WDDM 2.0 - o čom to vlastne je?

Všetko o operačných systémoch...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12917
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

WDDM 2.0 - o čom to vlastne je?

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Chalani, chvíľku hľadám ale akosi neviem nájsť užitočné informácie - poznáte túto technológiu?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
Vlko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2201
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 12:51
Bydlisko: Bratislava

Re: WDDM 2.0 - o čom to vlastne je?

Príspevok od používateľa Vlko »

Na pct fore je o tom slušna tema vo co go ...

WDDM 2.0 memory management
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=76&t=229755
Intel i7 10700K@5,13Ghz, Scythe Mugen 5 Rev. B, Asus PRIME Z490-P, Kingston Predator + Corsair Vengeance (4x8) 32GB DDR4 @3500Mhz CL16, Sapphire
NITRO+ RX 6800 16GB 2,4/17,2Ghz, SSD Samsung 860 EVO 250GB, Team Group CX2 1TB, Kingston A2000 1TB NVMe, + HDD 320GB WDWD320BEKT, Samsung DVD-RW SH-S183A, A4tech Bloody V7M HoleLess, Seasonic Focus Plus SSR-750FX Gold, Lian Li Lancool 215 White, 32" Samsung LE32B551 RED, Nintendo Switch V2 HWFLY Modchip OC CPU: 1020@1785Mhz, GPU: 768@921Mhz, RAM:@1600MHz
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13677
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: WDDM 2.0 - o čom to vlastne je?

Príspevok od používateľa Snake »

Nevies najst? A ako si hladal? Asi dost dobre ne.

WDDM v2 supports two distinct models for GPU virtual addressing, GpuMmu and IoMmu. A driver must opt-in to support either or both of the models. A single GPU node can support both modes simultaneously.

GpuMmu model
In the GpuMmu model, the video memory manager manages the GPU memory management unit and underlying page tables, and exposes services to the user mode driver that allow it to manage GPU virtual address mapping to allocations.

IoMmu model
In the IoMmu model, the CPU and GPU share a common address space and page tables.

Proste driver si moze povedat ci bude pouzivat onboard VRAM alebo zdielanu RAM (kde VRAM sluzi ako buffer).





.

Návrat na "Operačné Systémy"