » So 11. Jan, 2014, 23:48

tak, ja som siel z O2 do telekomu asi tak pred rokom a vsetko v pohode prebehlo.. len som to tusim na predajni vybavoval...
Warface nick: landrower | Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
CPU Intel Core i5 4670K + CM Seidon 120XL +2x Corsair Quiet SP120
MB MSI Z87M-G43
RAM Corsair XMS3 2x4GB DDR3
VGA Gigabyte N660OC-2GD GTX660 + Accelero Mono Plus
HDDs Crucial MX200 250GB 7mm, Seagate Brracuda ST1000DM003 1TB
CASE Bitfenix Prodigy M
PSU Single sleeved Corsair HX650 + Corsair AF120 LED blue Fan
External HDDs Samsung 750GB + Fantec fanbox FB-35US2 black, Seagate Expansion Desktop 2TB
FANs Corsair AF120 Blue LED
RPM regulation Scythe Kaze Master PRO 5,25" panel
Peripheral
Display iiyama ProLite X2377HDS (IPS), Philips 226 21,5" (TN)
Audio Behringer MS16
Headphones Denon AH-D301
Keyboard Logitech G105
Mouse Razer Copperhead (ASUS ROG verzia)
Mouse pad CONNECT IT CI-236 Biohazard Pad
Notebook Lenovo IdeaPad B5400 (i3 4000M @2.4GHz, HD graphics 4600, 8GB RAM, 15.6")
Phone HTC One Mini

Užívateľov profilový obrázok
tomas2893
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1345
Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Nitra

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa tomas2893 » So 11. Jan, 2014, 23:56

sh4d0wko napísal:
prečo vlastne prechádzaš od vody ku pomaranču ak sa smiem opýtať?
:hysterical: diky, pobavil som sa..
SONY Vaio T13 + PLEXTOR M5Pro 128GB

Užívateľov profilový obrázok
MaxPayne
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2253
Dátum registrácie: Št 09. Júl, 2009, 23:14
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa MaxPayne » So 11. Jan, 2014, 23:59

ja som prechadzal z telecomu do orange ,prvykrat mi to nepreslo,nemal som 8e na karte kvoli prevodu,takze moja chyba,druhykrat to trosku domrvil kurier kedze papiere co som podpisal,mi prisli naspat o tri dni tie iste a to mali poslat do orange a nie mne.
Suma sumarum ani jedno nebolo chyba orangu,ked dostali papiere ako mali,o tri dni uz bolo cislo prenesene,robene cez eshop.
Spoiler: ukázať
Desktop PC
MB: MSI Z97S SLI Krait Edition
CPU: Intel Core i7 4770K @ OC 4,4 GHz - 1,23V (real 1,25V)
Cooler: Noctua NH-D15
GPU: GAINWARD GeForce GTX 1070 Phoenix @ OC 2062/9500
RAM: Kingston Savage 2x8GB KIT DDR3 1600MHz CL9
SSD/HDD: Samsung 850 EVO 250GB + Samsung 850 EVO 500GB + Ext. WD 2.5" 750GB
Sound: HiFime Sabre 9018 USB DAC + Swissonic ASM7
PSU: Super Flower SF-550P14PE Golden King
Monitor: Philips BDM4350UC
Case: Fractal Define R4 Noctua Edition (5x Noctua NF-A14 FLX + 1x Noctua NF-A14 PWM)
Mouse: A4tech Bloody R7
Keyboard: Logitech G15 v1
Gamepad: Xbox One
OS: Windows 10 Pro SK 64-bit

faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15325
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa faugusztin » Ne 12. Jan, 2014, 00:58

Prechod z Telekomu do Orange v mojom pripade trval asi mesiac a pol, tiez tam nejake veci v systeme boli na :shit: :D . Z Orange naspat do Telekomu som bol prec za 4 dni.

Užívateľov profilový obrázok
Famous
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1118
Dátum registrácie: Ut 14. Sep, 2010, 20:24
Bydlisko: HC

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa Famous » Ne 12. Jan, 2014, 13:15

Ach jaj, ja som rovnako prechadzal modri->oranzovi. Papiere dosli, podpisal som a cakal som tych "7" dni na dokoncenie prenosu. Samozrejme, ze sa ozvali az cca po 3 tyzdnoch, ze prenos bol neuspesny. Informujte sa na zakaznickej linke, ze preco. Tak som volal a vraj, ze nemam vyplnene kontaktne informacie na modrej karte, ze to nemozu preniest. Reku wtf? Tak som to siel vyplnit tie udaje, a potom k oranzovym, kde som sa pytal ako je to mozne, ze uz mi aj fakturu poslali, ked nemam prenesene cislo. A potom este dobropis mi dosiel k tomu, tak ci si to mam odpocitat a tak zaplatit alebo ako, no samozrejme nevedeli ani v predajni poriadne odpovedat. No proste des. Tak som tam spisal zmluvu o znovupreneseni cisla. Zase som cakal ale 3 tyzdne a potom konecne to spravili. Proste des a hroza henta spolocnost oranzova.
CPU: i5-6600K @4700MHz, 1.44V Cooler: Ninja 4 MB: Asus VIII Gene GPU: MSI Gaming X Trio 2080
RAM: Kingston 2x8GB, 3200MHz CL18 SSD: Samsung 970 EVO, 500GB HDD: WD Red 3TB
PSU: EVGA G2 550 CASE: Nanoxia Deep Silence 4

Užívateľov profilový obrázok
Diablo1st
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3750
Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: MY

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa Diablo1st » Ut 14. Jan, 2014, 09:33

Takéto veci radšej vybavovať osobne, lebo ako vidím je to bordel :-)

Ja som prenášal už dávnejšie, ale to isté číslo som preniesol už asi 3x a nikdy s tým nebol problém. Len vždy som to vybavoval osobne, lebo v inej situácii sa mi už stalo, že dokumenty sa "stratili".
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.

Užívateľov profilový obrázok
MaxMan
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1773
Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa MaxMan » Ut 14. Jan, 2014, 09:38

Chcel som ušetriť cestu a čas v predajni a vypomstilo sa...
Lenže keď som bol v sobotu na predajni, aj tak som nič nevybavil... Čiže ani to, že idem osobne, nie je zárukou úspešného vybavenia prenosu.
Ani srnky netušia čo som mal/mám...

faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15325
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa faugusztin » Ut 14. Jan, 2014, 09:40

Diablo1st napísal:Takéto veci radšej vybavovať osobne, lebo ako vidím je to bordel :-)
Ja som to robil osobne. Priamo v pobocke Orange, bol som tam asi 7x kym som to doriesil.

Užívateľov profilový obrázok
Diablo1st
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3750
Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: MY

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa Diablo1st » Ut 14. Jan, 2014, 09:47

Feri stáva sa aj to ;)

Ja som práveže vždy utekal od pomaranča, síce som sa raz vrátil, ale to mi volali, takže tam s vybavením nebol problém.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.

Užívateľov profilový obrázok
MaxMan
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1773
Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa MaxMan » Ut 14. Jan, 2014, 09:53

Tak ja som bol zatiaľ s Orange spokojný. Mám od nich DSL + druhý paušál a zatiaľ v pohode. Boli nejaké menšie problémy, ale tie boli riešené celkom rýchlo a bez komplikácií. Až doteraz...
Ani srnky netušia čo som mal/mám...

Užívateľov profilový obrázok
MaxMan
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1773
Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Kontaktovať užívateľa:

Re: Prenos čísla - skúsenosti

Príspevok od užívateľa MaxMan » Ut 14. Jan, 2014, 22:24

UPDATE:

Dnes sa konečne pohli ľady. Volali mi z pomaranča, že zrušili prenos. Je to lepšie a rýchlejšie, ako dohľadávať, kde je chyba. Nevýhodou je, že musím ísť na predajňu. Tak som zvedavý, ako to zajtra dopadne. Určite ale budem trvať na kompenzácii za vzniknuté problémy, môj čas, nervy, telefonáty a všetko okolo.
Ani srnky netušia čo som mal/mám...

Napísať odpoveď

Návrat na "Debata o všetkom"