Alza.sk

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
Používateľov profilový obrázok
elementar
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5228
Dátum registrácie: Ut 16. Mar, 2010, 22:34
Bydlisko: Brno/Brezno

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa elementar »

Dobrý den, při nákupu přes eshop, je možné produkt bezplatně bez udání důvodu do 14 dnů vrátit?
:laugh:
Spoiler: ukázať
PC1:MB: ASUS PRIME Z490-P, CPU: 10700F@4,9 + Corator DS + Noctua NF-P14,NOCTUA NF-A15 1.28V ,RAM: 2x8GB Corsair Vengeance 3200GPU:MSI 1060 6GB @2000(1,223V), SSD: Samsung 840 256GB PRO, HDD: Samsung 870 512GB ,PSU: Seasonic M12II-620W ,OS: Win 10 ,LCD: 31.5" AOC 2560x1440,CASE:Lancool K62, MOUSE: Zowie FK1+ + SteelSeries QcK,KEYBOARD: HyperX FPS PRO load 425[W]
Net
AS SSD
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Pein »

Ináč neviem mňa to tiež napadlo však je to objednávka na diaľku ako každá iná :D
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6216
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa icefire »

Na tablete nefunguje power button. Sporadicky teda raz ide, raz nie. Odovzdany (mesacny vek) v Alze na reklamaciu, vrateny po par dnoch. V protokole napisane chyba opravena prepalenim SW. Power button samozrejme nefunguje, tak nasledne znova odovzdany na reklamaciu 2x. No som zvedavy, co vymyslia na 3x, skutok sa nestal.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7269
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Papek »

Ako ti mozu vratit tablet so zjavne neopravenou zavadou? Resp. ako ti ho mozu na predajni vydat? Kebyze ja chcem vratit zakaznikovi neopravenu vec, tak proste nepochodim. Vzdy danu vec zapnem, ukazem aha uz to ide, toto sa opravovalo atd. Vzdy je k tomu servisny protokol s popisom zavady aj postupom opravy. Ok, nerobim spotrebnu elektroniku, ale aj tak ... A co 30 dni na vybavenie reklamacie?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-6500T + NoFan CR95C & XFX Radeon 6600 8GB + Alpenföhn Peter 2
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6216
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa icefire »

Tablet preberal otec a veril im, ze to opravili :D
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5770
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa felipe25 »

papek ale co ma s tym alza? myslis, ze kazdu reklamaciu kontroluju? maju v ****, proste to daju servisu, a neriesia..
to je chyba servisu, nie alzy...

sa to iste moze stat ked to das do nayu, datartu. kdekolvek...
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7269
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Papek »

Prepáč, ale ja ako zákazník mám vzťah len s Alzou. Nezaujíma ma servis, dovozca, distribútor ani nikto iny. Je to problém Alzy, že na to nemá nikoho zodpovedného, kto by tieto zásielky preberal a kontroloval. Ako predajca si povinný vyriešiť zákazníkovi reklamáciu najneskôr do 30 dni a nikoho nezaujíma, že to pokaslal servis, kuriér alebo iný faktor.
To že majú v péčku je len ich lajdacky prístup.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-6500T + NoFan CR95C & XFX Radeon 6600 8GB + Alpenföhn Peter 2
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5770
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa felipe25 »

chces mi snad povedat, ze akykolvek iny predajca, ti ak ma na vec co reklamujes znackovy autorizovany servis - skontroluje tvoju vec, co sa im vrati z reklamacie a to, ci je problem odstraneny? :D ved realne na to ani nieje opravneny!!! nema ani co opravovat, diagnostikovat a riesit...
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6216
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa icefire »

felipe ma pravdu... oni len predavaju. Na opravy maju autorizovany servis a sudnych znalcov (je to aj priamo na odpovedi z reklamacneho protokolu).
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12190
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa HellAngel »

jedinna pomoc v takychto pripadoch je, tovar otvorit na pobocke,skontrolovat a bud ho tam nehat, alebo zobrat domov. Alza nebude skumat opraveny tovar, nema na to ani opravnenie. Pride im tablet z reklamacie, ktory mal polku displeja ciernu, ked sa vrati z reklamacie, tak ho nespustia ci zavada bola odstranena, to musi urobit zakaznik a ak nie je spokojny s vybavenim reklamacie, tak spisuje druhu.
Co moze spravit alza je, ze ked si pride zakaznik po tovar, tak ho pred nim otvori, odskusa. pripade ze tovar nie je funcny, tak moze doporucit reklamaciu.
NB: Asus ROG Zephyrus G14
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5770
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa felipe25 »

ja som nedavno reklamoval kameru v jednom nemenovanom apple aut. obchode..... poslali to do aut. servisu, a uz predtym, nez dosla poslali mail s tym, ze serv. centrum reklamaciu zamietlo a ked chcem, mam to s nimi riesit /so servisom, nie s predajcom.../...

takze fakt nieje predajca /azda okrem tych, co predavaju sedivky - mobily neurcene pre SR, a teda nemaju ich kde poslat na servis a maju nejaky svoj "na kolene"/ ktory by kontroloval, ako je reklamacia vybavena. vzdy je to odkazovanie na aut. servis...
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7269
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Papek »

felipe25 napísal: realne na to ani nieje opravneny!!! nema ani co opravovat, diagnostikovat a riesit...
Obchodnik sice neopravuje /resp. moze ak je na to vybaveny a prip. povereny od vyrobcu/distributora/, ale riesi reklamacie od zakaznikov. Ale JA ako zakaznik mam vztah s Alzou a nie servisom. Zakon hovori jasne, predavajuci ma kupujucemu vybavit reklamaciu do 30 dni. Ak to servis poserie, tak bohuzial, ja ako zakaznik nemam toto znasat a predajcovi stale bezi 30 dni. Tie sracky medzi tym si ma riesit predajca s dodavatelom/servisom/vyrobcom a ja ako zakaznik do toho nevstupujem. Ani nemam ako ani preco.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-6500T + NoFan CR95C & XFX Radeon 6600 8GB + Alpenföhn Peter 2
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5770
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa felipe25 »

blbost :D chces povedat, ze ked alza posle reklamaciu do servisu, a ten neurobi nic, a vyrobok vrati, ma byt za to zodpovedna alza? :D
nehnevaj sa, ale si mimo...

to by si v zivote nevysudil... akurat dajme tomu, ze si tovar najprv odskusas, a ked zistis, ze ho nijak neopravili a nepodpises prebratie sa to mozno da riesit, ale xyz tovaru nevyskusas na mieste... a ked nepojde, prevzatie si podpisal a ked to prides opat reklamovat zacina ti druha reklamacia...
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7269
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Papek »

Ok, tak dame priklad. Mam telefon, ktoremu nefunguje kamera. Pridem do Alzy, poviem aha, kamera nejde berte si to. Po 20 dnoch mi Alza zavola, ze aha mate to tu pridite. Pridem na miesto, vyskusame telefon a zistime ze servis sa toho ani nechytil. Ja ako zakaznik odchadzam spokojny bez opraveneho telefonu a pokojne si pockam dalsich 30 dni a mozno sa znova na to servis vybodne. Kto je teraz mimo? Sorac, ale predajca je stale Alza, a ja budem ako zakaznik stale nasraty na Alzu a ked nastane 30. den, tak budem pozadovat peniaze a bude mi srdecne jedno, ze Alza ako obchodnik si toto nevie ustrazit so servisom. Ak tovar nevyskusam na mieste, tak je to len a len moja blbost a mozem sa natahovat, ci bol skutocne opraveny, alebo sa pokazil znova. Ked ho na mieste vyskusam, resp. ked mi ho na mieste obchodnik predvedie ako neopraveny, tak mu to nepreberiem a reklamacia je nadalej nevybavena.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-6500T + NoFan CR95C & XFX Radeon 6600 8GB + Alpenföhn Peter 2
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Pein »

nie, ak ho aj nepreberies, reklamacia je ukoncena. Mam s tym skusenost.
Jednoducho mozes podat reklamaciu znova / reklamaciu na servis samotny a pod, ale jednoducho neplati ze ked nepreberies a pockas 10 dni vratia ti peniaze, na to mozes rovno zabudnut.

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"