Strana 25 z 57

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: St 23. Mar, 2016, 22:25
od používateľa esdxx
Ako mozem postupovat, ked mi zamietli reklamaciu uplne noveho produktu kupovaneho na firmu? Co s tym?
Ide o telefon, stredne tlacitko sa trasie ako hrkalka, ale to je ocividne u nich "OK".

Vpodstate viem, ze sa s tym moc vela asi robit neda. Ale tak predsa... mozno mi nieco uchadza.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Št 24. Mar, 2016, 09:19
od používateľa shiro
reklamuj to priamo u vyrobcu ak je taka moznost.
alza je len prostrednik, tiez mu to myslim posielaju. A ked to zamietol nejaky pracovnik alzy pri preberani alebo tak, tak tam narob krik, zavolaj si sefa pobocky a ries to s nim.

Pre uplnost sem dohod dovod zamietnutia a presny popis vady.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: So 22. Okt, 2016, 15:25
od používateľa Kimif123
Ľudia, chcel by som sa spýtať ako to je pri reklamácií v Alze, je potrebné mať originál bloček? Keď napr. kúpim niečo cez bazoš a mám len kópiu bločka, stačí to?

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: So 22. Okt, 2016, 15:56
od používateľa loleqboleq
Bloček nepotrebuješ, čo potrebuješ je napríklad tá faktúra, čo máš cez web - tam je aj bloček - je to prosté a rýchle - verím, že ten, čo ti predal to tak spravil a neofocoval na tlačiarni a podobne...

Akurát hlavne im tam povedz, aby dali tvoje údaje - hlavne číslo, ak by bola vrátka, tak potom im nadiktovať číslo účtu ale to až dodatočne, keď to prevezmeš. To platí pre reklamáciu osobne.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: So 22. Okt, 2016, 18:38
od používateľa marfan
Jeden krát som reklamoval dosku, ktorú som kúpil tiež na bazoši a ten týpek mi zabudol dodať záručák, našťastie mi povedal do kedy to malo záruku. Tak som išiel len so základnou doskou bez krabice do alzy v BA. Spýtal som sa či sa to nejak dá pozrieť či je na to záruka a či by sa to dalo zreklamovať, najprv sa týpek vyhováral, že to nepôjde asi ale jeden vedľa neho mu hovorí, že sa to dá podľa čiarového kódu, ktoré je na zakl.doske nalepené. (malo by to mať skoro každá elektronická vec. No a podľa nej to našli a vyreklamovali.

Takže dá sa to úplne, že len s čisto vecou čo chceš reklamovať.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ne 23. Okt, 2016, 11:21
od používateľa Kimif123
V podstate asi záleží na akého predajcu aj narazíš, alebo ako ho vieš presvedčiť o svojej pravde však? :)

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ne 23. Okt, 2016, 11:52
od používateľa hawkeye
reklamacia NB na firmu - nefunguje vstavany mikrofon, cez audio in ide mikrofon na 10%, USB 3.0 neudrzi zapnute disky, ked dam disk do USB2.0 vypne displej...

dufal som v novy tovar ale islo to do servisu...dufam, ze sa im to nebude chciet opravovat lebo to je srot :) cakacka ze vraj 40dni ale dufam, ze ma len natahovali aby som pristupil k odkupeniu notasa

nehovoriac o tom ze na Win10 nefunguje normalne klavesnica (ak od startu nestlacam hociktore tlacidlo tak NB ani nevie ze ju ma)

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ne 23. Okt, 2016, 12:47
od používateľa marfan
V tomto prípade budeš asi čakať 30 dni na predošlom NTB mi blbol displej výmena trvá tak 1hodinu a reklamácia bola vybavená v posledný deň zakonom stanovenej doby vybavenia reklamácie.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Pi 19. Máj, 2017, 19:46
od používateľa Kimif123
Páni technická otázka, ak si kúpim monitor v Alze s položkou Služba "nič neriskuj" , tak ho môžem o mesiac normálne vrátiť bez udania dôvodu akurát, že mi peniaze vyplatia v alza kreditoch? Úprimne jedná sa o to, pokazil sa mi monitor, posielam ho na reklamáciu, dnes mal prísť kuriér So Samsungu, ani sa neozval ani nič, keď som písal na info tak napísali, že ma majú evidovaného a kuriér sa ozve.. toto je pre mňa ďalšie zdržanie, potreboval som teraz pc.. na notebooku s 15,6 HD displejom sa mi už robí maximálne nekomfortne, preto rozmýšľam, že zoberiem monitor v alze a potom ho "vrátim".
Viem že to nie je moc "olrajt" riešenie, ale tak raz v živote môžem aj ja zneužiť "systém". Vie mi niekto poradiť ako to je?

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Pi 19. Máj, 2017, 20:56
od používateľa icefire
Na to ten system predsa je :) Nemusis sa citit amoralne. Si si isty, ze to vyplacaju v Alza kredite?

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Pi 19. Máj, 2017, 21:01
od používateľa Kimif123
Peniaze dostanete vo forme Alza šeku. - Toto tam je napísané.

Ale teraz si nie som istý, tovar po vyskúšaní je možné aj tak vrátiť do 15 (alebo 30 dní) bez udania dôvodu nie? Lebo to čo som ja písal je nejaká služba od Alzy len.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Pi 19. Máj, 2017, 21:20
od používateľa Pein
As 14 dní zo zákona. Ak ti to stačí good for you, nemusíš si nič priplácať.

Kedysi som bral MB a keďže som vedel že 14 dní nepostačí dokúpil som doplnkovú službu " možnosť vrátenia do 2 mesiacov " tuším, vracal som a nebol problém.

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Ne 21. Máj, 2017, 14:03
od používateľa Eddy
Alza ma asi chybu doska ktorá všade inde stoji oveľa viac rýchlo objednávajte https://www.alza.sk/asrock-z270-gaming-k6-d4652708.htm
plus 5€ kod stači zadať Váš email kod pri ktorom to môžte použiť https://www.alza.at/rabatt/3150-11474.h ... toChange=1

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Št 22. Jún, 2017, 10:31
od používateľa verzo
skor by som povedal ze mall ma chybuhttps://www.mall.sk/zakladne-dosky/asro ... intel-z270

Re: zážitky s alza.sk

Napísané: Št 22. Jún, 2017, 10:53
od používateľa josa
No hned som to siel z mall.sk objednat a cena dosky v kosiku 86.40€, ale dole celkovo zaplatim 196.11€ :(
http://imgur.com/a/Va0xt