zrkadlovka na fotenie ludi

Všetko o digitálnych fotoaparátoch, fotkách, problémoch s nimi ...
peterpavol12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 25
Dátum registrácie: Št 04. Okt, 2012, 14:39

zrkadlovka na fotenie ludi

Príspevok od používateľa peterpavol12 »

Potreboval by som poradiť akú zrkadlovku a objektív si kúpiť ak chcem fotiť tváre ľudí a následne tú tvár vytlačiť na pohľadnici. Som začiatočník, takže nič drahé nepotrebujem.

Neviete náhodou ako sa volá funkcia keď fotím nejakú tvár a v pozadí chodia napr. ľudia, tak aby tvár bola ostrá a pozadie rozmazané. Či to dokáže každý foťák? Hlavne sa nesmejte na mojich otázkach :D foťáku som sa zatiaľ moc nenadržal :-)
Používateľov profilový obrázok
_Mato_
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 2212
Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
Bydlisko: Beckov

Re: zrkadlovka na fotenie ludi

Príspevok od používateľa _Mato_ »

Najskor by bolo vhodne, aby si uviedol, aku sumu si ochotny investovat.

Osobne by som ti odporucil nejaky Canon x00D, pripadne vyssiu triedu x0D (kludne aj bazarovy kus). Co sa tyka portretov, tak vhodny objektiv je napr. Canon lacny 50/1.8.

Co sa tyka "magickej funkcie", tak ta sa nazyva clona. Na toto je vhodny prave vyssie uvedeny objektiv, kedze vies slusne zaclonit a odizolovat fotografovany objekt od pozadia.
When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it.
peterpavol12
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 25
Dátum registrácie: Št 04. Okt, 2012, 14:39

Re: zrkadlovka na fotenie ludi

Príspevok od používateľa peterpavol12 »

cca 500-600€ by som bol ochotný dať. A čo sa týka tej clony tak tú funkciu má každá zrkadlovka z týchto novších v tej cene čo chcem?
Používateľov profilový obrázok
_Mato_
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 2212
Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
Bydlisko: Beckov

Re: zrkadlovka na fotenie ludi

Príspevok od používateľa _Mato_ »