Neprevzatie baliku na reklamaciu z posty, Tybobo tech LLC

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3919
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Neprevzatie baliku na reklamaciu z posty, Tybobo tech LLC

Príspevok od používateľa Memnon »

Zdravim
dostal som sa do takej osemetnej situacie, kedy som bol koli neschopnosti nutneny poslat tovar na reklamaciu
problemom je ze po vyse tyzdni kedy som sa chcel informovat na reklamaciu sa zistilo ze oni o ziadnom baliku nevedia (zevraj nedostali listok) a teraz uz vyse tyzdna sa vyhovaraju ze oni nemozu vyberat postu len konatel a ten stale nema cas
mozu mi toto robit?
vo stvrtok sa balik odoberie z ich posty s5 na moju a +- 22dni a postovne su v haji
dakujem

//upravil som nadpis aby bol presnejsi
Naposledy upravil/-a Memnon v St 21. Sep, 2011, 11:57, upravené celkom 1 krát.
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6218
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa icefire »

Napis nam nazov toho suplikantskeho obchodu, ktory sa nevie zastavit po obycajnu zasielku. Nemy uzas.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3919
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa Memnon »

Tybobo tech , až sa hanbím to napísať
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15053
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa faugusztin »

Postup: Zavolas do SOI, vysvetlis im situaciu, oni ti vysvetlia postup. Ale predbezne asi tolko, ze podnik musi mat osobu s pravom vybavovat reklamacie vzdy. Ak taku osobu nema, tak uz tym porusuje zakon.

http://ec.europa.eu/consumers/cons_int/ ... ovakia.pdf paragraf 18.
(2) Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie
možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby, alebo na určenom mieste; to neplatí, ak je
na vykonanie opravy určená iná osoba.
22
)
(3) V prevádzkarni musí byť počas prevádzkovej doby
prítomný zamestnanec poverený vybavovať reklamá-
cie. Pri skupinových zájazdoch musí predávajúci zabezpečiť nepretržitú prítomnosť povereného pracovní-
ka oprávneného vybavovať reklamácie po celý čas
zájazdu.
(4) Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo iná povinná osoba určená na opravu je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do troch
pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas
potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí
tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo
o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná do troch pracovných dní, vý-
robok zaslať na vlastné náklady na odborné posúdenie.
Predávajúci je povinný na požiadanie orgánu dozoru
zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia preuká-
zať.
(5) Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie
vydať spotrebiteľovi potvrdenie.
(6) Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu
uplatnenia reklamácie.
(7) Predávajúci je povinný viesť evidenciu o reklamá-
ciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na
nazretie. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje
o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie.
(8) Povinnosti uvedené v odseku 4 sa vzťahujú aj na
osobu, ktorá je určená na vykonávanie opravy.
Otazkou je kto je ta firma Tybobo tech :)

http://www.azet.sk/firma/447132/tybobo- ... a-podniku/ => http://www.digitalis.sk/clanky/reklamacie ?
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3919
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa Memnon »

nn tybobo tech ale nakupoval som cez stranku kolonial.sk
na fakture mam tybobo tech llc
na stranke som si precital reklamacny poriadok, dokonca som dostal ho dostal od nich aj prilozeny no sami sa nim neriadia

v podstate co som potreboval to mam, tj ze nieco oficialne porusuju
teda dufam ze ked sa budem stazovat tak snad na Tybobo tech, ci?
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15053
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa faugusztin »

Ano, na toho predajcu, ktory ti to predal. Nazov stranky je irelevantny. Zajtra zavolaj do SOI a ries to s nimi.
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3919
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa Memnon »

diky :good:

// inak tu je stranka toho predajcu http://tybobo.sk/sk
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15053
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa faugusztin »

Poslal si ten mail s ohlasenim reklamacie alebo zavolal na ich call centrum ? Ak ano, tak potom je to ich problem ze sa pripravuju o cas ktory mozu stravit riesenim reklamacie. Zavolaj na SOI a povedz ze reklamacia bola nahlasena predajcovi, balik s tovarom si poslal, ale predajca si ho neprevzal, a nech ti povedia oficialny postup ako dalej.
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3919
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa Memnon »

balik som poslal 3. na ich postu dorazil 5.
e-mail -- prvy krat som sa chcel informovat o stave reklamacie 9.9. - ignoracia
e-mail -- druhy krat 12.9. - odpoved ze nic nemaju, poslal som im podacie cislo nic neriesili, jediny kto volal na postu som bol ja
telefonicky -- 14.9. o 8 rano som im prvy krat oznamil ze maju balik na poste od 5.9.
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5777
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa felipe25 »

Ja len ze vela stastia, snad sa Ti podari s nimi riesit reklamaciu.

Mimochodom, co si im posielal? Nemohol si to riesit rovno zo servisom znacky?

Ta firma, no raz som tam pokukoval po megalacnej zrkadlovke, ale ked som si precital par reakcii na nu (nie tie co si sami na seba pisali...), tak mi stacilo. Firma na Rozvojovej 2 ma 10nazvov roznych, rozne stranky atd. Uz toto zavana niecim...

http://www.pricemania.sk/diskusia/skuse ... t4003.html

http://www.pcforum.sk/bestcena-sk-ockos ... 21-15.html


Snad sa Ti postasti a uspesne zreklamujes, alebo ako pisem, ak sa da, kasli na nich a reklamuj priamo v servisnom centre znacky.

Mimochodom, riesil si to zo SOI?

Lebo citujem: "Pokiaľ klienti budú mať s touto firmou nejaké problémy, nemožu sa odvolať ani na SOI, pretože SOI vyhlásila, že s nimi nemože nič robiť, pretože hlavné sídlo majú v cudzine."

tak by bolo zaujimave, co Ti povedali

EDIT Mirdis: prispevky spojene. Nabuduce pouzi tlacidlo "UPRAVIT"
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 27" Samsung QHD, keyboard: Asus TUF Gaming, mouse: HP Pavilion mouse 200, Windows 11 Pro 64bit

NB: DELL + ASUS

iPhone 13 Pro Max
Huawei Mate 40 Pro
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3919
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa Memnon »

sa tesim
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
faugusztin
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 15053
Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Bratislava/Štúrovo

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa faugusztin »

TyBobo tech LLC, organizačná zložka podniku
Rozvojová 2
04011 Košice
Slovenská republika
IČO: 44635788
DIČ: 2022775909
IČDPH: SK202275909
Registrácia na OR OS Košice I, Oddiel:PO, vložka číslo: 425/V

Niet co riesit. Organizacna zlozka podniku, so slovenskym ICO, DIC, ICDPH... SOI na nich ma paky. Ak nie oni, tak sud a exekutor urcite.

Plus mozes skusit zautocit cez matersku firmu :

TyBobo tech LLC
Adresa: Barksdale Professional Center 113, Newark 197 11, Delaware, USA

=> http://www.attorneygeneral.delaware.gov ... aint.shtml
The two primary statutes enforced by the Consumer Protection Unit are the Consumer Fraud Act and the Deceptive Trade Practices Act. Consumer fraud occurs when a business makes a misrepresentation during the sale or lease of goods or services. Consumer fraud always involves a lie or deception. A breach of contract occurs when one party to an agreement fails to perform the promises made under the contract. However, failure to perform all of the contract promises does not amount to consumer fraud. Most consumer complaints involve a breach of contract but not consumer fraud.

A trade practice is deceptive if the business makes a misrepresentation about the quality or benefits of its goods or services. The law prohibits business from making false statements about their own goods or services or the goods and services offered by other businesses.
Za pokus to stoji.
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3919
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Neprevzatie reklamacie z posty

Príspevok od používateľa Memnon »

vcera som im teda pohrozil tou soi-kou - tak nanecisto
dnes som volal na postu ze tam boli, ale splnomocnenie ktore doniesli nebolo notarom overene
konatel odcestoval s5 do kosic
balik mi tam podrzia do 30.9.

navrhli mi ze objednaju rovno graficku kartu, aby mi kompenzovali zbytocne prietahy s tym ze reklamovany balik znovu odoslem na postu diakovce a zaroven mi preplatia naklady na postu spojene s opatovnym posielanim zasielky

pre istotu som poslal uz mail na soi ako mam dalej postupovat, pre kazdy pripad

edit: tak dnes mi prvy krat iniciatvne zavolali
prisla im totiz dalsia karta od dodavatela, ktora mala byt nahrada za tu moju, zase ale prisla nespravna
teda zistili ze dodavatel ma popletene nejake skladove cisla, a ze v utorok by mala dorazit spravna karta
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3919
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Ukoncenie

Príspevok od používateľa Memnon »

tak presne ako mi na reklamaciach hovorili v utorok dorazila spravna karta
odoslali mi ju cez GLS (dokrceny roh krabice, este ze to balia jak matriosky, krabica v krabici, UPS prislo v normalnom stave)
karta tento krat prisla spravna karta tj gainward GTX 560Ti GS

co je ale usmevne(teraz) je fakt ze karta ktoru mi poslali povodne, caka este stale na prevzatie na ich poste(mila tetuska mi to tam drzi a neposiela s5)
cize to ze karta z reklamacie prisla skor nez karta na reklamciu pokladam za velmi ustretovy krok

na SOIku uz kaslem, dost pomohla v pohybe vpred, ked som vypenil do telefonu a zacal sa nou ohanat, ale z horeuvedeneho postupu riesenia reklamacie a faktom ze na to chcem zabudnut uz s nimi komunikovat nebudem (asi to nie je spravne, ale...)

poucenie: za tie nervy, telefonaty a strateny cas tych par usetrenych euro urcite nestalo

PS: dakujem za odkazy faugusztinovi
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"