World of Tanks (MMO)

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
constant
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 462
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 15:29
Bydlisko: Trnava

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa constant »

By som trochu doplnil - aj AP stracaju vzdialenostou prieraznost, len u APCR je ten pokles vyraznejsi.
WoT/AW - Hadent
Používateľov profilový obrázok
mArtinko5MB
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1878
Dátum registrácie: St 04. Jan, 2012, 23:32
Bydlisko: Kosice

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa mArtinko5MB »

:facepalm: O com zase pises? Nikoho neurazam, pekne som vysvetlil. Bez toho, aby si si uvedomil, co vsetko by bolo bez RNG tu vypisuje konspiracie :) Vezmi si napr Lorr 40t a nauhlovana IS4. Teraz ked sa IS4 nauhluje jej efektivny armor na vanu je 250 (cca), AP Lorr 40t ma pen 232. Aktualne sa moze stat, ze AP z Lorr rollne aj na 260 pen, ale aj na 200 - avsak mas sancu prestrelit jej vanu. V opacnom pripade by si sa mohol otocit a utekat pretoze aj APCR ma iba 263 a pokial sa nauhluje lepsie nemas sancu prestrelit :)

To iste je s vyskou damage, predstav si ze si v AMX 30, alfa damage 390 a proti Tebe je Bc 25t s 391 hp. Aktualne ho mozes killnut na ranu a nemusis (ked precitas mapu vidis, ci si mozes dovolit, risknes ides) ... Bez RNG by Ti trebalo najmenej 2 naboje na jeho zabitie pretoze nerollnes vyssie ako 390.

To by sa Ti pacilo ? :)

Pointa? Radsej budem mat moznost rollnut pen z 175 na 220 ale i na 130 ako iba na 170 (vzdy) - obdobne mam nazor aj na damage. Analogicke porovnavanie Ti moc nejde, neskusaj to uz (porovnanie platu s RNG v hre :hysterical: ) :)

a pokial tu budes tvrdit, ze ti co si kupuju premium ucty, goldy a tanky tak maju vyhodu oproti tym ktori nekupuju a ze to ovplyvnuje ich RNG, zacnem ignorovat aj Teba :) Lebo komu niet rady, tomu niet pomoci. Toto je vsetko iba prijem, ci za co chces platit 10 000 ludi, co pracuje vo WG ?
constant napísal:By som trochu doplnil - aj AP stracaju vzdialenostou prieraznost, len u APCR je ten pokles vyraznejsi.
Mam pocit, ze vsetky okrem HE a HEAT , ale mozem sa mylit
It might make sense just to get some in case it catches on. If enough people think the same way, that becomes a self fulfilling prophecy.
- Satoshi Nakamoto
Používateľov profilový obrázok
Kimif123
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1588
Dátum registrácie: Pi 13. Máj, 2016, 15:35
Bydlisko: Nitra

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Kimif123 »

Reagujem na tvoje slová...

Ale načo 25%? To zbytočne zasahuje do hry až príliš. Netvrdím, že nemá byť RNG, ale určite nie v takej forme ako to je teraz. A nadáva sa nato stále, pritom to je od začiatku hry bez zmeny. Takže ešte raz, nech je RNG ale nie 25% (podľa mňa ešte aj 15% je prestrelené viac než dosť). Keď sa to tebe takto páči budiš, ale preto, že niekto nezdieľa tvoj názor ešte nie je mimo.

Vidíš, smeješ sa a pritom a si protirečíš, je úplne jedno s čím to porovnávam.

A zase buď máš problém s porozumením, alebo to bude tvoja fantázia. Nikde netvrdím ten blud čo si napísal, stále som sa na tom iba smial, ale to by si ma musel poznať, aj tak si furt budeš tvrdiť svoje :facepalm: Prémiové veci nemajú nič spoločné s RNG ani skillom, získaš nimi len čas (viac XP, kreditov a potom z toho vyplívajúce výhody).

Chcel som poukázať nato, že WG ide čisto o maximalizovanie svojich zárobkov a robia preto všetko. Úplne majú v riti názor, top 10 000 hráčov, alebo top 20 klanov, ale v podstate aj každého jedného hráča. Keď dostane spoluhráč BAN zato lebo má T22ku a dostáva hromadný report, tak sa naňho vyserú z vysoka a napíšu mu, že nemá podvádzať. Ale keď dementý idiot z vlastného týmu vystrelí do mňa 2x s obj704 preto lebo som z klanu ktorý je jemu nesympatický, nedostatne nič, a keď napíšem na support a pošlem replay, tak ma oddrbú s tým, že je report systém v hre a keď ho ten neBANoval, tak oni mu ho nemajú prečo dať. Alebo by som mohol menovať prípady z CWčok, keď dostal počas kampane celý clan 2 dňový BAN... Fair enought.

A nie HE a HEAT nestrácajú penetráciu s rastúcou vzdialenosťou, ale sú oveľa pomalšie.
CPU: i5 12400f Cooler: NOCTUA NH-U12A Chromax Black MB: ASUS ROG STRIX B660-A GAMING D4 RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600 MHz CL16 Trident Z RGB GPU: ASUS TUF GeForce RTX 3060 Ti O8G SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 1TB + Crucial MX500 2TB SSD PSU: Corsair RM750x white CASE: Fractal Design Define 7 Compact White TG Mouse: Logitech G403 Prodigy HS: HyperX Cloud I + Microlab FC50 Monitor: Dell S2721DGFA OS: Win 10 64bit
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6636
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa M1ch4l »

mArtinko5MB napísal::facepalm: O com zase pises? Nikoho neurazam, pekne som vysvetlil. Bez toho, aby si si uvedomil, co vsetko by bolo bez RNG tu vypisuje konspiracie :) Vezmi si napr Lorr 40t a nauhlovana IS4. Teraz ked sa IS4 nauhluje jej efektivny armor na vanu je 250 (cca), AP Lorr 40t ma pen 232. Aktualne sa moze stat, ze AP z Lorr rollne aj na 260 pen, ale aj na 200 - avsak mas sancu prestrelit jej vanu. V opacnom pripade by si sa mohol otocit a utekat pretoze aj APCR ma iba 263 a pokial sa nauhluje lepsie nemas sancu prestrelit :)

To iste je s vyskou damage, predstav si ze si v AMX 30, alfa damage 390 a proti Tebe je Bc 25t s 391 hp. Aktualne ho mozes killnut na ranu a nemusis (ked precitas mapu vidis, ci si mozes dovolit, risknes ides) ... Bez RNG by Ti trebalo najmenej 2 naboje na jeho zabitie pretoze nerollnes vyssie ako 390.

To by sa Ti pacilo ? :)

Pointa? Radsej budem mat moznost rollnut pen z 175 na 220 ale i na 130 ako iba na 170 (vzdy) - obdobne mam nazor aj na damage. Analogicke porovnavanie Ti moc nejde, neskusaj to uz (porovnanie platu s RNG v hre :hysterical: ) :)

a pokial tu budes tvrdit, ze ti co si kupuju premium ucty, goldy a tanky tak maju vyhodu oproti tym ktori nekupuju a ze to ovplyvnuje ich RNG, zacnem ignorovat aj Teba :) Lebo komu niet rady, tomu niet pomoci. Toto je vsetko iba prijem, ci za co chces platit 10 000 ludi, co pracuje vo WG ?
constant napísal:By som trochu doplnil - aj AP stracaju vzdialenostou prieraznost, len u APCR je ten pokles vyraznejsi.
Mam pocit, ze vsetky okrem HE a HEAT , ale mozem sa mylit
Mensi RNG by bol lepsi, ale kompletne bez RNG by to bola trochu nuda. Inak myslim ze s tym vystrelmi (tvoj predch. prispevok) by to malo byt asi naopak. Teda neviem, ono je to prakticky jedno, no vzdy som si tak nejak myslel, ze penetracia strely sa vyneneruje pri vystrele, nie pri zasahu. Ale je to prakticky jedno, rozdiel by bol len v tom, na ake cisla sa aplikuje strata penetracie so vzdialnostou.

HE a HEAT nestracaju so vzdialenostou penetraciu a nemaju ani normalizaciu. APCR ma mensiu normalizaciu (2 stupne?) ako AP (4 stupne?). Strata penetracie dava takto zmysel. Penetracia AP (APCR) zavisi na kinetickej energii, ktora so vzdialenostou klesa. Penetracia HE a HEAT zavisi na "chemickej" energii vybuchu, na to vzdialenost nema vplyv. Normalizacia je vsak podla zdrojov absoluten nerealisticky nezmysel, hlavne pre klasicke AP.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Logitech G513 Carbon linear, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12246
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa HellAngel »

toto mi neda, ako moze niekto realne obhajovat RNG? Kde je kusok reality a skill? Ak mam tank a viem ake ma staty, aku ma pene, a viem ze je protim mne IS 4, ktoru moje delo z predu neprestrali, tak realne by som sa mal stiahnut a dostat ju z boku, zo zadu, kde je pancier tenky. Alebo ho trafit na weak spot, kde je ten pancier tenky. RNG koriguje nizky skill lamam, lebo inac by kapali, prestali hrat a WG by prichadzalo o prachy.
Ja vsetko beriem ked ma dobry hrac sunda, lepsie sa nauhluje, obide, je jednoducho lepsi, ale nie lama co sa prodmna postavi, naladuje Goldy. ani sa nesnazi zauhlovat a o miereni na nejaky weak spot sa neda hovorit. Prroste len tupo striela. Logicky by mal zdochnut, ale WG mu sancu da.
Aspoon keby vo WOT srpavili ako vo WT HC mod, bez RNG a podobnych serepeticiek, kde hrac je skutocne zavisli na svojom skille ovladat tank
NB: Asus ROG Zephyrus G14
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22006
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa dexterav »

ono neni problém ani tak v tom RNG ako takom ako v jeho veľkosti +-25%
to rozptyl jak hovado či už pri penetrácii alebo aj DMG, v podste je to rozdiel až 67% medzi min a max a to už je fakt len niečo ako čistá náhoda čo sa vlastne stane


moj noob tank wolverin by vedel rozprávať :D
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
mArtinko5MB
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1878
Dátum registrácie: St 04. Jan, 2012, 23:32
Bydlisko: Kosice

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa mArtinko5MB »

je vacsie, ako by sme si mnohi predstavovali. moja pointa je vsak taka: ze sa treba zmierit s tym, ako je hra nastavena a uzivat si ju. Nikomu nepomozu nareky :)

Zaujimalo by ma, ako si dospel k 67 % :D Bulharska konstanta ? :D S tym, ze to je nahoda aj suhlasim, aj nesuhlasim :) Stale mas isty urcity pocet hitpointov :)

a druha vec, chcete mi vy "plackovia" povedat, ze Vas netesi, ked date roll zo 105mm dela na 500 namiesto priemerneho 390 ?:D Neverim Vam, matematika bohuzial nepusti, v rovnakom pocte das vysoky roll ako nizky :) - to ci je roll 370 alebo 410 je imo uplne bezpredmetne
It might make sense just to get some in case it catches on. If enough people think the same way, that becomes a self fulfilling prophecy.
- Satoshi Nakamoto
Používateľov profilový obrázok
Kimif123
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1588
Dátum registrácie: Pi 13. Máj, 2016, 15:35
Bydlisko: Nitra

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Kimif123 »

mArtinko5MB napísal:a druha vec, chcete mi vy "plackovia" povedat, ze Vas netesi, ked date roll zo 105mm dela na 500 namiesto priemerneho 390 ?:D Neverim Vam, matematika bohuzial nepusti, v rovnakom pocte das vysoky roll ako nizky :) - to ci je roll 370 alebo 410 je imo uplne bezpredmetne
Presne toto by sme chceli zmeniť :) A užívali by sme si tú hru ešte viacej :D Len tak mimochodom, random vie byť neskutočne frustrujúci, keď dám 10-15 hier, tak už musím prestať a ísť na CW/SH :laugh:

Btw všetci WoT positive, môžme niekedy dať platoon :good:
CPU: i5 12400f Cooler: NOCTUA NH-U12A Chromax Black MB: ASUS ROG STRIX B660-A GAMING D4 RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600 MHz CL16 Trident Z RGB GPU: ASUS TUF GeForce RTX 3060 Ti O8G SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 1TB + Crucial MX500 2TB SSD PSU: Corsair RM750x white CASE: Fractal Design Define 7 Compact White TG Mouse: Logitech G403 Prodigy HS: HyperX Cloud I + Microlab FC50 Monitor: Dell S2721DGFA OS: Win 10 64bit
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22006
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa dexterav »

mArtinko5MB napísal:je vacsie, ako by sme si mnohi predstavovali. moja pointa je vsak taka: ze sa treba zmierit s tym, ako je hra nastavena a uzivat si ju. Nikomu nepomozu nareky :)

Zaujimalo by ma, ako si dospel k 67 % :D Bulharska konstanta ? :D S tym, ze to je nahoda aj suhlasim, aj nesuhlasim :) Stale mas isty urcity pocet hitpointov :)

a druha vec, chcete mi vy "plackovia" povedat, ze Vas netesi, ked date roll zo 105mm dela na 500 namiesto priemerneho 390 ?:D Neverim Vam, matematika bohuzial nepusti, v rovnakom pocte das vysoky roll ako nizky :) - to ci je roll 370 alebo 410 je imo uplne bezpredmetne
vezmi kalkulačku a zistíš že to neni bohužial bulharská konštanta :D
ako som napísal je to rozdiel min a max čo sa dmg a priebojnosti týka, ak platí +- 25%
to je práve ukážka toho aká je hodnota +-25% vysoké číslo vzhľadom na to že to nevieš ovplyvniť
to sú často tie "nezmyselné" odrazilo se :D
ono záleží ako je ten roll nastavený resp ako je riadený a či je vôbec nejak nastavený čo sa dmg a priebojnosti týka
takže neni pravda že musíš dať rovnako min rool a aj max to záleží ako je to nastavené od WG
rng je určite aj v presnosti inak nevieš ovplyvniť kde ti tá strela v ramci toho kruhu resp rozptylu poletí resp mimo neho


mno toto sú len také pletichy
skorej by ma zaujímalo prečo mi to stále padá :furious2:
bez XVM to ako tak ide a padne to povedzme 1-2 za cca 2h ale XVM je to pád každú druhú bitku
čo som videl nie som jediný a podľa všetkého to spôsobuje DX11 a vraj v dx9 to nepadá :rolleyes:
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
Xeigen
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2327
Dátum registrácie: Št 13. Dec, 2012, 12:47
Bydlisko: Trávnica

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa Xeigen »

Wooden PC, čas na upgrade :-D
Používateľov profilový obrázok
kramer
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1437
Dátum registrácie: Ne 07. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Rožňava

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa kramer »

No mne to na mojom PC nepadlo ani raz a to používam aj módy s xvm. No za každým sťahujem nového klienta. Ale v hre som nevidel možnosť prepínať mezi DX9 a DX11.
CPU: AMD FX 8370 BE @4,5GHz + Thermalright Ultra-120 Extreme, MB: ASUS Crosshair V Formula-Z (AM3+), RAM: 2x Crucial 8GB KIT DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical, PSU: Corsair TX650W, VGA: ASRock Radeon RX580 8G + ARCTIC Accelero Xtreme IV, LCD: ACER ED 273, DISKY: ADATA Ultimate SU650 SSD 240 GB, WD Blue 3D SSD NAND 1TB, HDD 500GB WD5003AZEX 64MB, WD Gold 2 TB , NoteBook: Acer Nitro 5 Shale Black
WOT - YouTube - Twitch - NoteBook
Používateľov profilový obrázok
M1ch4l
VIP
VIP
Príspevky: 6636
Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa M1ch4l »

dexterav napísal:
mArtinko5MB napísal:je vacsie, ako by sme si mnohi predstavovali. moja pointa je vsak taka: ze sa treba zmierit s tym, ako je hra nastavena a uzivat si ju. Nikomu nepomozu nareky :)

Zaujimalo by ma, ako si dospel k 67 % :D Bulharska konstanta ? :D S tym, ze to je nahoda aj suhlasim, aj nesuhlasim :) Stale mas isty urcity pocet hitpointov :)

a druha vec, chcete mi vy "plackovia" povedat, ze Vas netesi, ked date roll zo 105mm dela na 500 namiesto priemerneho 390 ?:D Neverim Vam, matematika bohuzial nepusti, v rovnakom pocte das vysoky roll ako nizky :) - to ci je roll 370 alebo 410 je imo uplne bezpredmetne
vezmi kalkulačku a zistíš že to neni bohužial bulharská konštanta :D
ako som napísal je to rozdiel min a max čo sa dmg a priebojnosti týka, ak platí +- 25%
to je práve ukážka toho aká je hodnota +-25% vysoké číslo vzhľadom na to že to nevieš ovplyvniť
to sú často tie "nezmyselné" odrazilo se :D
ono záleží ako je ten roll nastavený resp ako je riadený a či je vôbec nejak nastavený čo sa dmg a priebojnosti týka
takže neni pravda že musíš dať rovnako min rool a aj max to záleží ako je to nastavené od WG
rng je určite aj v presnosti inak nevieš ovplyvniť kde ti tá strela v ramci toho kruhu resp rozptylu poletí resp mimo neho


mno toto sú len také pletichy
skorej by ma zaujímalo prečo mi to stále padá :furious2:
bez XVM to ako tak ide a padne to povedzme 1-2 za cca 2h ale XVM je to pád každú druhú bitku
čo som videl nie som jediný a podľa všetkého to spôsobuje DX11 a vraj v dx9 to nepadá :rolleyes:
Mas pravdu, max. roll je o 66% vacsi ako min. roll, t.j. 1.25 = 1.66 * 0.75. RNG na damage aj penetraciu je generovany normalnym rozdelenim, cize by malo platit, ze cez dostatocne mnozstvo vystrelov si 50% nad a 50% pod. Ci je to nejako "rigged", to by boli len konspiracie a nema zmysel sa o tom bavit, pretoze jednoducho nevieme. Pravdepodobne by vsak bolo mozne spravit nejaku statistiku a overit to aspon pre damage.
kramer napísal:No mne to na mojom PC nepadlo ani raz a to používam aj módy s xvm. No za každým sťahujem nového klienta. Ale v hre som nevidel možnosť prepínať mezi DX9 a DX11.
Hra prepina automaticky. Ak tvoj system podporuje DX 11, pouzije DX 11.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
CPU 7800 X3D + DeepCool AK620; MB ROG Strix B650E-E; RAM G.Skill 32GB 6000CL30; GPU 7900XT Pulse; OS SSD 980 Pro 1TB; Storage SN850X 2TB, 860 QVO 2TB; PSU ROG Strix 850W Aura; CASE Define R4 Arctic White Window; Peripherals Aorus AD27QD + DELL U2311H, Logitech G513 Carbon linear, Logitech G903 + Razer Destructor 2, Blue Snowball
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22006
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa dexterav »

ono proste tých +-25% je proste moc
už aj 20 by bolo lepších ked uvážime že zo 25 sa stane 66 :D

tak sranda je že pri prehrávaní replayov to nepadá len ked hrám
asik to bude nejaký konflikt medzi XVM a DX11
ale aspoň ma neotravuje XVM a jeho staty :cool:
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
newmi
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 7685
Dátum registrácie: Ut 23. Jan, 2007, 08:00
Bydlisko: Trnava

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa newmi »

mArtinko5MB napísal:Neries ho, to je dalsi placko. S newmi-m si mozu podat ruku a vymienat si konspiracne teorie medzi sebou. Milujem tie chujoviny, namiesto toho, aby si priznali ze chyba je u nich, idu hladat chybu vsade inde len nie tam, kde je :) Klasika, to sa nezmeni ...

Obaja chalani by sa namiesto rozculovania pri hre mali zamysliet a skusit si ju uzivat :) To je najdolezitejsi krok, tiez som sa rozculoval tak pred pol rokom - to nie je navod na vyhry, v ziadnej hre. Pokial Ta hra nebavi, treba zmenit alebo prestat hrat uplne.
a keby si konecne TY priznal, ze si uplne zaslepeny a neznesies akukolvek kritiku, ba dokonca aj ked je konstruktivna? A dokonca nieze kritiku na seba, ty slepo obranujes nieco, coho ani len nie si stvoritelom a si len obycajny konzument. Len slepo verit hre ako je. Vies kde by si bol moj mily keby ludia na hru nepindali resp nedavali feedback ( lebo ano aj pindanie je feedback aj ked aby to bolo feedbackom, treba to smerovat na ofiko miesta), v peknej riti. Keby sme vsetci vsetko len oslavovali ake to je super perfektne aj ked by to malo total okate chyby tak by sme teraz ziji v jaskyniach a ty by si mohol hadzat akurat tak kamene po dakych zveroch a rozmyslat ako silno mas hodit ten kamen po tom medvedovi aby mu prerazil lebku, vypocitas, hodis, mieril si tak ze mal byt mrtvy ale medvedik mal stastie lebo daka zvlastna sila skryvajuca sa pod skratkou RNG (po nasom nahoda) zauradovala a kamen mu len ofrkol ucho, medved sa po tebe rozbehol a rozkusal ti nohu. Hm blbe ale ved treba sa s tym zmierit, ze ano. Jaskynny zivot je super, nabuduce zas len budes skusat po nom hadzat ten isty kamen, ved naco daco zlepsovat (lepsiu zbran alebo zostrojit prak s ktorym lepsie zamieris) ved takto je to super, vsetko je dokonale :good: A samozrejme, aby som nezabudol, stale dokola len mliet ze si druhy nevie priznat chybu, ty si proste PERFEKTNY, tak ako je perfektne wot a vsetko okolo teba! Vau, zijes v dokonalom svete, normalne ti zavidim.

A dalsia vec, forum je na to aby tu ludia vyjadrovali svoje nazory, hocijake, ci uz pozitivne, negativne, plackovanie, radovanie sa. Nepaci sa ti to? Hm, tak aplikuj svoju filozofiu, akceptuj to tak ako to je! Tak ako my podla teba mame akceptovat aka je hra, tak ty akceptuj aky sme my, ake je forum. Nepaci sa ti? Tak odid.

Dakujem!!!
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
Používateľov profilový obrázok
mArtinko5MB
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1878
Dátum registrácie: St 04. Jan, 2012, 23:32
Bydlisko: Kosice

Re: World of Tanks (MMO)

Príspevok od používateľa mArtinko5MB »

M1ch4l napísal: Mas pravdu, max. roll je o 66% vacsi ako min. roll, t.j. 1.25 = 1.66 * 0.75.
Jaj ahaaa, takto ... som to zle pochopil, pocital som to na zaklad priemerneho rollu - teplo :D A ano, je to vela, naserie, ked Ti da obj 704 roll za 950 :D ale potom je to taky dobry pocit, ked Ty rollnes za tolko isto :D

Cely cas tu vypisujem len preto, aby som Vam vnutil myslienku, ze je hra tak nastavena, naco sa jedovat nad tym, co sa pravdepodobne nikdy nezmeni? Brat ako je, uzivat hru :) Trvalo mi asi rok, kym som si toto vstiepil do hlavy - odkedy to tak beriem, moj vykon sa enormne zvysil, vysledky vravia za vsetko. Pokial ale planujete neustale lamentovat, tak uz neviem, budem len ignorovat ...
It might make sense just to get some in case it catches on. If enough people think the same way, that becomes a self fulfilling prophecy.
- Satoshi Nakamoto

Návrat na "Hry a problémy s nimi"