Star Citizen

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5789
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa wingo »

Minimálne už mal byť hotový Squadron 42, však mechaniky na to už majú nie?
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB
Používateľov profilový obrázok
Wlejder
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 196
Dátum registrácie: Pi 19. Apr, 2013, 19:23
Bydlisko: Košice

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa Wlejder »

Dakujem za obsiahlu odpoved to s tym financovanim som nevedel ale stavim sa ze fanboyovia by to aj tak vedeli vysvetlit inak :D ...osobne si myslim ze keby SQ42 neriesili vobec tak by ta hra uz mozno bola ako tak hratelna , smiesne su aj tie ciele ze ak date 20 mega tak bude mat SQ42 30 misii ale ak date 50 mega tak to bude 100 misii s toho my vypliva ze ani nemali vymysleny nejaky originalny pribeh ale vsetko skor fusuju za behu , predstava hry sa mi paci ale tiez som za to keby radsej vypustili menej s dobrou ekonomikou v hre ked uz to ma byt MMO nez maju rozpracovanych milion veci ktore ani nevedia poriadne prepojit , som zvedavy co sa s toho vykluje mozno este krekvapia ale je to teda dost prehipovane a take projekti koncia vecsinou zle ...
Spoiler: ukázať
CASE:Jonsbo RM4PSU:seasonic X-650 km3 MB:Asus ROG STRIX z370-F gamingCPU:intel core i7 8700k+chladic Be quiet! dark rock 3VGA:ASUS gtx1070ti 8gigaRAM:DDRAM4 2x8GB Kingston Fury HyperX 2400 SSD:crucial m500 2T monitor: LG 32GK850G-B, 31,5"
Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5789
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa wingo »

No práveže Squadron 42 je to najľahšie (a aj má vyjsť skôr ako Star Citizen, a bol to aj dôvod prečo som do toho vrazil prachy, MMO ma moc nezaujíma), letový model majú, vesmírne súboje fungujú, hangár funguje, prestrihové scény si vyskúšali na tých reklamách, už len na tom čo majú dokopať singláč a ukázať že niečo vedia aj dokončiť. Ale tak pokiaľ nedokážu urobiť "feature-lock" tak to nedokončia nikdy a skončia ako Duke Nukem Forever predtým než to odkúpil Gearbox... ktorý to dorazil tým že ďalšie 2 roky to prerábal na konzoly.
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB
Používateľov profilový obrázok
Erazer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1135
Dátum registrácie: St 11. Aug, 2010, 11:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa Erazer »

mino_85 napísal:Nehovoriac o tom, že už sme cca rok a pol po poslednom sľubovanom termíne vydania /ktorý sa už predtým posúval.
Žiaden pevný release date na Star Citizen nebol stanovený ever... Len na Squadron 42 (Singleplayer) a ten bol ohlásený tento rok - ak nebude do 4 mesiacov už je tu priestor na legit flame.
NMS tiež asi nechceli vydať to čo vydali ale zaúradovalo SONY a bam...fiasko. Tu by sa to stať nemalo lebo Roberts to proste nevypustí kým to nebude súce na release lebo mu to nemôže žiaden distribútor prikázať nakoľko žiadneho nemá a rieši si to sám (Jediné čo proti nemu hrá ako som už kedysi písal je čas - tu s tebou súhlasim lebo inak to ani nemôže byť)
mino_85 napísal:Podľa mňa tam proste chýba človek s nohami na zemi čo by povedal, že treba dokončiť základnú kostru hry do hrateľnej podoby a posunúť to hráčom.
Toto keby spravil nastane presne taký istý shitstorm aký nastal pri NMS a oni to vedia...treba len dúfať že sa z tejto situácie okolo NMS čo najviac poučia.
mino_85 napísal:Hlavne, že sa naliali obrovské peniaze do motion-capturingu, čo je v tejto fáze vývoja úplne zbytočné
Nie motion capture je kritickým prvkom cutscenes v singleplayeri ktorý sa vyvýja spolu s MMO časťou.
mino_85 napísal:Cryengine asi nie je najvhodnejšia platforma na takýto masívny otvorený svet


Nie nieje ale keď začínali s projektom nič lepšie na trhu nebolo a preto museli kompletne modifikovať celý Cryengine nakoľko nepodporoval zero gravity, tak obrovské priestory (vesmír) atd atd atd... (a ten vysúvací rebrík bola radosť typu no konečne to funguje a nie orgazmy - viem lebo freelancera vlastním)
shiro napísal: Co robili 4 roky
To vážne ?
wingo napísal:Minimálne už mal byť hotový Squadron 42, však mechaniky na to už majú nie?
No pokiaľ viem tak na SQ42 bude treba minimum mechaník resp. to čo je hotové by ho z väčšej časti malo pokryť ale ešte stále tu pokrivkáva FPS - k tomu sa imo dozvieme viac pred koncom roka na Citizencone.
waldo213 napísal:...osobne si myslim ze keby SQ42 neriesili vobec tak by ta hra uz mozno bola ako tak hratelna
Tak tu ťa dosť sklamem pokial sa tešíš na MMO časť pretože Singleplayer má už dnes ohlásené 3 epizódy z ktorých každá má byť rozsiahla ako samostatná SP hra...minulý rok nejak o takejto dobe, alebo to bol Citizencon už si presne nepamätám ohlásili že do konca tohto roka (2016) dokončia PRVÚ epizódu SQ42 (singleplayer čast). A release MMO sa sa plánuje niekde na konci tretej epizódy SP časti... (čo by aj dejovo sedelo nakoľko MMO časť sa odohráva po konflikte z SQ 42)
wingo napísal: Ale tak pokiaľ nedokážu urobiť "feature-lock" tak to nedokončia nikdy
Toto dobre vedia už od Milestonu 65.000.000$ a preto feature creep uťali.
Ale pozri si dnes Kampaňové video ktorým to celé začalo. Už to dnes nevypadá až tak cool a aj preto sa 105x prerobili už hotové lode a podobné veci. Zober si kam sa dostal model Hornetu od toho videa po dnešný.

Áno možno som fanboy ale môj hype už dávno opadol. Možno tu raz budem za somára keď sa to nepodarí, nuž a čo shit happens...kto sa bojí nech nechodí do lesa...ja to nikomu nenútim. Ale dnes viem aj keď sme v pre-pre alfe, že nič na trhu nemá taký letový model (space, nie atmosférický) a asi ešte chvíľu mať nebude.Jedným okom to sledujem a nijak to nesilím,ked výde vačší update stiahnem,poskúšam,postrielame a polietame v rámci komunity,poreportujeme, čítam novinky a sledujem prezentácie a ticho čakám až (a či vôbec) z toho niečo bude... Relax and wait for it :bye:
PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
Používateľov profilový obrázok
mino_85
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6289
Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
Bydlisko: Prešov

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa mino_85 »

Erazer napísal:Žiaden pevný release date na Star Citizen nebol stanovený ever... Len na Squadron 42 (Singleplayer) a ten bol ohlásený tento rok - ak nebude do 4 mesiacov už je tu priestor na legit flame.
Ofiko pevný dátum nie, ale oni sami si dali do podmienok, že refund je možný ak nedodajú hru do 12 mesiacov od odhadovaného termínu /následne sa to zmenilo na 18 mesiacov a potom to vypadlo úplne/. Plus stanovisko, že ak nedodajú hru do tohto termínu, tak zverejnia komplet financovanie štúdia, aby bolo transparentné na čo sa peniaze použili /aj toto už odtiaľ vypadlo/. Stále pripomínam, že to nie sú vyfabulované veci od hráčov, ktorí stratili trpezlivosť, ale konkrétne oficiálne texty od RSI, sami ich tam pridali v čase keď mali vyzbieraných možno 10-15 melo a na základe toho pokračovala crowdfunding kampaň a nabrala rozmery aké nabrala.

Takže v tomto momente a na základe nie len nových ToS z ktorých to vypadlo, ale aj tých posledných s 18-mesačným delay deadline je flame o tomto čase už absolútne legitímny.
Erazer napísal:Nie motion capture je kritickým prvkom cutscenes v singleplayeri ktorý sa vyvýja spolu s MMO časťou.
MoCap je absolútne nepodstatný pre gameplay ako taký a pre herné mechanizmy, všetky sa dokážu bez toho zaobísť. Čím nechcem povedať, že kvalitný MoCap nedodá hre na realite a uveriteľnosti, ale toto riešiš ak máš poriešené základné veci v hre a máš rozpočet navyše, od čoho sme ďaleko. Viď čo som linkoval vyššie z poslednej animačky, vieš si s panákom zakývať na diaľku, chytať sa za brucho od smiechu, ale nevieš nastúpiť do lode keď je rampa vo výške pásu. To veľa vypovedá o tom, že ich zoznam priorít pri vývoji je divný a že veľa peňazí šlo do oblastí ktoré nie sú pre hratenosť a dokončenie hry kľúčové.

Uvediem ako príklad Euro Truck Simulator 2... mal si na začiatok základnú mapu, pár truckov, ale mal si plne funkčné herné mechaniky, takže si to mohol plnohodnotne hrať, síce na obmedzemnom priestore, s obmedzeným množstvom truckov a na začiatku bez licencie značiek, ale v hrateľnosti ťa to neobmedzovalo. To bolo 4 roky dozadu a dodnes vychádzajú updaty - rozšírenia mapy, nové trucky, nové detailnejšie herné funkcie, zmenil sa aj základný rendering, upravil fyzikálny model... hra teda dostáva pravidelné updaty jak po hrateľnej, tak po technickej stránke. Toto presne sa dalo spraviť s SC, keby mali kompetentné vedenie a boli schopní niečo dokončiť do hrateľnej podoby. A to nejdem ani len porovnávať rozpočty a možnosti tých dvoch štúdií. Čím nechcem povedať, že sú to čo do rozsahu podobné tituly, ale ten rozdiel vo filozofii vývoja je evidentný.
Erazer napísal:(a ten vysúvací rebrík bola radosť typu no konečne to funguje a nie orgazmy - viem lebo freelancera vlastním)
Ja viem, že to bolo preto, skôr mi šlo o to, že ľudia po 4 rokoch majú radosť z toho, že už funguje takáto banálna záležitosť. To tiež vypovedá o tom v akom stave "dokončenosti" je to po toľkom čase.
Erazer napísal:No pokiaľ viem tak na SQ42 bude treba minimum mechaník resp. to čo je hotové by ho z väčšej časti malo pokryť ale ešte stále tu pokrivkáva FPS - k tomu sa imo dozvieme viac pred koncom roka na Citizencone.
O tom veľmi silno pochybujem, že je to v nejakom pokročilejšom stave. Na základe absencie poriadneho gameplay videa by som povedal, že tá hra je v menej dokončená než MMO. :D Teda na základe toho čo píšeš....
Erazer napísal:Tak tu ťa dosť sklamem pokial sa tešíš na MMO časť pretože Singleplayer má už dnes ohlásené 3 epizódy z ktorých každá má byť rozsiahla ako samostatná SP hra...
...by človek čakal, že pri tak obsiahnej kampani nemajú problém prezentovať aspoň hodinu gameplay náplne /nemyslím prechádzku po stanici a pár cutscén-dialógov/. Ak to teda má byť hotové v nejakom rozumnom čase /rozumej aj keby to bol rok/. Taky Witcher 3 rok pred vydaním vypustil asi 45 min gemaplay, kde bolo jasné, že všetky herné mechaniky už fungujú. Na základe toho čo (ne)vidíme zo SQ42 mám skôr dojem, že to je tiež v nejakej pre-alpha fáze. Nepochybujem o tom, že keby mali čo ukázať, tak nám to hodia pred oči. Hlavne teraz, keď pochybnosti už nejaký čas narastajú, Nie, oni sa budú hrať na tajnostkárov, dáva to logiku, že? :)
Erazer napísal:Ale pozri si dnes Kampaňové video ktorým to celé začalo. Už to dnes nevypadá až tak cool a aj preto sa 105x prerobili už hotové lode a podobné veci. Zober si kam sa dostal model Hornetu od toho videa po dnešný.
A toto je ten problém, ide im to tak pomaly, že vizuál hry zostarol a namiesto toho aby makali na čom treba, tak vylepšujú pozlátko, aby to bolo naoko cool, celé zle.
Erazer napísal:Áno možno som fanboy ale môj hype už dávno opadol. Možno tu raz budem za somára keď sa to nepodarí, nuž a čo shit happens...kto sa bojí nech nechodí do lesa...ja to nikomu nenútim.
To je v pohode, každého osobná vec. Mne tiež nejde len o to sa navážať za každú cenu do hry a keby sme dostali stovku solárnych systémov v takej podobe jak bola posledná prezentačka 3,0, tak prvý stojím v rade uslintaný, ale príde mi to absolútne nereálne. Minimálne s touto formou vedenia.

K tomu porovnaniu s NMS, oni to zas chytili za opačný zlý koniec, ale poviem to tak... nezávislosť pri vývoji je super ak si kompetentný, vieš si určiť priority a rozoznáš realitu od sna. Ak ti ale toto chýba, tak ti je nezávislosť na dve veci. Lebo napriek tomu jak to my vidíme, nakoniec je to vždy o finančnej zodpovednosti a každý projekt má nejaký čas na to aby mohol byť reálne úspešný. IMO keby SC sa vyvíjal pod nejakým vydavateľstvom a po toľkom čase a investovaných peniazoch by to bolo v takom stave ako to je, tak je to dávno škrtnuté. Toto je celkovo problém crowdfundingu, hlavne ak dávaš peniaze ľuďom, ktorí už dekádu-dve nemali v rukách vývoj AAA titulu a nemáš absolútne žiadne záruky, že dokážu ten projekt zhmotniť. Nie je to u crowdfundingu ojedinelá vec, ale u SC je to najviditeľnejšie, lebo jak šľuby, tak financie nabrali megalomanské rozmery, ktoré sa s ostatnými CF projektmi nedajú ani porovnať.

IMO to ale nie je len o neschopnosti vedenia, to by sa dalo odpustiť, proste si naložili priveľa, môže sa stať každému. Čo mňa štve je jak blafujú telom a v pozadí sa dejú podozrivé veci, pričom naoko sa všetko prezentuje OK. Predpredaj lodiek z ktorých človek videl len concept-art a podobné zvrhlosti. Naoko zabalíme všetko do pozlátka aby sa to stále predávalo a potiahneme karavánu kým sa bude dať.... tak mi to teraz pripadá.
Spoiler: ukázať
WS/GAMING MB: Crosshair VIII Dark Hero CPU: Ryzen 9 5900X CPU cooler: Noctua NH-U12A chromax RAM: 32 GB DDR4 G.Skill TridentZ RGB @ 3600 CL14 VGA: ASUS TUF RTX 3080 PSU: Seasonic Prime Fanless TX 700W System SSD: Samsung 990 PRO 1 TB Storage: Samsung 970 EVO Plus 2 TB + 2x Samsung 860 QVO 2TB Case: Jonsbo U5 Black Case fans: 6x Noctua NF-A12x25 PWM chromax Fan Regualtor: Aqua Computer Aquaero 6 LT LCD: LG 34UC88 Keyboard: Microsoft SideWinder X4 SK Mouse: Mionix Naos PRO Mouse pad: Zowie Gear P-TF X Audio: Creative GigaWorks T20 Series II Joystick: Thrustmaster TCA Sidestick + TCA Quadrant + Add-on - Airbus edition Gamepad: Xbox Elite Series 2

HTPC MB: MSI B150I GAMING PRO AC CPU: INTEL Pentium G4560 CPU cooler: Noctua NH-L12 + Noiseblocker eLoop B12-2 RAM: Crucial 8 GB DDR4 VGA: GT1030 PSU: MiniBox picoPSU-120 System SSD: Kingston UV400 120 GB Data HDD: WD Purple 6TB Case: Silverstone ML05 Milo Case fans: 2x Noctua NF-A8 ULN Remote control: Logitech K400 Plus
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8531
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa shiro »

Erazer napísal:
shiro napísal: Co robili 4 roky
To vážne ?
Ano, vazne. Vyvoj E:D trval dva roky. Uz par rokov tam ludia veselo lietaju, bojuju, obchoduju, pristavaju a vozia sa po planetach.
Navyse vyvoj bezal akoby v pozadi, prioritu mali ine projekty.
Vid info:
Development
Starting in 2012, Elite: Dangerous was developed using Frontier Development's own in-house COBRA game development engine. Frontier had been working on the game as a "skunk-works" background activity for some time prior to its Kickstarter launch, with other projects being prioritised. The Windows version of the game was released on 16 December 2014.
....zatial co v SC sa ondime okolo jednej zakladne, hra neoptimalizovana (lebo aplha), nic sa tam neda normalne robit (lebo alpha).

Porovnavat to s NMS je myslim scestne, pretoze SC neslubuje XY planet s XY roznym generovanym neviem cim. Nespolieha sa na proc. generovanie v takom mnozstve ako NMS.

Cryengine bol nepripraveny? Heh, nad tymto zacnem vzdy rozmyslat ked niekto hovori ze nejaky engine neni vhodny na volajaky typ hry.
Ano, cryengine bol engine na fps strielacky. A teraz mi povedzte, aky problem je tam poupravovat v zdrojaku ci v jeho nastaveniach nejake premenne ohl. gravitacie a podobnych veci aby sa tam dalo lietat. Co je tam treba prepisovat? Sak toto ma kazdy engine ako zaklad, aby sa objekty (vrtulnik, auto, postava hraca) vo svete vobec mohli pohybovat, existovat podla zakonov fyziky. V Crysise sa bezne lietalo vrtulnikmi, s tymto to nema mat co za problem. Proste sa zodpovedajuco nastavia premenne akceleracie, deceleracie, zanasania do smeru a podobne u zodpovedajucich objektov v hernej scene. Ake prepisovanie XY riadkov zdrojaku, na co? Nikto mi to nikdy nebol schopny vysvetlit, tak si to mozno predstavujem jak hurvinek valku. :-)

Vysuvacia rampa z lode a podobne veci - dalsia banalita, s ktorou nema byt absolutne ziaden problem. Aj ked dojde ku kiksu aky bol v prezentacke, hra to ma mat automaticky poriesene aby fyzika panaka vytlacila vyssie, aby tam vyskocil. Pripadne pri zisteni ze sa tam vyskocit neda, ako v hentom pripade mat na to nejake tlacitko ktore panaka "vylozi" na rampu. A aby hrac nebol takymito banalitami frustrovany. Pretoze takychto veci sa bude diat miliarda denne ked hra vyjde, nakolko kazda planeta bude generovana proceduralne. Cize nieje mozne toto osetrit nejak genericky vzdy a vsade.

A ked SQ42 potrebuje minimum mechanik a teda je dovod sa domnievat ze to maju takmer hotove, preco to nevypustia? Aby bolo aspon daco a aby utisili hejterske spekulacie podobne mojim? Uvidime za nejaky cas :-)

Moja aurora mi uz zacina v hangari hrdzaviet, lebo nema kde lietat :-)
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22000
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa dexterav »

http://www.zive.sk/clanok/118325/briti- ... gn=HP-new2#
už sa teším ako sa niekto kto vyvalil xxx e do tejto hry spamätá ked furt nikde ništ nebude len fúra sľubov :good:
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz DDR5, Asus TUF 4090 3/23GHz, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 10TB SSD, Topping D50s + A50s + T5, LG42C2, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
paranoid.asian
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2508
Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
Bydlisko: Bratislava

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa paranoid.asian »

Spoiler: ukázať
::: ...
Používateľov profilový obrázok
patro16
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2729
Dátum registrácie: Ne 12. Aug, 2007, 08:00
Bydlisko: Trenčín<okolie

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa patro16 »

Spoiler: ukázať
CPU: Intel Core i7-4790K@4,5Ghz
Cooler: Noctua NH-D15 chromax.black+NT-H1
MB: MSI Z97 PC Mate
RAM: Kingston HyperX Fury Black 1866Mhz CL10 16GB kit
GPU: iGPU
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
HDD: Seagate SV35 1TB 64MB cache+Cooler: SCYTHE SQD-1000 QUIET DRIVE
DVD: Lite-On iHAS124 (xbox 360 XGD3 ready)
PSU: Enermax Platimax 500W
Case: Corsair Vengeance C70 Military Green
+outtake: Noctua NF-A15 PWM + NF-S12A PWM, intake: 2x Noctua NF-S12A PWM
Monitor: AOC Q3279VWFD8 & HP ZDisplay Z27i
Periferie: Microsoft Sidewinder X4 SK, A4tech XL-750BK
Printer: HP LaserJet 1018
NB: ACER TravelMate 5760G >CPU: Intel Core i5-2520M, RAM: 2x4GB 1600MHz, GPU: HD3000 + Nvidia Optimus GT520M, HDD: WD Scorpio Blue 750GB 5400rpm, SSD: Intel 520 180GB
Mobile: Samsung Galaxy A52 5G
Car: KIA Ceed HB MY22 LUNAR
Používateľov profilový obrázok
Erazer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1135
Dátum registrácie: St 11. Aug, 2010, 11:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa Erazer »

CITIZENCON 2016


Celá prezentácia

-CIG momentálne zamestnáva 363 zamestnancov v štyroch štúdiách: Austin, Los Angeles, Manchester, Frankfurt (10.10.2013 mal CIG 2 štúdiá a 48 zamestnancov)

-Štúdio Turbulent (web design, systém organizácií, star map atd Prezentuje svoj nový počin Star Citizen Spectrum - čo predstavuje multi purpose komunikačnú aplikáciu fórum,chat,voice,notifikácie pre SC ktorá bude fungovať in game, web, desktop, mobile... prvá verzia by mala byť ešte do konca tohto roka. (pozn. pripomína mi dosť discord ktorý mám tak rád :-) )

-ďalej k SQ 42 (singleplayer) ktorého sa bohužiaľ už tento rok nedočkáme zato nejaké nové info:
28 kapitol (60+ misií)
340 postáv
viac ako 20 hodín mocap capture
40 lodí od bojových stíhačiek až po bojové krížniky
boje vo vesmírnom alebo atmosférickom prostredí
boje v lodiach alebo FPS (od stealth akcie až po hrubú silu)
24 hodinové rozvrhy AI s viac ako +1000 subrutinami

- Väčšia časť mechaník pre singleplayer je hotová, rozpracované je nasledovné:
AI - systém stopovania, integrácia animácie, zvýšená bojová logika, zvýšený letový model AI, integrácia misií
CPU a GPU optimalizácia - konečne ?! :D

- Ešte tento rok by chceli ukázať plne sfinalizovanú misiu SQ 42

- Vylepšenie Arena Commander: perzsistentné rakety, doplnenie munície v "dropoch" zo zničených nepriateľoch, väčšina dnes dostupných lodí lietateľných v AC , pirate swarm mód súbojov

- Star Marine (FPS): 4 vs 4, 12 vs 12, deathmatch, control

-Teraz niečo k plánovanej roadmape CIG k nasledujúcim patchom v PU :D

3.0 - obchodovanie, prevoz carga, pirátstvo a pašeráctvo, žoldnierstvo, a lovci odmien
3.1 - ťažba, rafinovanie a spracovanie rudy, prerušenie quantum travel a následný boj, dopĺňanie paliva, eskorty
3.2 - Salvage (to čo robia naši trvale opálení občania so všetkým kovovým), opravy, žoldnierstvo - tajné operácie
3.3 - farming...........nie nemyslí sa end game farming :D ale poľnohospodárstvo (v biodómoch) a následný predaj, rescue (záchranné operácie / odťahovky)
4.0 - zavedenie jump pointov (skoky do iných systémov cez červie diery), prieskum a objavovanie, veda a výskum

-Nasleduje video ktoré prezentuje procedurálne generovanie planét V2 a je ho asi škoda komentovať to treba radšej vidieť :good:
Prílet z otvoreného vesmíru na planétu na lodi Constellation Andromeda, pristátie na ploche, výjazd s URSA roverom z lode, presun asi 3km po planéte vozidlom po prvý checkpoint, presun k druhému checkpointu počas ktorého dochádza k prepadnutiu roveru nomádmi (fps súboj) presun hover-bikom Dragonfly k stroskotanej kaipitálnej lodi Javelin, FPS s nomádmi, silent kill, príchod piesočnej (pre mňa vizuálne orgazmickej :OO= ) búrky, príchod ďalších nomádov na Dragonflyoch a ham Sandwormom z Duny 2


- Sean Tracy (bývalý CryEngine expert) prezentuje nástroj ktorý vytvorili na procedurálne generovanie planét. Prerába piesočnú planétu na ktorej sa odohrávalo predchádzajúce video v reálnom čase, pridáva vodné plochy, stromy, pristávacie plochy, skaly, aj faunu :dance: Hovorí že takto budú v budúcnosti generovať celé mestá.
Ďalej hovorí o tom že planéty ktoré vidno na oblohe niesú textúry ale skutočné planéty, sadá do stíhačky, quantum drive a je na onej planéte s úplne odlišným biómom pravdepodobne planéta s toxickou zelenkavou atmosférou plná sírových jazier a krásnym západom slnka.
Prelet okolo ťažobnej plošiny následné stretnutie pilota (Mark Hamil) ktorý ho osloví a poskytne koordináty pre randevous point, ďalší QD a sme opäť v otvorenom vesmíre pri fregate Idris.

Ďalší CitizenCon sa bude konať vo Frankfurte.
Od piatku do pondelka sa počas predpredaja korvety Polaris (819€ haters gonna hate...) vybralo viac ako 2 000 000 USD
Je tu štvrté výročie Star Citizen takže všetko najlepšie a krája sa torta :-)

Vítek na svethardware.cz to popísal celkom dobre ako teraz pozerám no čo už :laugh:

Bonus: http://imgur.com/Bl4Qp5u :D
PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12918
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Pripájam sa, všetko najlepšie celému SC tímu - 4 roky a dokopy nič (pre koncových zákazníkov) nespravili - som velice zvedavý, čo bude nakoniec skôr vo final stejdži - SC alebo DayZ. ;)
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
Erazer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1135
Dátum registrácie: St 11. Aug, 2010, 11:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa Erazer »

Dovolím si tvrdiť že DayZ :laugh: ten roadmap od 3.0 do 4.0 sa nedá stihnúť ani za celý budúci rok...takže PU je stále v nedohladne.
Ak vylezie v budúcom roku ten SQ42 budeme radi...ale tak mne to nejak nevadí už som si zvykol :-D
PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<
Používateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2326
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa Xeigen »

pekné tričká majú na konci v tom videu od Erazera, kde prezentujú tie planéty, môžete si na nich všimnúť odhadovaný rok dokončenia :D
Používateľov profilový obrázok
paranoid.asian
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2508
Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
Bydlisko: Bratislava

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa paranoid.asian »

Spoiler: ukázať
::: ...
Používateľov profilový obrázok
Erazer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1135
Dátum registrácie: St 11. Aug, 2010, 11:00
Bydlisko: Trenčín

Re: Star Citizen

Príspevok od používateľa Erazer »

PC: Ryzen7 7800X3D, ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING WIFI, G.SKILL 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5,ASUS TUF RTX 4070, Kingston KC3000 2TB, Corsair RM850x, Jonsbo D41,Noctua NH-U12A Chromax Black, 7xNF-A12x25 black
Audio: GSP 500+GSX 1000 Notebook: Lenovo P50,Phone:GalaxyS21,
Diablo III battletag: Sorrow#2622, Star Citizen Handle: Erazer1
Vytvorte si účet v Star Citizen pomocou tohto ref. linku a získajte 5,000 in game kreditov zdarma
>>> STAR-K3QT-JHMS<<<

Návrat na "Hry a problémy s nimi"