Vas nazor na chip tuning...

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5182
Dátum registrácie: Št 13. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice, Bratislava (29)
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jararak » Po 10. Mar, 2008, 22:36

zaklad by som videl dostat poriadne chladny vzduch do motora, a veeeelmi rychlo odviest teply z neho - vyfuk. ked uz to budes mat takto pekne prevetrane, skus urobit nieco s tlakmi, nejake 0,x mm uliznut z hlavy nieco spravy na tlakoch samo ak s tym niekto bude vediet co robit.

na zaciatok si zo srandy skus vybrat celu filtrovaciu sustavu, nahod tam len silonku od tej krasavice co mas na fotke. mozno uvidis co si este nevidel, ze aj ta zdochlina vie pekne potiahnut.

olej tam mas aky? aj to by malo vediet nieco upravit.

tak ci tak najprv sa venuj udrzbe, potom tuning. hlavne ak mas fabcu za 80t, to je hodnota za nejaku feldu co je v lepsom stave.

a ked naozaj chces vykon, vydrb tu blbu elektroniku a nahod tak poriadneho webera;D, potom uvidis co je sranda
Watching you ...

Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.

jaffar
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3067
Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: BA

Príspevok od užívateľa jaffar » Po 10. Mar, 2008, 23:36

jararak napísal:a ked naozaj chces vykon, vydrb tu blbu elektroniku a nahod tak poriadneho webera;D, potom uvidis co je sranda
Reku, ze by urobil inverznu upravu? Miesto favorit 136 na Fabiu 1,4 naopak?
Nie je zly napad veru, ale technicku by asi nedal :D

Nikrolino
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 787
Dátum registrácie: Ne 15. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Nitra

Príspevok od užívateľa Nikrolino » Ut 11. Mar, 2008, 18:45

zas neblaznite:D
normalne sa pytam na ten chip tuning.... a to auto stoji menej pretoze sme rodina...

ziadne hlavy rezat nebudeme :o
to neni skodovica za liter na haluzenie :lol:
olej ze tam je plna syntetika...
btw: najviac je spokojnych s cipom....aj na tom skodovackom fore je vacsina spokojnaa...
Apple MacBook Retina | 5D2 | 35L | 85 | www.marekhambalek.com

BaM
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 700
Dátum registrácie: Po 05. Apr, 2004, 14:00
Bydlisko: Praha (34)
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa BaM » Ut 11. Mar, 2008, 20:32

moj nazor: zalezi od toho aky cip si ches dat, na brutalne zvisenie vykonu/ blbost, na optimalizaciu/ ak by som mal zvisne prachy tak ano
ASUS - Jamo - Panasonic - Technics - LG

Nikrolino
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 787
Dátum registrácie: Ne 15. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Nitra

Príspevok od užívateľa Nikrolino » Ut 11. Mar, 2008, 22:00

BaM napísal:na optimalizaciu/ ak by som mal zvisne prachy tak ano
ved na brutalne zvysenie vykonu sa cip ani neda pouzit:D
takze uvidime koho bude fabia:D a ak cisto moja tak si to dam...ked bratova tak mu o tom len spomeniem....
btw: potom sa comu mam vyvarovat aby som neznicil motor....
Apple MacBook Retina | 5D2 | 35L | 85 | www.marekhambalek.com

Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
VIP
VIP
Príspevky: 3648
Dátum registrácie: Ut 28. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Stará Turá - BA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa SurrendeR » Ut 11. Mar, 2008, 22:17

hlavne "studenym startom" >> pred kazdou jazdou najlepsie zohriat motor na pracovnu teplotu pomocou volnobehu, nie pomocou vysokych otacok ako to podaktori robia...

najlepsie vyuzivat motor v jeho idealnych pracovnych otackach (otacky kde je max krutiak) >> nedusit ho a ani nevytacat..

potom mas idealnu spotrebu a motor je pruzny ;)
Spoiler: ukázať
PC:Asus x99A-USB 3.1 || Intel i7 5820k 4.1GHz || Gainward GTX 970 4GB Phantom || 4x8 GB RAM || NVMe - 500GB Samsung EVO 970 || RAID0 - 2x120GB OCZ Agility 3 || RAID0 - 2x1TB Seagate Barracuda || Cooler Master Centurion Silencio 452 || Corsair RM750 || 24" EIZO EV2436WFS3-BK EcoView ||
FOTO: Canon EOS 5D MKII || Canon 50mm F1.8II || Tamron 24-70/F2.8 VC || Canon 70-200/F4L IS || Canon EX580 MKII
Mobil: Samsung Galaxy S7
Car: BMW E36 328i Tour

Užívateľov profilový obrázok
jararak
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5182
Dátum registrácie: Št 13. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice, Bratislava (29)
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jararak » Ut 11. Mar, 2008, 22:43

a si si isty ze chces aby to islo rychlejsie? vies naisto ze to vie zabrzdit? sedi to aspon kusok v zatackach?

ja som na nasej felde teraz kompletne vymenil brzdy, brzdi to uz tak ako chcem. este ten podvozok a mozem zacat riesit motor :)
Watching you ...

Modra je dobra a preto ju mam aj v logu.

Nikrolino
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 787
Dátum registrácie: Ne 15. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Nitra

Príspevok od užívateľa Nikrolino » Ut 11. Mar, 2008, 23:21

jj :wink:
komplet nove brzdy... stk bez problemov...ana prvy krat...

podla tohto(lebo sem si to dam aj urobit..ze maju partnera na SR)
http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=13&lng=cze

ma max krutak pri 3tis.. cize vac jak 3tis nm....mam pouzivat iba pri prebiehani?
Apple MacBook Retina | 5D2 | 35L | 85 | www.marekhambalek.com

Užívateľov profilový obrázok
misho
VIP
VIP
Príspevky: 977
Dátum registrácie: Št 16. Dec, 2004, 14:00
Bydlisko: Neutra - Nitra
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa misho » St 12. Mar, 2008, 01:35

hm chip tuning, to ma vela tvari...

ak si niekdo zvysi vykon o 15koni ma moje sympatie, ak si zvysi o xxx koni, musi ratat s nepriemnostami...

na sk to nieje nic nove, chapem tych co jazdia sutazne, nechapem tych co tlacia motor na hranu kvoli vykonu a pritom jazdia v beznej premavke...

je rozdiel nacipovat auto u sukromnika a nechat ho nacipovat v automobilke zo zarukou (nieje chip ako chip)...

pri kamionoch to znizuje spotrebu, pri autach tiez, ale musi sa to robit primerane...

...

Užívateľov profilový obrázok
prepelica
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 434
Dátum registrácie: So 28. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Piešťany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa prepelica » Št 13. Mar, 2008, 22:54

skoda ze uplne vsetky motory maju vyrobnu vadu...
fabia je na <>, kamos ma zigulaka a ma tam supnuty 2.0L V6...tu fabiu by dal so zavretymi ocami...

Užívateľov profilový obrázok
alfik17
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 710
Dátum registrácie: So 04. Feb, 2006, 02:00
Bydlisko: Myjava

Príspevok od užívateľa alfik17 » Št 13. Mar, 2008, 23:06

chlapci bavite sa tu o chip tuningu jak keby to malo nieco pomoct.si myslite ze vyrobca konkretneho auta je taky dement ze si nevie optimalne naladit riadiacu jednotku?urcite dava nehorazne peniaze do vyvoja aby potom mohol jednotku naprogramovat na pikacu ze?sa musim smiat ked vidim tie sluby ako zvysenie vykonu a pritom znizenie spotreby a opotrebovania motora.ako to preboha chcete dosiahnut?kvalitny chip je uplne oinom a je to len kompromis len co sa zmeni mapa ano mozete ziskat par koni ale s tym ze to bude len spicka a bude mat mensi vykon v nizsich otackach bude proste vacsi prepad to je na normal jazdu neziaduce.a este take tehly motory co maju v serii 40W a ziskate znich 42KW to uz je panecku vyhra.myslite si ze to bude ozaj poznat?je to len placebo efekt a mnohokrat vam ziaden cip ani nevykonaju a iba zhrabnu peniaze.ak chcete slusne vozenie poobzerajte sa po inych kubaturach ako trapne 1.2 a 1.4 z toho sa ozaj nic neda dostat.su to proste motory pre zeny v meste na nakupy
MB:Gigabyte GA-880GM-USB3 v3 CPU: athlonII x2 245e RAM: corsair XMS3 2x2GB 1600MHz VGA: amd 7750 SSD: Kingston SSDNow V +200 120GB PSU: CM Silent Pro M500 Case: Fractal core 1000

Užívateľov profilový obrázok
bmw_case
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: Po 09. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava 5trzalca

Príspevok od užívateľa bmw_case » Pi 14. Mar, 2008, 01:49

aby som sa vyjadril.. mal som nachipovanu staru hondu civic(3d) bola to parada. Vykon stupol asi o cca6-9 ps ale spotreba isla dolu...

Robili to v COBRA TUNING (ba) vyslo to cele zhruba 10k..

ako som starsi nejak od tychto praktik upustam. Na bezne vozenie ma vw vento 1,9d a to chipovat nema zmysel ved vykon toho auta je tak ci tak biedny a na druhej strane chipvat vikendove E34 je zvratenoost..

Jedine co kvitujem dat do auta dobre sanie.. Ten zvuk.. Lepsi ako sex :)

A k "ladenym"vyfukom.. Je to gic.. moj nazor..
PC1: TOSHIBA QOSMIO F50 10M (8400,4gbDDR2,9600GT 512MB DDR3,500GB,15,4",1440x900)
PC2:CPU: Core2Duo E6750 / Gemini II+2*120mm fan / MB: Gigabyte P35 DS4 / RAM: 2x1024MB Geil Ultra 800Mhz CL4 / GPU:NVIDIA QUADRO FX1500 /
HDD: WD 500GB AAKS / Mechanika: LG GSA-H30N,SATA / Audio: GEMINi sound woofer 7.1 / Case: Gigabyte Aurora3D / Zdroj: Enermax Infinity 720W

Repro:Logitech Z-5500 digital / Logitech MX Revolution / Logitech MOMO racing / Logitech Alto / Logitech LX7

Užívateľov profilový obrázok
misho
VIP
VIP
Príspevky: 977
Dátum registrácie: Št 16. Dec, 2004, 14:00
Bydlisko: Neutra - Nitra
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa misho » Pi 14. Mar, 2008, 08:20

alfik17 napísal:chlapci bavite sa tu o chip tuningu jak keby to malo nieco pomoct.si myslite ze vyrobca konkretneho auta je taky dement ze si nevie optimalne naladit riadiacu....

kde si sa preboha dostal k takymto informaciam??,

vyrobca teda nieje dement, to mas pravdu. On je dokonca sikovny a preto tu riadiacu jednotku naladi tak aby mala rezervu a to len s jedneho prosteho dovodu - mensie opotrebovanie motora/dlhsia zivotnost.

preto sa na trhu chip tuning stal popularny a preto ponom siaha cim dalej tym viac ludi.

@Toman:

to stou elektronikou a rozdielom 100 000, nieje uplne tak, ono pri vacsom zvyseni treba vymenit dost vela dielov.

zober si len priklad skoda octavia 1 rs a skoda octavia 1 1,8T
rs-a ma 180koni a 1,8T 150. je pravda chip tuning na benzin je drahsi, ale aj tak sa zmena zo 150 na 180koni pohybovala v okolo 90 000 - 110 000,- sk

Užívateľov profilový obrázok
Cvacho
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 685
Dátum registrácie: Ut 06. Jan, 2004, 14:00
Bydlisko: Pieštany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Cvacho » Pi 14. Mar, 2008, 09:38

prispejem aj ja svojou trochou cize

sestrin priatel ma Skodu Octavia 1,9TDI nova kupovana v SVK od novoty CHIPTUNING neviem presne na kolko KW/PS teraz ma nabehanych cez 380.000 auto ide stale ako nove nemenil ziadnu podstatnu suciastku v motore proste len klasika rozvody, filtre, naplne v pravidelnych intervaloch motor taha stale ako novy spotreba je konstantna cize tymto chcem reagovat na to ze CHIPTUNING znizuje zivotnost motora
CPU:Intel Core 2 Duo E7200 @ 3,04GHz, ,COOLER:Noctua NH-U12 + Papst 4412F/2GLL, MB:Gigabyte EP35-DS4, RAM:2 x Apacer Gold 2GB 800MHz, GPU:Gainward nVIDIA 8800GT 512MB Golden Sample, HDD:Samsung Spinpoint F1 640GB S-ATA, DVD-RW:NEC AD-7203S, PSU:Fortron 350-60 THN, SOUND: SoundBlaster Live! Player 5.1Digital, LCD:Samsung 740B, CASE:Lian-Li PC-7B Plus, KEYBOARD:Genius KB-109e, MOUSE:Logitech MX518, MOUSEPAD:SteelPad QcK,REPRO:Creative Labs Inspire P580

Užívateľov profilový obrázok
alfik17
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 710
Dátum registrácie: So 04. Feb, 2006, 02:00
Bydlisko: Myjava

Príspevok od užívateľa alfik17 » Pi 14. Mar, 2008, 10:06

misho pises to o motore koncernu vw 1.8T ktory bol pouzity aj v audi TT aj v leonoch a daval sa aj bez turba kde to bola tazka zdochlina.a neplet si turbo a neturbo jasne s turbom uz sa da kuzlit a to napriklad tym ze zvysis plniaci tlak.a RS mala pokial viem vacsie turbo a medzichladic stlaceneho vzduchu a kompletne inak naprogramovanu jednotku a ma aj odost vacsi krutak o ktory predovsetkym ide nie len o vykon ten len dobre vyzera na grafe ale to co ta tlaci do sedacky je krutiaci moment.a to co som pisal hore som pisal na tie motory co si tu chcu chlapci picovat zdochliny vw koncernu 1.2 a 1.4 a opakujem su to vozitka na nakupy
MB:Gigabyte GA-880GM-USB3 v3 CPU: athlonII x2 245e RAM: corsair XMS3 2x2GB 1600MHz VGA: amd 7750 SSD: Kingston SSDNow V +200 120GB PSU: CM Silent Pro M500 Case: Fractal core 1000

Napísať odpoveď

Návrat na "Debata o všetkom"