Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5789
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa wingo »

Vieš ty vôbec po anglicky? A vieš aký je rozdiel medzi podporou v API a podporou v ovládačoch? Ak nie tak sa tu nemáme o čom baviť. V linku máš všetko.

V skratke - AMD sa zvysoka vysralo na svojich zákazníkov a neimplementovalo multithread podporu do svojich Dx11 ovládačov, aj keď samotné Dx11 to podporuje. Nemajú žiadne ospravedlnenie, pretože toto je čisto SW záležitosť a nepotrebujú na to žiadny špeciálny HW.
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Ty saso, vidis rozdiel v ciselku drawcalls medzi DX11 MT a DX11 ST renderingu alebo IQ ti to nedovoli? :D Je tam krasne vidiet ze AMD to podporuje, aj ked so stratou vykonu, resp. drawcalls per sec :D na to ziadnu anglictinu nepotrebujes. Resp. elementarne zaklady, aby si sa tam vedel orientovat a vybrat spravny stlpcek, aj ked uznavam nasledne porovnat dve ciselka moze byt pre niekoho prilis tazke. Podporuje to rovnako ako Nvidia podporuje async compute.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5789
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa wingo »

Jediný šašo si tu ty, lebo si pôvodne tvrdil že DX11 ako API multithread nepodporuje. Keby si vedel po anglicky, pekne by si si prečítal ako to vlastne v skutočnosti je v tom linku čo som postol, ale ty radšej začneš prekrúcať tvrdenia. Čau, skončil som s tebou.
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

A podporuje ked AMD klesa pocet drawcalls a Nv ma benefit minimalny? :D xyz krat som napisal ze podporuje rovnako ako nvidia async compute. :D

Takze nepodporuje :D nauc sa citat a nepis pohadky starej matere. Jedna vec je teoria a prax je uplne ina.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13793
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

uz to neber,respektive nevysadzuj
Marek125
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2005
Dátum registrácie: So 29. Jún, 2013, 22:46
Bydlisko: Nesluša

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Marek125 »

Co poviete na toto? Nemam to vyskusane ale ak je to tak tak je to riadny hnus po doomovi dalsia hra https://youtu.be/aIbSeMcsOqA
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13793
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

co to ma s doomom ?
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Osekane textury? Resp. ich pomalsi loading?
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13793
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

v halo chyba na nvidii nejaky vertex,ci geometry shader efekt ci co to je..co to ma s texturami ?
Naposledy upravil/-a Zoltan Balaton v St 14. Sep, 2016, 21:17, upravené celkom 1 krát.
Marek125
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2005
Dátum registrácie: So 29. Jún, 2013, 22:46
Bydlisko: Nesluša

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Marek125 »

Ze by dalsia hra ktora je ochudobnena o par detailov na NV kartách? Tomu dumovi som neveril ked to tu asnod postnul ale zhodu náhod som v tom obdoby kupil dooma tak vravím idem vyskúšať zobral som PC šiel som ku bratrancovy dali sme tie PC vedla seba v jednom 290X a v druhom GTX970 a robilo to presne to iste mne doskakovali textury pomalšie neboli take pekne.
Používateľov profilový obrázok
Zoltan Balaton
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13793
Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Zoltan Balaton »

zeby nvidia optimalizoval fps ?
Marek125
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2005
Dátum registrácie: So 29. Jún, 2013, 22:46
Bydlisko: Nesluša

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Marek125 »

Ze by Nvidia chcela aby to na ich kartách islo lepsie boch vie vysledok je riadny hnus :D
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Asnod »

Co sa cudujes, nvidia chce ciselka, recky predavaju karty. Preco je to tak nikoho nezaujima.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
Pein
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1760
Dátum registrácie: St 11. Sep, 2013, 09:20
Bydlisko: Žilina

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa Pein »

zaujimave, potom akoze vydaju fix driveroch ked uz budu recky a bench mat krasne vysoke fps.. shame on you.
bohuzial BFU aj tak pojdu za sovjim zelenym "zlatom"
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5789
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)

Príspevok od používateľa wingo »

Úžasné, našli sa 2 bugy v driveroch/hrách a už sa tu riešia konšpiračné teórie ako to nVidia robí naschvál... ako keby AMD renderovalo vždy všetko perfektne :D
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB

Návrat na "Grafické karty"