Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
zoom
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2080
Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava (40)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa zoom »

No, naozaj to nie je pre mna. I know how to English. Nie je to dokonca ani ako vybavenie do nejakeho servisu. Je to hobby nastroj pre cloveka, ktory obcas opravuje nejake auto, ale vobec to nema ako hlavnu alebo vedlajsiu cinnost. Preto neprichadza do uvahy ziadne vybavovanie "servisu" viacerymi roznymi diagnostikami. Teraz sa funguje na cinskom OBD II adaptere s mobilom a Torque Pro appkou, takze asi tak. Chcelo by to nieco all-in-one, co nacita chyby z viacerych jednotiek a zobrazi rozne zive udaje. Nikto nebude programovat ECU, kodovat kluce, menit imobilizery, tuzit palivove mapy a podobne vychytavky. Je mi jasne, ze nic sa nepriblizi tovarenskej diagnostike, ale nikto to ani nechce. Naozaj to treba porovnavat s tym cinskym OBD adapterom. Ak to bude lepsie a splni to, co chcem, tak to vyskusam. Ak bude clovek spokojny, budem spokojny aj ja.

Ta Delphi vec moze byt sracka, ale za tych par korun by som to kludne vyskusal. Bude to o hovne? No tak to ekologicky zhori v peci raz dva. Cestina moze byt v nej dodrbkana, ale pokial sa clovek bude vediet odnavigovat, ze co ma postlacat, a potom mu to uz vypluje nejaky kod, ten sa da pohladat po nete. Anglictina je naozaj no go. Len s tym nemam skusenosti, ale skusim teda este pozriet cosi ine, pripadne si precitat viac skusenosti na tu Delphi (*cough* klon *cough*). Chapem, ze to je take biedne cele toto, ale naozaj som obmedzeny tou jednoduchostou pouzivania (ci uz jedna krabicka, alebo CZ/SK jazyk). Kupovat to budem tak za 2 mesiace.

Co sa tyka oleja, co som nameral... to je pekne, ze to tak ma vacsina ludi, vsak tak by to malo byt. Ja len, ze to tu podla diskusie vyzeralo, ze Simply clever snad jazdi na 115°C ci kolko pri normalnej alebo sviznej cestnej jazde. Tak to mi prislo take divne (vlastne nie, neprislo).
Používateľov profilový obrázok
stevo891
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1038
Dátum registrácie: St 14. Jan, 2009, 02:54
Bydlisko: TN

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stevo891 »

zoom napísal: Na inu notu: Potrebujem poradit diagnostiku k autam s tymito parametrami:
• Rozumna instalacia do PC (rozumna = nie jeden konkretny pouzitelny notebook s Windows XP a seriovym portom, pojde aj na Win 7)
• Nacitanie chyb zo "vsetkych" aut (staci <2014) a "vsetkych" riadiacich jednotiek (takze nie nacitanie DTC kodov z ECU, ale komplet ABS/TCM/Aitbagy/atd)
• Aspon zakladne ovladanie v CZ/SK jazyku
• Co najnizsia cena

Bola tu uz spomenuta diagnostika Delphi a nasiel som Delphi DS150E krabicky za par korun. Na YouTube su videa, kde som to videl aj v cestine. Je to pouzitelna vec, alebo je nieco lepsie?
Tu konkretnu delphi som skusal, splnuje vsetky tvoje poziadavky az na tu instalaciu, ano da sa to nainstalovat aj na win10 ale kluc musis poslat na aktivaciu obchodnikovi alebo si kupit zvlast keygen ktory ti pojde iba na jednom pc ale mozes aktivovat neobmedzene klucov.

Hada musis brat trochu s rezervou, vie vypichnut ze to je sracka ale nic lepsie a lacnejsie neponukne, to je take typicke...
Na to ze sa musis pozerat na kody a nie na cesky preklad si si odpovedal sam. Podla mojho nazoru to pre hobby uplne staci, za tie peniaze toho vie dost, zakladne veci (napr. denne svietenie, reset adaptacie) vie aj naprogramovat/nastavit.

ak existuje nieco lepsie a lacnejsie napiste, rad vyskusam.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoiler: ukázať
MB: ASUS SABERTOOTH Z97 MARK 2 | CPU:Intel Core i7-4790K @ 4600 MHz | COOLING: Raijintek Ereboss, 2x Noctua NF-P12-1300 | RAM: Kingston DDR3 12GB 1333MHz CL9 HyperX (2x4GB, 2x2GB) @ 1800MHz | VGA: ASUS STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5| SSD: Kingston 240GB SSD HyperX SATA3, 2.5 | HDD: Seagate Barracuda 7200.12 SATA 3Gb/s 1TB | MONITOR: LCD Benq G2420HDBL | CASE: Fractal Design Define R2 Black Pearl, 3x Noctua NF-S12B FLX| FAN CONTROLLER:NZXT Sentry Mesh | PSU: Seasonic M12II-620
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Zoom okej, Aj andrsténd it komplítli. On d adr sajd, treba vidiet ze zo "zarobku" pochadzajuceho z jedineho servisneho ukonu bude mat pan doma NA DLHE ROKY A GENERACIE pouzitelnu vec ktora sa v buducnosti bude hodit.

Nie, s VCDS nebude kodovat kluce ani pridavat dym vstrekovacom. Nikto ho netlaci do SPECIALIZOVANYCH nastrojov na citanie a dekodovanie imobilizerov pripadne jazdenia bez klucov, ani do triedy "jednym tlacitkom vyriesim vase problemy s dépeefkom, samozrejme navzdy".

Ked si vsak zoberiem ze zhaname "nieco o trochu lepsie nez sucasne Torkvue Pro" a pritom zase zozenieme AbrakaDabra ktore sa nebude vediet pripojit na druhu komfortnu jednotku centralnej elektriky Skody Raprd cim pan nebude schopny vyriesit tajomstvo nezamkynajucich sa pravych zadnych dveri pripadne na jednotku 18 Auxiliary Heating cim niekomu neopravi pridavne kurenie na Šharane alebo Alhambre z roku 2001, tak dojde o dane peniaze ktore by tymto džobom zarobil.

Nikto pana netlaci do 800 eurovych veci. 25eur za VCDS mi nepride tragedia ani na hobby [!!] pouzitie i keby to rovno malo byt pouzite jeden jedinykrat, rovnako ako mi nepride velky problem pajcka (anglicky "fifti baks") ked opravuje Renoualty trikrat za rok.

Iste, tymto sposobom do toho polozi dve nedajboze tri stovky aby pokryl svoje NAJBEZNEJSIE "vsetky" auta ktore k nemu chodia. A ? Tester na pritomnost CO2 ma ? Barometer na meranie kompresnych tlakov ? Pripravok na aretaciu rozvodov toho a hentoho a tamtoho tabora (iste, niektore americke sracky maju rozvody riesene ozubenymi kolesami takze tam sa nic nemeni a nenastavuje a nepripravkuje, ale tympadom ANI NEZARABA PENIAZ)... naradie asi tiez nema za dvacku grand total ze nie ?

Proste, niektore naklady k niektorym povolaniam patria. Su vynutene, do istej miery. Nie, vylupit autoterorizovany servis pocas noci s kuklou na hlave a brokovnicou v ruke, ritualne murderovat vsetkych dvoch ospatych clenov Sekjúrity Gárdu a cmajznut VAS ci ktore ancikristoviny teraz pouzivaju naozaj nie je treba, avsak na Superbé Dva / Ocktaviu / Seat Ibica s protokolom UCS si uz len tak netrufne s krabickou za styri eura.

A to sa bavime o roku CvajTauzndAcht und neuer.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12226
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

To je ako servis pc, na zaciatku si povies ze ti staci sroubovak na otvorenie pc, nakoniec skoncis s plnou izbou serepeticiek lebo ich proste treba.
NB: Asus ROG Zephyrus G14
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shajek »

Na to použitie je ta delphi dobra, len tie preklady su faaaaakt zle :-D a rozhodne na to skor pride v angličtine ako v češtine. Pouzivam to aj na MB na live data a všetko v poriadku :)
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4464
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scream »

SKiLEX napísal:Po 2hodinah tempomatu na 160(viac nejde nastavit) a obcas zrychleniu na 180(ked sa napr trebalo rychlo uhnut z laveho) pri 35C s klimou to malo okolo 110, v dlhsich stupaniach stuplo na 113-115


130 by sa dalo dosiahnut mozno v noci na autobahne, po zopar minutach s plynom na podlahe
Tak ale 160km/h je pre 2.0 TFSI alebo ine 200PS auto nic... Napor vzduchu na chladic a motor obrovsky. Tam nema problem snad ziadne auto.

Ale daj si nejake letne stupanie na zabavu, kde prakticky tocis vrchne spektrum otackomera na 2, 3 nonstop a budes mat z oleja kakao ( ked ti to brzdy dovolia... ).
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
SpQx
Čierna listina bazáru
Čierna listina bazáru
Príspevky: 606
Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
Bydlisko: Dunajská Streda

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SpQx »

Presne toto som písal, nemáte chalani jazdiť fulgas na dvojke a trojke... Its not a zavodny spešöl
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

No nvm hoši nvm.

1.2 TSI 110k/81kW tj e211 variant. ak sa drvi na dialnici olej je do 105 (od 101-105), ak sa hroti na trojecke plne kotlenie do kopca dlhodobo(20 min?) v teplejsom pocasi 115-118 som mal najviac.

Zoom - pri turbo motore bude asi tazko platit Tcoolant= Toil alebo to očakávať aj tu? Príde my to byť nezmysel veď hned za turbom musíš mať by oko vyberem z vačku 150-180 stupňov a s tým nemás absolútne čo spraviť. Pri atmosfere moze byt, neviem, nikdy som nemal atmosferu ktora merala zvlast olej zvlast chladic.
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4464
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scream »

SpQx napísal:Presne toto som písal, nemáte chalani jazdiť fulgas na dvojke a trojke... Its not a zavodny spešöl
No na niektorych motoroch si to dovolit mozes, na niektorych nie. A to sa bavime o celkovej teplote oleja v horsom pripade vo vanicke. To ze sa niekde lokalne prehrieva piest a tym padom kratkodobo aj olej, to uz zistis az pri GO.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6751
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stefan222 »

dne soms bol za svojim emchanikom a ze mi zalozil deflektory a zasterky(lapace necistot) obe sady vpredu vzadu bum 30e robota. ale tak zatial mensi hluk v aute , aj doteraz to slo ale ked fucalo, tak bolo pocut cez sklo ale teraz o dost meenj pocut dnu pri pomalej jazde. a tie lapace hadam zastavia sajrajt co sa mi hadze na kufor pravidelne v tom saplavo hatchback. dnes som si meral a mam nad hlavou medzeru asi 1 palec. asi fakt treba vecsie auto
hry- ps5
doma-HP probook
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5356
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SKiLEX »

scream napísal:
SKiLEX napísal:Po 2hodinah tempomatu na 160(viac nejde nastavit) a obcas zrychleniu na 180(ked sa napr trebalo rychlo uhnut z laveho) pri 35C s klimou to malo okolo 110, v dlhsich stupaniach stuplo na 113-115


130 by sa dalo dosiahnut mozno v noci na autobahne, po zopar minutach s plynom na podlahe
Tak ale 160km/h je pre 2.0 TFSI alebo ine 200PS auto nic... Napor vzduchu na chladic a motor obrovsky. Tam nema problem snad ziadne auto.

Ale daj si nejake letne stupanie na zabavu, kde prakticky tocis vrchne spektrum otackomera na 2, 3 nonstop a budes mat z oleja kakao ( ked ti to brzdy dovolia... ).
mna by hlavne zaujimalo aky zmysel ma drzat TSI v hornom spektre otacok, ked za 5000 uz iba vadne
PC: Ryzen 5600x, Gigabyte B450i aorus pro wifi, Crucial Ballistix 2x8GB 3200mHz, Asus dual 6700xt, Corsair RM750x, FD meshify 2 compact lite, AOC Q3279VWFD8
Zvuk: Panasonic SC-PMX80, ATH M50x
NTB: Thinkpad X270, Probook 440 G7
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4464
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scream »

Dovod je uplne prosty, na sportovu jazdu ti nestaci vyuzitelny rozsah otacok 2000rpm. Niekedy to podrzis proste v otackach na ukor vykonu aby si nemusel radit, pretoze ta caka dalsia zakruta a brzdenie, kde ti zas nizsi prevodovy stupen pomoze.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
undertaker007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1179
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
Bydlisko: Žilina - Vlčince II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Inak, viete čo mi napadlo? (fakt netuším, prečo)
Kde je 1adad1 ? :D
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7744
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa LordKJ »

a co chyba ti? :D
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

scream napísal:Dovod je uplne prosty, na sportovu jazdu ti nestaci vyuzitelny rozsah otacok 2000rpm. Niekedy to podrzis proste v otackach na ukor vykonu aby si nemusel radit, pretoze ta caka dalsia zakruta a brzdenie, kde ti zas nizsi prevodovy stupen pomoze.

Ze vadne je blbost :) ono to zalei. e111 vadnu v otackach nad 4,5k a viac tahaju odspodu, e211 sa chovaju uplne inak, presne opacne, ma velky zmysel tocit ich vyssie. toť pozri cross polo
Obrázok

Mna na tom celkom bavi ten zvlastny chod kedy sa to do 4k chova ako TDI (nafta s turbom) a nasledne od 4k po obmedzovac sa to chova dost atmosfericky (linerany narast vykonu - poles krutiaceho ). Da sa s tým pekne vyhrať.

na 6 kvalte mi to vychadza na šantenicu po horskych cestickach 3jka all day all night (rozumej da sa na nej ist aj 30 aj 130)

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"