Datacomp

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8531
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Datacom

Príspevok od používateľa shiro »

GABO napísal:Ako hlboko vidíš do vzťahov reklamačných medzi predajcom (ja / datacom etc.) vs. dodávateľ vs. aplikované zákony medzi subjektami vs. ostatné veci k tomu sa vzťahujúce...
Ako zakanik do toho vidiet ani nemusi.
A co, ked vidis ze 30 dni podla obc. zak. nestihas, das mu novy kus a ty si to dalej riesis s dodavatelom, kde ziadne limity niesu, lebo to uz spada do obch. zak. A je vyriesene, zakaznik spokojny. Uz je dalej na tebe ako moc do dodavatela kopes, ked ti peniaze chybaju.
Ano, z hladiska penazi je to risk, ale inac to proste nejde, novy tovar si na kolene nevyrobis.
GABO napísal:Ako chceš vyriešiť problém dodávateľov, ktorí veci pri reklamáciách vymieňajú resp. vymenia bez dobropisovania....ako chceš v rámci interného systému riešiť novú záruku ak všetci dodávatelia (okrem zahraničných kde ale zabudni na 2+ záruku) Ti pošlú novú vec / kartu, kde len pokračuje záruka z pôvodnej, ale už dodajú novú s novým SN, ale nevypapierujú? Robí sa to tak už roky a takmer každý jeden okolitý VO....a takých vecí je veľmi veľa....akj sa nevenuješ skladu, podvojnému účtovnictvu a celkovo týmto veciam tak to asi nebudeš vedieť.
Jednoducho - proste budem mat evidencny system, ktory mi dovoli taketo zmeny robit a sledovat. Hotovo, vyriesene.
Tiez mam kazdodenne pripady v praci a chcem grcat ked vidim ako su niektore veci debilne riesene, lebo debilne navrhnuty skladovy/evidencny/uctovny system a podobne. Ale neni toho svateho, kto by ho zmenil, alebo dal poziadavku jeho dodavatelovi, aby tam chybajucu cast proste dorobil.

A nebudes mat ziaden problem, preto ked sa v tom bude chcet dakto hrabat, tak si to vie nejakym sposobom rozkliknut ze grafika s serialom XY bola menena po X mesiacoch za novu so serialom AB, zostava tam Y mesiacov zaruky a celu omacku okolo.

Ked chcem aby mi firma jednoducho a efektivne fungovala, tak musim preto aj daco spravit a nie bedakat.

Tiez mam v praci niekolko roznych systemov, pre istotu navzajom neprepojenych (sak naco si pracu ulahcovat), kde musim jedny udaje duplikovat dakedy kludne aj 3x....neboj, keby som mal moznost, tak za den je to prekopane tak, ze na obed uz nemas co robit, pretoze stihnes aj veci co si doteraz nikdy nestihol.

Kazda firma ma z principu fungovat efektivne a jednoducho, inac velmi vzrasta riziko ludskych chyb, ze sa veci zabudnu, vsetko dlho trva a podobne.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Datacom

Príspevok od používateľa GABO »

Shiro samozrejme všetko kvitujem čo píšeš (ono sa to normálne firmy aj snažia takto robiť) len som chcel dotyčným vysvetliť, že ako to je, že to nie je len tak ... aby do toho kúsok videli.

S tou výmenou za novy SN so starou zárukou si kúsok zle pochopil išlo práve o to, že ľudia nevedia, že to takto VO robia, že nedajú novú záruku...evidenciu my napr. samozrejme máme aj v takých prípadoch.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8531
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Datacom

Príspevok od používateľa shiro »

No ale ak si spravne pamatam, tak pri vymene vadnej veci za novu v ramci zaruky ti plynie na vymenenu vec 2r odznova.
Pri oprave zariadenia, ked ho nemenis, tak sa zaruka len "pauzne" a dalej jej zvysok plynie ked sa zariadenie vrati zakaznikovi.

A ohladom tych vztahov - kazdemu je snad jasne ze predajca tiez musi od dakoho nakupovat a ten dakto nemusi byt vobec na SK a nesidli za rohom. Ale ano, ludia su blbi a vacsina proste nerozmysla.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12918
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Datacom

Príspevok od používateľa loleqboleq »

GABO, mrzí ma, že si to pochopil ako pochopil a možno to, že sa tu to možno časťou všelijako zvrhlo, avšak ja som spokojný s tým, za čo som ja "bojoval"...čo sa týka vzťah a jeho komplikovanosť predajca <> dodávateľ ma neprekvapuje, každý z nás si niečo také nepriamo uvedomuje, stačí pár reklamácií rôznych produktov v rôznych predajniach (ja som si také srandy všímal najviac práve pri reklamciach v datacompe, kde dodávateľ namiesto mojej 290 poslal polepenú servisovanú 290X s tým, že to v podstate ani nevedeli)

ale ide o to, že bohužiaľ koncoví odberatelia (my, zákazníci) sa nemáme čo zaoberať internými problémami obchodov (dúfam, že to neznie arogantne), my len platíme za produkty a očakávame to, že ak sa aj niečo nečakané ako pokazenie produktu nastane, tak chceme reklamáciu - chceme opravu, výmenu a najradšej dobropisy ale nekupujeme veci (teraz hovorím za seba) kvôli tomu, že len čakám, kedy sa pokazia a mne sa podarí 31. deň vletieť do obchodu, že chcem peniaze a podobné bludy...dokonca si viem predstaviť aj situáciu, že ak by bolo niečo na reklamácii a mne ten predajca zavolá alebo napíše email napríklad o tom, že vedia, že už končí doba pre reklamáciu, avšak to bude trvať dlhšie a či nie som ochotný počkať ešte týždeň po lehote (do čoho ma nemôžu nútiť, zákon mi to umožňuje), tak by som aj počkal a neriešil to - ale to je len tak na okraj

to isté je u mňa so záručnou dobou, tiež to beriem len zo strany zákazníka a keď už začína byť (nie zákonom) štandard, že obchod kryje celú dobu záruky ako výrobca (samozrejme sú aj výnimky, napríklad aktuálne EVGA zdroje na alze už nemajú 120 mesiacov záruku ako keď som kupoval ešte 750 G2ku ale 24 mesiacov)

no tipujem, že sám reagujem a neviem ani na čo, lebo priznám sa, že potom z toho druhého príspevku už mám aj ja mišmaš (nie, že to píšeš nezrozumiteľne len ja na to akosi nestačím)

každopádne to s tou výmenou za nový kus dobre, že si povedal, aby som si to v budúcnosti všímal, len čo ak v prípade, že by sa niečo také stalo, tak ako sa také rieši ?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Datacom

Príspevok od používateľa GABO »

V pohode len diskutujeme. Tá posledná otázka sa týkala toho, že dostaneš nový kus a na papieri je napísané oprava...imho neriešiteľné by som povedal v rámci toho aká je u nás vymožiteľnosť práva.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8531
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Datacom

Príspevok od používateľa shiro »

Nieco podobne mame aj my v servise, ked vymenime nejaky tovar, tak v systeme mame uz prepisany text, ktory len vyberieme, ze oprava u dodavatela, resp. vyrobcu. ALe v skutocnosti zakaznik dostane novy kus.
ale ide o to, že bohužiaľ koncoví odberatelia (my, zákazníci) sa nemáme čo zaoberať internými problémami obchodov (dúfam, že to neznie arogantne)
praveze sa mi to arogantne zda a ludia to radi pouzivaju. Na vsetko sa da povedat ze "mna to nezaujima" a tvarit sa ako rozmaznany fracek. A potom sa dohaduj s takym exotom :-) Samozrejme nieje rec o tebe, ale obecne o hocikom.
Zakaznik by mal brat isty ohlad, aj predajcovia, dopravcovia a vyrobcovia su len ludia.

Mal som raz pripad, ked pri servise zariadenia som objednaval diel do plottra. Zakaznik sa pytal, tak som mu povedal, ze diel dojde za cca tyzden, pretoze to proste tolko trva, ide to z USA lodou a este + preprava z amsterdamu na SK autom...ano, zistoval som si ze skade a ako sa diel bude dopravovat, aby som mu vedel presne povedat, ked sa pytal.
A zakaznik hned bububu ze ako to ze to nemame v sklade na SK, ze on musi cakat a dalsie sracky.
No akoze sorry ze kvoli velkomoznemu, ktoremu sa nieco pokazi raz za 5r, nedrzime diely od vsetkeho co on vo firme ma, aby nahodou nemusel cakat. Kto by tie diely platil a kto by udrzoval tak velky sklad?
Samozrejme som mu to povedal - jasne ze normalnym tonom a samozrejme som mu to inac podal, kedze to bol zakaznik. Potom zmlkol, kedze mu asi zaplo aku kravinu chce, ale aj tak sa tvaril ako urazene decko.

A podobne aj pri RMA ci servisoch kadecoho ineho...predajca v tom moze byt nevinne. A ked sa zakaznikovi nepaci a papuluje, tak ho s radostou poslem tlacit lod, alebo nejaky kamion, prepravujuci jeho veci, aby ich mal skorej. Pokial samozrejme nieje mozna vymena kus za kus rovno u predajcu.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5770
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Datacom

Príspevok od používateľa felipe25 »

GABO:
"aj sám viem koľko tzv. "zákazníkov" existuje čo vedia bučať keď ide o ich práva, ale správajú sa ako prasce ak ide o ich povinnosti. "

ale ved, tak to funguje vzdy a vsade. to mas jak niekto dostane free novy kus k niecomu, ta vec ma hodnotu 50eur, on ju predava za 40€, ale ked ma kupovat, tak za 50€ novu vec neponukne viac jak 30€ :D ked predavam, tak najviac, ked kupujem, tak najmenej. ked mi ma predajca "urobit dobre", tak mi ho urobi, lebo ked nie, tak ho potapetujem po vsetkych fb strankach, a x ludi si rozmysli, ci unho daco kupi. - tak to tu funguje.

a naopak: ty si predajca, ty mozes najviac stratit, ked ta niekto bude kvoli nejakej veci tapetovat. najhorsie, ked to niekto bude robit neopravnene, lebo ti da nejaky jeho chybou znefunkcneny produkt.

to ze nejaky pako bude tapetovat nejakeho obchodnika co mu nechce vyhoviet, tomu pakovi to nijako neuskodi, lebo potom kupi inde.

a k tym vztahom dodavatel predajca - ako pisali vyssie, mne ako zakaznikovi to moze byt sumafuk. nepaci sa mi, ked niekto zhadzuje predlzenie reklamacie na dodavatela - a to je moj problem? ja sa riadim vztahom predajca ja, nie predajca-dodavatel. to mi pride take smiesne, /uz som to parkrat zazil/, ako sa predajca vyhovara na dodavatela, servis, kuriera - to bohuzial nieje problem zakaznika. ja som casto taky, ze pockam, nemam problem, (ale zasa ked sa niekto ide vyhovarat na dalsich, tak radsej jednym uchom dnu a druhym von) ale poznam x ludi, co dostanu tovar o 10minut neskor, a mesiac to budu vypisovat.

k tym, ze ak vymenia vec, dostanem novu zaruku - uz mi par veci menili, a nikdy som tu zaruku nedostal novu. viem ze to je v zakone, ale riesil by som asi iba keby slo o drahu vec. potom je jedno, ze pri servise tesne pred 2 rokmi vymenili book za novy, ale ked sa pokazi o 3,5roka od kupy, a na papieri zo servisu bude vymena za novy kus - tu predajca nema sancu vyhrat, musi zaruku "uznat". Darmo, ze tu zaruku na papieri neda, ak bude na protokole zo servisu vymena, zakon hovori jasne..
Co viem, ked vymenia iPhone, tak kazdy jeden ma novy zaruku. Preco to tak nerobia aj dodavatelia inych IT veci /ci kde je vlastne problem?/.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8531
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Datacom

Príspevok od používateľa shiro »

felipe25 napísal: to ze nejaky pako bude tapetovat nejakeho obchodnika co mu nechce vyhoviet, tomu pakovi to nijako neuskodi, lebo potom kupi inde.
na toto by sa hodil nejaky obchodnicky ekosystem vymyslet, podobne ako maju ludia rozne tabule hanby a podobne veci.
Takymto curakom by potom vsetci predavali drahsie a skracovali zaruky, nech si to vyzeru :-)
Kazdy by ich poznal, ze "henten bradaty dedo je smejd a vymysla si" a podobne.
felipe25 napísal:a k tym vztahom dodavatel predajca - ako pisali vyssie, mne ako zakaznikovi to moze byt sumafuk. nepaci sa mi, ked niekto zhadzuje predlzenie reklamacie na dodavatela - a to je moj problem? ja sa riadim vztahom predajca ja, nie predajca-dodavatel. to mi pride take smiesne, /uz som to parkrat zazil/, ako sa predajca vyhovara na dodavatela, servis, kuriera - to bohuzial nieje problem zakaznika. ja som casto taky, ze pockam, nemam problem, (ale zasa ked sa niekto ide vyhovarat na dalsich, tak radsej jednym uchom dnu a druhym von) ale poznam x ludi, co dostanu tovar o 10minut neskor, a mesiac to budu vypisovat.
Ludia si musia v prvom rade uvedomit, ze kvoli nim sa nik neposerie. Ano, v pripade porusenia zakonnych lehot maju pravo kricat, no cakat nejake strasne odskodnenie a bozkavanie prdele ako ospravedlnenie je jednoducho smiesne. Keby sa tovar dorucoval strojmi, ktore ti na minutu garantuju dorucenie a spracovanie, nieje problem. Ale ludia su omylni, a reklamacie tiez riesia len ludia. Dopravu, zdrzania ci havarie sposobuju tiez len ludia. Jeden caka na toho, ten na tamtoho a tamten na dakoho dalsieho.... je scestne byt sebecke hovado ze "mne sa to pokazilo a cely svet nech sa poserie, tovaren nech mi to hned nove vyrobi"....a co ja viem co. Ano, poskodeny ma narok na riesenie, ale odtial-potial.
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Datacom

Príspevok od používateľa Pein »

No myslim ze ste uz OT..
Kazdopadne co sa datacu tyka, ked som ja objednaval zaruka bola 36/36, o com som sa informoval cez livechat ktory mi to potvrdil (sprtaivl som si screen) a takisto som si spravil screen stranky ked som objednaval.

Par dni nato bola ale azsa klasika 24/36.

Co tym ale chcem povedat - pre zakaznika je to zbytocne stresujuce, problemy tvoriace a nekomfortne. Ked ma raz GPU zaruku 36 mesiacov mala by byt pocas tych reklamovatelna u predajcu. bodka. Ked s ty mnema problem alza, nema s tym problem ani maly obchod v meste (sam som reklamoval GPU uz v 34 mesiacu zaruky, obchodik zasity v pivnici, prakticky jeden zamestnanec-majitel, a GPu vyreklamovana k mojej spokojnosti) tak absolutne nechapem preco taketo natahovacky robi datac. Inymi slovami, preco by som ja ako zakaznik nakupujuci od predajcu (tj kupna zmluva medzi mnou a nim) mal riesit jeho zakulisne problemy a zistovat ci GPu ktoru idem kupit dany kus je od dodavatela ktory im to vyreklamuje ? WTF?
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5770
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Datacom

Príspevok od používateľa felipe25 »

Pen suhlasim, ale bohuzial nielen asi ja ale viacero ludi sa stretlo s problemami AZ potom, ako nastali. Takze, pomaly musime dopredu od obchodnika pytat info, co sa stane az bude problem.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Datacom

Príspevok od používateľa GABO »

Alza je rovnako ako mala predajňa v meste?...si sa s koňom zrazil - to už musím tak napísať ... zas tliachate. ALZA je už taký kolos že VO ceny má nižšie ako najväčšie VO na bežné komponenty (ABCdata, ATCOMP, ASBIS atď) a pritom sa nejedná o kolos, ktorý by mal mať tie ceny nižšie ako tieto VO, ktoré som spomenul. Čiže ALZA si potom už rieši úplne inak a na inej úrovni RMA ako tebou spomínaný malý obchod v meste... občas uvažujte čo píšete, alebo nepíšte...lebo sa to nedá čítať.

Presne pre Vás je najlepšie zaviesť 24 mesiacov záruku na pevno a dovidenia...presne ako Vás nezaujímajú vzťahy medzi MO malým obchodom a VO.....tak malý obchod nezaujíma, že chcete vyššiu ako 24m záruku, ktorú máte tak či tak stále garantovanú :rolleyes: :facepalm:.

Najlepšie to opísal Shiro v poslednom príspevku a týmto tu končím....nemienim fakt čítať obohranú pesničku, pričom som hore toho popísal naozaj dosť k téme.
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Datacom

Príspevok od používateľa Pein »

Precitaj to este raz, spominal som tam aj druhy obchod (spoomenul som tieto 2 kedze s nimi amm skusenost s RMA), ktory je rozhodne mensi ako datacomp, zamestnanec je v podstate majitel, obchodim ma 2x3 metre v pivnicke a takisto nebol problem..

Preto sa pytam preco ma tento problem obchod ako datacomp ?
Pretoze vsetko je to o pristupe k zakaznikovi. Je jedno aky je obchod velky ci maly, ked sa chce tak to ide.
Ci ty si naozaj myslis ze ja ako zakaznik sa mam dotazovat pri kupe tovaru ci ten konkretny kus maju od "spravneho" dodavatela ???
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Datacom

Príspevok od používateľa GABO »

Možno potom riešime 2 rozličné veci a nechápeme sa :).
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Používateľov profilový obrázok
Krutibrko
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 3690
Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
Bydlisko: Poprad, Brno

Re: Datacom

Príspevok od používateľa Krutibrko »

Tak moja reklamácia karty dopadla tak, že mi vrátili peniaze. Bolo tam zopár zádrhelov, avšak aj z mojej strany, ale celkovo spokojnosť. :cool:
Mám taký pocit, že dosť záleží, kto na reklamácii zdvihne telefón.
Pernik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 4
Dátum registrácie: So 12. Dec, 2015, 03:34

Re: Datacom

Príspevok od používateľa Pernik »

Zdravim chalani, mam otazocku, kolko zvycajne trva skladanie zostavy v datacompe od objednavky? Pred tyzdom som v kamennej pobocke objednal komponenty a dal im to vyskladat. Tipek povedal, ze do tyzdna to mam, tyzden presiel a ja cakam. Chapem, ze je pred vianocami, no informacne ma to zaujima ake mate s tymto skusenosti.
Na zaciatku diskusie niekto pisal, ze pocitac objednal v decembri a vyskladane to mal v januari a deti mali pod stromcekom tak akurat koberec, to by ma kvalitne nasralo :) Dakujem

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"