Support priamo u vyrobcu - skusenosti

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5564
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Support priamo u vyrobcu - skusenosti

Príspevok od používateľa Jednoduska »

Ak je tu podobna temy sorry, vacsinou som nasiel iba reakcie na priamy obchod :)

neda mi nepodelit sa s pozitivnou skusenostou ktoru som zazil s firmou SilentiumPC http://www.silentiumpc.com/?lang=en, tj. low end vyrobca.

Po odporucani od Brosla som napisal rovno im vzhladom na potrebu zohnania molex kabla ku mojmu zdroju ich znacky.

bez otazok mi navrhli ze mi kabel poslu za 70zl.

na druhy den mail ze po prekonzultovani zo sefom mi ho posielaju zadarmo, prave je na ceste :) Ziadne overovanie kupy nic podobne, stacilo mile slovo a pochvala ich produktov :D

Zaujimalo by ma ci ostatne firmy riesia veci podobne privetivo, prave som precital post kde mal Andrew007 (alebo ako ta to volaju) problem s odpovedou Seasonicu no nevyjadril sa blizsie.

Kludne dajte vediet :) Ja za seba - SilentiumPC chvalim support na 100%.
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5770
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Support priamo u vyrobcu - skusenosti

Príspevok od používateľa felipe25 »

Mne odisiel USB kluc Corsair 16GB, na obale bolo Lifetime warranty /alebo 5years... to je jedno/...

Napisal som vyrobcovi, poslal mi pod akym RMA to mam zaslat, a o 3tyzdne prisiel kurierom balicek s novym klucom.
Posta do Holandska stala nejake 2,90€.

Kluc v tom case stal asi 25€ novy.


Ono, podla mna, ci je to lowcost alebo nie. Tieto firmy si buduju imidz, to nieje ako predajcovia na SK, ze je problem urobit cokolvek pre zakaznika. Proste, take firmy povazuju to co si popisal ty aj ja za samozrejmost, voci zakaznikovi.

Raz pomozu zakaznikovi s kablom, zreklamuju mu vyrobok po 2rokoch /ked to raz slubuju na obale/, a maju na 80% iste, ze ten clovek si bude kupovat uz iba Corsair kluce, aj ich bude odporucat. - napr. moj priklad. Mozno by to urobil aj KIngstone, ale ktovie. Ja som skusil Corsair, vyslo to, a viem ze ked si vezmem nejaky kluc Corsair, tak ked je na nom 5/10years warranty, tak sa mozem spolahnut.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
Matej.T
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1868
Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
Bydlisko: Piešťany/Brno

Re: Support priamo u vyrobcu - skusenosti

Príspevok od používateľa Matej.T »

Osobne som mal zlú skúsenosť so značkou Asus v segmente pc komponentov.(ignorujem divíziu notebookov) Cez ich support som sa snažil vyreklamovať materskú dosku, na ktorej vypadávali USB porty, pričom som to nebol schopný vyreklamovať cez predajcu.(2,5/3roky) Na ich supporte mi odporučili nech kupujem komponenty radšej od iných výrobcov :hysterical: :hysterical: Tohto motta sa budem držať dokonca života zrejme :good: Takto mi padá prach na jednu MB, pričom si ju nedovolím predať v bazári a spôsobiť vrásky mne + kupujúcemu.

Výrobca Noctua TOP komunikácia + starostlivosť o zákaznika.

Taktiež ma zaskočilo, že mi vyreklamovali externý HDD od Samsungu, ktorý to mal už za sebou. Nemal som nič a prišiel nadupaný exterňák od Seagate.

Reklamácia Apple EarPods. Call->nasledujúci deň prišli nové slúchadlá + predplatený zvoz kurierom pre staré (UK)
Naposledy upravil/-a Matej.T v Po 29. Sep, 2014, 12:22, upravené celkom 1 krát.
 Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5564
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Support priamo u vyrobcu - skusenosti

Príspevok od používateľa Jednoduska »

Lol, tak ten Asus ma napriklad prekvapil, je to moja preferovana znacka :? dobre vediet, ak im budem musiet pisat viem co cakat :D
ANONYM_a7

Re: Support priamo u vyrobcu - skusenosti

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

S asusom mam podobnu skusenost a to neplati len pre support ale aj pre PR na slovensku. To keby som tu napisal co sa u Asusu deje tak vas tu vsetkych drbne s prepacenim top SHIT customer care and PR :/
Používateľov profilový obrázok
Matej.T
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1868
Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
Bydlisko: Piešťany/Brno

Re: Support priamo u vyrobcu - skusenosti

Príspevok od používateľa Matej.T »

Mali by sme pekne napísať mail do headquaters PR, lebo toto je katastrofa. Teraz som v rozpakoch, lebo neviem akú GTX 970 zoberem :cry: :cry:
 Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Používateľov profilový obrázok
pepkopav
Notebook expert
Notebook expert
Príspevky: 4054
Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
Bydlisko: Lovinobaňa LC

Re: Support priamo u vyrobcu - skusenosti

Príspevok od používateľa pepkopav »

Ja mám dobrú skúsenosť s Acerom.Jednému staršiemu pánovi z vedľajšej dediny som z Alzy objednal pc Acer za cca 220€ a po týždni vedľa jeho domu strelil transformátor a pc zhorel.Pc som bral na svoje meno,tak som zavolal do Brna,kde majú servis.Služba bola veľmi ochotná urobili so mnou protokol,povedal som,že pc večer šiel a ráno už nič(urobil som sa hlúpim :D).Na druhý deň prišiel kuriér,pc zobral a o týždeň mi z Brna volali,že pc je opravený a posielajú ho nazad.Moje prekvapenie bolo o to väčšie.lebo v krabici bol čisto nový kus s kompletnými dokladmi a navyše tam bola 4Gb RAM namiesto 2Gb.Starý pán bol celý rád,lebo sa obával(aj ja)že reklamácia neprejde.
Takže aj v našom zhnitom štáte sa občas objaví niečo dobré.Alebo to bolo tým,že servis bol v Čechách. :good:
Dell XPS 15 9500 i5 10300H,16Gb RAM,1,5Tb SSD,GTX 1650Ti,IPS 1920X1200,Win 11 Pro
Používateľov profilový obrázok
scarinko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2695
Dátum registrácie: Po 08. Nov, 2004, 14:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Support priamo u vyrobcu - skusenosti

Príspevok od používateľa scarinko »

Ked to tu tak citam tak prispejem aj ja. Nedavno som dostal od nemenovanej slovenskej firmy Eset email lebo od nich priamo berieme sw


Dobrý deň prajem,

v prílohe Vám zasielam elektronickú faktúru na dve položky , vrátane doleuvedenej.

Nakoľko je to už druhá faktúra za december a čo sa týka vystavovania resellerských faktúr, tie by mali byť riešené sumárne za celý uplynulý mesiac, veríme,
že už nebudete viac tento mesiac objednávať.

Ďakujeme pekne za pochopenie.


Co k tomu povedat, :)

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"