Alza.sk

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

napisal som im toto, mohli by to nejak expresne vybavit
Dobry den. Predom sa ospravedlnujem za pouzitie tohto formularu, ale ziadny z pristupnych formularov v sekcii Reklamacia nemal moznost pripojit prilohu. Dna 15.5. som na pobocke v Kosiciach reklamoval (cislo reklamacie XXX) sluchadla Plantronics 780 Gamecom - sluchadla sa na jednom mieste zlomili - ide o chybu modelu tak ako som to uviedol pri reklamaci. Den po reklamacii sa zmenil status na "Reklamace nesplňuje záruční podmínky a byla zamítnuta." prepokladam ze z dovodu mechanickeho poskodenia. Ale ako som spominal, ide o chybu modelu a materialu - vyrobca uvadza ze sa na tuto chybu vztahuje klasicka 2 rocna zaruka a predajca je povinny tento fakt brat do uvahy - v prilohe zasielam oficialne vyjadrenie zastupcu technickej podpory firmy Plantronics Tede Eggera. Tymto zaroven ziadam o vybavenie reklamacie sposobom dobropisu kedze je viac nez pravdepodobne ze by sa tento problem vyskytol aj v buducnosti a tym by sme zamedzili dalsej nechcenej reklamacii. Dakujem za pochopenie
edit: aaa odpoved....
Dobrý den,

za způsobené komplikace se velmi omlouváme.

Bohužel Vaše reklamace zatím není vyřešena. Jakmile budeme mít informace o řešení, budeme Vás neprodleně kontaktovat.
Omlouváme se tedy proto ještě jednou za celou situaci a prosíme Vás ještě o strpení; budeme samozřejmě rádi, pokud nám i přesto zachováte přízen v případě budoucích nákupů.

V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5769
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa felipe25 »

odpoved typu ctrl+c a ctrl+v.. oni pekne pockaju na vyjadrenie svojho servisu a ked to ten zamietne, mas smolu.
ich nezaujima co na to vyrobca /v najhorsom ti povedia ze si to mal reklamovat cez neho ak sa to da../.

myslim ze vsetci vieme, ako sa reklamacie riesia v nasej krajine.. vacsina sa zamieta, to nieje zapad a reklamacia typu vymena kus za kus. vyrobca ma na ludi co sa ozvu ze maju problem lahke srdce a nema problem menit veci kus za kus lebo taky nemec to hodi do kosa a neriesi lifetime warranty a pod. preto vacsina velkych firiem ako corsair, aj tebou spomenute platronics nemaju problem pomaly zaslat nove sluchatka...
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

ale je to v ich právomoci rozhodovať čo spadá pod záruku a čo nie keď výrobca uvádza že to pod záruku spadá? to mi príde ako volovina... prestal by mi fungovať napr ntb lebo by bolo niečo zlé a oni mi povedia že nie? zamieta sa?
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5769
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa felipe25 »

oni maju servisne stredisko a to kym neodpovie, oni sa nepohnu.
a to servisne stretisko ak je na slovensku/cesku tak je to 50:50.

oni isto tvoje vyjadrenie neposlu serv. stredisku, max. ty mozes po zamietnuti poslat fotky a list o zamietnuti vyrobcovi :)
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
ANONYM_a7

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

felipe25 ty tusim zasa secko vies :facepalm: ako zacinam si zvykat ale stale to ide pomaly ... kriste pane odkial mas stats ze sa vacsina RMA zamieta preboha? :?

ved mu support poskytol absolutne relevantnu odpoved cakaju na ofiko vyjadrenie a az POTOM je mozne diskutovat o forme vyrovnania (dobropis, prachy, vymena, novy kus atd..)

Cize buď trpezlivý, proste zbytočne riešiš čo keby čo keby, mne alza VŽDY vyšla v ústrety až na jeden prípad kedy som si za závadu mohol skutočne ja sám
Používateľov profilový obrázok
landrower
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6965
Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
Bydlisko: Bratislava II

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa landrower »

V alze som reklamoval zlomené sluchatka nejaké creative - bezevseho výmena. A to teda mohli s kludom zamietnuť. Na alze som zatiaľ všetky reklamácie vybavil veľmi uspokojujuco.
Ale tí na pobočke nie všetko môžu rozhodnúť, a keď nemôžu, proste treba čakať na vyjadrenie servisu...
Warface nick: landrower | Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
CPU Intel Core i5 4670K + CM Seidon 120XL +2x Corsair Quiet SP120
MB MSI Z87M-G43
RAM Corsair XMS3 2x4GB DDR3
VGA Gigabyte N660OC-2GD GTX660 + Accelero Mono Plus
HDDs Crucial MX200 250GB 7mm, Seagate Brracuda ST1000DM003 1TB
CASE Bitfenix Prodigy M
PSU Single sleeved Corsair HX650 + Corsair AF120 LED blue Fan
External HDDs Samsung 750GB + Fantec fanbox FB-35US2 black, Seagate Expansion Desktop 2TB
FANs Corsair AF120 Blue LED
RPM regulation Scythe Kaze Master PRO 5,25" panel
Peripheral
Display iiyama ProLite X2377HDS (IPS), Philips 226 21,5" (TN)
Audio Behringer MS16
Headphones Denon AH-D301
Keyboard Logitech G105
Mouse Razer Copperhead (ASUS ROG verzia)
Mouse pad CONNECT IT CI-236 Biohazard Pad
Notebook Lenovo IdeaPad B5400 (i3 4000M @2.4GHz, HD graphics 4600, 8GB RAM, 15.6")
Phone HTC One Mini
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5769
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa felipe25 »

sak som napisal, ze "oni maju servisne stredisko a to kym neodpovie, oni sa nepohnu."

a odkial mam stats o zamietani?
citam net, a vidim kolko sa ludi sa stazuje, staci si pozriet aj fb stranky niektorych vacsich net predajcov. castokrat tam nenajdes chvalu, ale skor presny opak. reklamoval som u vas toto a hento, neuznali ste mi to a pod. stale si treba uvedomit, ze zijeme na SVK, a reklamacie nefunguju ako v UK. tam su schopny za mobil ktory zakaznik poskodi svojou blbostu dat novy. vratenie tovaru tam tiez funguje uplne inac ako tu. niektore firmy sa tomu zacinaju priblizovat, ine kopu nozickami.
tiez som cital o x reklamaciach pre telekom, kde boli reklamacie zamietnute pre to, ze fon bol utopeny. btw, tiez som raz takto reklamoval fon, a vyjadrenie servisu bolo ze bol zateceny. to by boli prilis velke pripady, ze stovky mobilov su zatecene, a mozu im lahko zrusit zaruku. sak cele slovensko sa kupe s mobilmi, nie? :)
isty cas som robil v telekome, a striedal som sa v kancli s troma kolegynami, co mali na starosti reklamacie. fungovali nejak tak: ali, mam tu pana co reklamuje ucet do australie za 25 000sk, uzname mu to?? -vies co? nie, lebo prave som jednemu vratila 17 000sk za spojene staty a smiech v celom kancli". to je sposob akym sa rozhoduje o uznani/neuznani reklamacie.
tak jak tvrdi sef orangeu, slovensko je specificky trh /blbcov/, a tak jak orange nam moze predavat pausal ktory ma v rakusku za 19,99 a u nas za 45,99€, takisto nas mozu dorbavat aj na reklamaciach, sak slovak dement si pojde a kupi nove.. a handrkovat sa bude malokto.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
majkoce
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 150
Dátum registrácie: Ut 30. Júl, 2013, 19:42

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa majkoce »

Ahoj. Mám nárok na vrátenie tovaru do 14 dní aj keď som si tovar objednal na pobočku a nie kurierom ?
Cpu:Intel Core i7 2600k @ 4.5Ghz 1.38v
Mb:Asus P8P67 Pro Rev.1
Cpu Cooler:Colink Corator Ds
Gpu:MSI Nvidia Geforce Gtx 670 PE
Ram:Corsair Vegeance 2x4gb
Psu:Aurum Series AU700
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

ano
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

sh4d0wko napísal:včera som bol do Alzy zaniesť headset (plantronics 780)...
tak dnes Stav: Vybavené; Tovar bude odoslaný na našu pobočku. + po rozkliknuti stale Reklamace nesplňuje záruční podmínky a byla zamítnuta. Zboží je na přání zákazníka zasláno dodavateli na posouzení oprávněnosti reklamace. Lhůta pro toto posouzení není nijak stanovena.

som zvedavy co mi povedia na pobocke
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

no čo vám poviem :)

Spôsob vybavenia: Zamítnutí
Bližšie informácie: Mechanické poškození / Poškozeno nevhodným zacházením. Záruka zaniká.
ANONYM_a7

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

No veď samozrejme - skús ešte priamo cez výrobcu jedine :)
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

no výrobca mi povedal že to mám reklamovať v Alze, a aktuálne by bolo ideálne keby mi alza vrátila € (kedže už mám headset od teba :D ) dnes tam pôjdem s oficiálnym vyjadrením, podpísaný papier, od výrobcu ktorý mi poslali, lebo 1x som im tam zaniesol iba emailovu konverzáciu... v tom vyjadrení sa píše že sa na to vztahuje zaruka, tak potom nevidim dovod preco by to mali odmietnut - ved to by z ich strany bolo porusenie podmienok zaruky ci ako sa to vola nie? oni si nemozu udavat co spada pod zaruku a co nie, udava do vyrobca, tak?
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6216
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa icefire »

Peniaz ti Alza na zaklade toho neda, ani vyrobca (asi nevies ako funguje podnikanie). Musi ti to vymenit vyrobca, zisti si ako im to poslat (napr. Logitechu staci fotka pokazenej veci alebo video).
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

icefire, ja netvrdim ze pridem s papierom od plantronics a oni mi daju cash na stol :facepalm: pisal som (asi si necital vsetko) ze som komunikoval s vyrobcom - menia kus za kus ale zial len v USA a obmedzene krajiny v EU, ten ma poslal do alzy s vyjadrenim z emailu, neskor mi ale poslal oficialne (podpisane, hlavickovy papier, oficialne to uz nejde :F ) ... ja som im poslal fotku, aj doklad o kupe a podla toho uznali ze ide o tuto beznu vadu

kazdopadne, dnes som bol v Alze, prevzal som ich a znova dal na reklamaciu (no ale zarucnu dobu na nich mi zrusili, cize ak to zamietnu znova, vraj mi bude cz servis uctovat prepravu...) ale do prilohy sme dali aj to oficialne vyjadrneie od toho zastupcu servisneho oddelenia plantronics...
Zakaznik nieje spokojny s vybavenim reklamacie XYZ,kde reklamacia bola zamiestnuta z dovodu mechanickeho poskodenia,zakaznik si nieje vedomy poskodenia s jeho strany nakolko produkt bol riadne a vramci normy pouzivany za beznych okolnosti,kde pricinou problemu bolo : prasknutie uchytov sluchatok,zakaznik komunikoval priamo z plantronics vyrobcom kde vyrobca poukazal na tieto vady ktore su bezne a pise ze sa vztahuje zaruka na tuto vadu ako prilohu k tejto reklamacii prikladame vyjadrenie vyrobcu,zakaznik ziada o vymenu za novy kus popripade dobropis.
myslite ze mam napisat aj priamo tomu servisu? (diskus.cz) a pokusit sa s nimi komunikovat aby vedeli o co ide?

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"