Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5772
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa felipe25 »

http://ekonomika.idnes.cz/dieselgate-se ... anicni_rny

Honda, Mazda, Mitsu, Medak... no, ani japonci to nedokazali urobit lepsie.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 23" Fujitsu Siemens LED LCD, key: Hama uRAGE, mouse: Logitech G700, Windows 10 Pro 64bit

NB work: Fujitsu Siemens Esprimo Mobile U9200 12", Windows 10 Pro 64bit

Huawei Mate 20 Pro
Motorola G7 Power
Apple iPad Mini 2 16GB
Používateľov profilový obrázok
mirjak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2224
Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mirjak »

skor pozri sem: http://auto.idnes.cz/rozhovor-ministr-d ... tomoto_fdv
...podla mna kto potreboval uz lacne VW akcie kupil a zachvilu sa vsetko vrati do starych kolaji
mirko285
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 644
Dátum registrácie: Št 03. Sep, 2009, 19:47
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mirko285 »

_Mato_ napísal:Idem kupovat zimne kolesa. Povodne som chcel pneu Continental WinterContact TS 850 P, ale tie nie su nikde dostupne. Ako nahradu som zvolil Nokian WR D4. Je nejaky model od ineho vyrobcu vyrazne lepsi v priblizne rovnakej cenovej hladine? Rozmer 205/60 R16.

Dakujem.
Čo som počul, Nokiany sa vraj rýchlo derú, vlastnú skúsenosť s nimi nemám. Ja by som šiel buď do Continental alebo Goodyear Ultra Grip 9.
Používateľov profilový obrázok
Fullesh
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5199
Dátum registrácie: So 05. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Fullesh »

|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K
.
mirko285
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 644
Dátum registrácie: Št 03. Sep, 2009, 19:47
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mirko285 »

Toto celé by som nazval ako začarovaný kruh a zároveň obyčajná nenažranosť výrobcov automobilov. Doslova absurdný downsizing motorov a naháňanie sa za spotrebou, aby sme sa páčili zákazníkom, aj za cenu odrbávania. VW alibisticky vyplakáva, že za falšovaním testov stojí určitá skupina ľudí, nie celá firma, avšak oni už roky dozadu museli vedieť, že tie ich motory za normálnych okolností nemôžu prejsť emisnými testami, lebo proste zákony fyziky neodrbeš. A neverím, že nad tímom vývojárov nestál nejaký dozorný orgán, nad ktorým stál ďalší a tak ďalej, až ku vedeniu.

A v neposlednom rade je to debilita tohto národa, resp. sveta, jazdiť s dieslom po meste, najlepšie pár metrov do obchodu. Teda, neviem, ako veľmi je toto obľúbené vo svete, ale u nás podľa mňa až priveľmi. Samozrejme, každé palivo má svoje pre a proti, ale nech to vyznie akokoľvek, za tie ich odrby si zaslúžili facku a dúfam, že sa v tomto smere konečne začne niečo robiť.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

v ziadnom pripade to nie je iba "toto a bodka", tie zasrane emisie dusikov nepadaju uz peknych par rokov, cez dekadu. Cele je to nahouno. Cely autopriemysel je nahouno z tohoto hladiska, az zavedenie SCR a podobnych veci zacalo teraz najnovsie nieco REALNE robit s mnozstvom NOx emisii, doteraz sme sa len kočkovali dokolečka.

V ziadnom pripade vsak Velkohuby Starček nemoze zahlasit " Jde jenom o ohýbání pravidel v dobrém slova smyslu.“ tu nie je ZIADNY DOBRY ZMYSEL. Ziadne ohybanie pravidiel nema existovat. Takze pride pokuta. Nech ju vyfasuje Wolcwgagen, Bentlí, Mrazda, Dáčja, Renó, Fijat, kazda jedna kurwa co sa nevie zmestit. Bez debaty. Zasluzia si. Ved ajtak svojich zakaznikov OKRADAJU VIAC AKO DOST, vid ich uctovne zavierky a megamiliardove zisky, takze aj maju z coho. Mnam.

A hlavne nech sa uz niekto zobudi a zisti ze tie ZASRANE diesle su hovno. Nielen Velkohuby Starček z Top Gííru, ale aj mp3turbo vypraval tristo stran dozadu v tejto teme ze neexistuje jedna jedina SKURWENA automobilka ktora by robila akykolvek - nieze seriozny - LPG system. CNG. Ze sa tu kazdy chce hrat na ekologiu - a pritom sa hraje "takto".

Vyserte sa na to. Zakazat diesle do osobnej dopravy je jedine ekologicke riesenie. Ze sa poserete z toho ked nebudete mat 4.21 litra spotrebu na displejicku ? Na to by si mali posvietit zase s inymi astronomickymi pokutami lebo vyrobcovia VEDOME podvadzaju aj v tomto, uplne naschval nechaju displejicek napisat 4.21 ked dobre vedia ze je to skor tak 4.78. Toto sme uz tiez davno vsetci akceptovali, ze ? Nie, neposerete sa z toho. Keby ste jazdili za osem LPGcka, co je totalne realne, jazdili by ste LACNEJSIE A EKOLOGICKEJSIE. Styri litre nafty na Fabii v meste sa nedaju, zato osem litrov LPGcka na Ocktavii sa daju v tom istom meste uplne v pohode. Lacnejsie, ekologickejsie, lepsie, menej komplikovane motory s vacsou zivotnostou. Kde je tam problem ? Ze su ludia sprosti a ze takto nejazdia.

Podvody ? Mam voz ktory vedome necha teplomer na 90 stupnoch aj ked realna teplota je 72 a velmi dobre o tom vie **** mizerna cervena. To bol prosim pekne rok 2001.

Co sa dialo potom, to by ste fakt nechceli vediet. Teraz uz viete, jednu jedinu vec z toho.

Ze REALNA spotreba isla dole snad o milimeter napriek pouzitiu uzasnych 1.0i rodinnych dvojturb vo voze velkosti a lahkosti Fabie oproti tomu co tu bolo v roku 1996 vo Felicii, to sme uz tiez siahodlho prebrali.

A ze sa Wolncgwagen rehoce do rukavu lebo teraz paneboze dostane par miliard pokutu, ale ze zarabal kazdy rok desiatku miliard (cize to bude jeho polrocny az rocny zisk), ze sa toto dialo vedome minimalne od roku 2007, to som uz tiez prebral. Medzi nami dievcatami, manager co toto vymyslel, je podnikatelsky genius dekady. Podvod, pretvarka, ojebavanie celych statov s armadami ich ludi kde nikto nie je dlhodobo schopny na podvod prist, chlapci z inej strany barikady je to proste uspech.


Dokedy si este nechame klepkat po nošteku kladivkom zo zeleznice ? Fakt chceme byt klamani a podvadzani na kazdom kroku, naozaj za kazdu cenu to musi byt ? A este popritom budeme lutovat tie vevericky na Antarktide, tulene na stromoch a teplotu v Hurbanove ?

Prsteky na klitoris a rychlo zakruzit, ved to vobec nema ziadny vyznam, dievcence !!


Co keby takto Wolgcwangen zaplatil nielen pokuty ale aj nieco za to, ze NEFEROVO voci ostatnym ziskal podnikatelske vyhody ? Povedzme nech zaplati Fiatu dvadsat miliard ze na ich ukor ziskal trhovy podiel a predal viac vozov, lebo hral nefer. Co takto Renuoaltu zaplatit tridsat miliard, Mazde dalsich 15 ?

Mnam. Mozem snivat ?



PS: a teraz tajomstvo. Jeden chlapcisko z powerdiesel.sk fora je pritomny na vyvoji softu vo Wolcgagene. To len tak, aby som nabudil zvedavost.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Fullesh
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5199
Dátum registrácie: So 05. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Fullesh »

Uplne sa kazdy vyp**nite na to, ze auta su hrozbou planety. Pozrite sa co za priemysel je v cine, indii a inych.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K
.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5179
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

Tak chlopci, dnes som mal tu cest s jednou nemeckou pomstou v rodine.

Opel Astra 1.6i + LPG (sekvencne BRC), r.v 2008

- pri prudkom pridani/tuknuti do plynu sa dusi a nejde do otacok, brutal citelne na benzine, na LPG az tak nie. Nasledne pri povoleni plynu akoby streli do vyfuku
- pri pomalom to ide relativne v poho
- pocitovo mi pride lenive (tazko posudit ked jazdim s autom s 3x takym krutakom)
- vraj pri pohynani v kopci sa to dusi/skapina, pomoze len na neutraly vydrbat otacky do 4000ot a tak pustat spojku (benzin/lpg rovnako)
- auto ma najazdene do 150k km
- prebehol som to s mojim bluetooth scannerom, ziadne chyby
- boli opotrebovane koliecka vacky s casovanim ventilov (menili sa oba v opli 700e, vibrovanie/nepokojny volnobeh zmizol, ale rozdiel v duseni ziadny)
- zapalovacia lista bola menena predoslym majitelom
- sviecky sa dali nove bosch na LPG/CNG - ziaden rozdiel
- chladiacia kvapalina bola pekna ruzova, ale zdala sa mi mastna, ale vraj olej ani chladiaca neubuda
- inak opticky vyzera ze nic netecia, neslzi, nebucha a nehrkoce


Tak a teraz babo rad. Kazdy konstruktivny napad je vitany. Dikes :good:
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
SurrendeR
VIP
VIP
Príspevky: 2722
Dátum registrácie: Ut 28. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Stará Turá - BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SurrendeR »

rozvody, lambda, cidlo vacky/kluky, netesnost sania
chod od najjednoduchsieho
ani jedno zo spomenuteho ti diagnostika neukaze, pokial to nieje uplne vadne.
osobne to tipujem na rozvody alebo cidla kluky/vacky.
Spoiler: ukázať
PC:Asus x99A-USB 3.1 || Intel i7 5820k 4.1GHz || Asus ROG Strux GTX 1080 8GB || 4x16 GB RAM 3200MHz CL14 G.SKILL || NVMe - 1000GB Samsung EVO 970 || RAID0 - 2x3TB WD RED || Cooler Master Centurion Silencio 452 || Seasonic Prime Ultra 750W Gold || 24" EIZO EV2436WFS3-BK EcoView ||
FOTO: Canon EOS 5D MKII || Canon 50mm F1.8II || Tamron 24-70/F2.8 VC || Canon 70-200/F4L IS || Canon EX580 MKII
Mobil: Samsung Galaxy S7
Car: BMW E36 328i Tour
Používateľov profilový obrázok
Blackhawk
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2436
Dátum registrácie: St 07. Jan, 2009, 14:12
Bydlisko: Sereď

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Blackhawk »

Ako prve by som pozrel to sanie, vzduchac, ci nie je znecisteny MAF sensor, ...
Naposledy upravil/-a Blackhawk v Ut 13. Okt, 2015, 11:51, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
CPU : AMD Ryzen 5 5600X , MB : ASUS TUF GAMING B550-PLUS , RAM : Patriot Viper 4 Steel Series, 16GB , GPU : GTX1060 , PSU : Corsair TX650M , HDD : Samsung 970 EVO, M.2 SSD
Používateľov profilový obrázok
SurrendeR
VIP
VIP
Príspevky: 2722
Dátum registrácie: Ut 28. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Stará Turá - BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SurrendeR »

pridavam do zoznamu cievky
no stale davam moj tip na cidlo vacky alebo kluky
Spoiler: ukázať
PC:Asus x99A-USB 3.1 || Intel i7 5820k 4.1GHz || Asus ROG Strux GTX 1080 8GB || 4x16 GB RAM 3200MHz CL14 G.SKILL || NVMe - 1000GB Samsung EVO 970 || RAID0 - 2x3TB WD RED || Cooler Master Centurion Silencio 452 || Seasonic Prime Ultra 750W Gold || 24" EIZO EV2436WFS3-BK EcoView ||
FOTO: Canon EOS 5D MKII || Canon 50mm F1.8II || Tamron 24-70/F2.8 VC || Canon 70-200/F4L IS || Canon EX580 MKII
Mobil: Samsung Galaxy S7
Car: BMW E36 328i Tour
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7281
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Papek »

Kedysi davno sa nam hadzala do nudzaku Astra G 1.4 prave kvoli cievke
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-6500T + NoFan CR95C & XFX Radeon 6600 8GB + Alpenföhn Peter 2
Používateľov profilový obrázok
Diablo1st
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 3272
Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: MY

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Diablo1st »

Chris napísal:Tak chlopci, dnes som mal tu cest s jednou nemeckou pomstou v rodine.

Opel Astra 1.6i + LPG (sekvencne BRC), r.v 2008

- pri prudkom pridani/tuknuti do plynu sa dusi a nejde do otacok, brutal citelne na benzine, na LPG az tak nie. Nasledne pri povoleni plynu akoby streli do vyfuku
- pri pomalom to ide relativne v poho
- pocitovo mi pride lenive (tazko posudit ked jazdim s autom s 3x takym krutakom)
- vraj pri pohynani v kopci sa to dusi/skapina, pomoze len na neutraly vydrbat otacky do 4000ot a tak pustat spojku (benzin/lpg rovnako)
- auto ma najazdene do 150k km
- prebehol som to s mojim bluetooth scannerom, ziadne chyby
- boli opotrebovane koliecka vacky s casovanim ventilov (menili sa oba v opli 700e, vibrovanie/nepokojny volnobeh zmizol, ale rozdiel v duseni ziadny)
- zapalovacia lista bola menena predoslym majitelom
- sviecky sa dali nove bosch na LPG/CNG - ziaden rozdiel
- chladiacia kvapalina bola pekna ruzova, ale zdala sa mi mastna, ale vraj olej ani chladiaca neubuda
- inak opticky vyzera ze nic netecia, neslzi, nebucha a nehrkoce


Tak a teraz babo rad. Kazdy konstruktivny napad je vitany. Dikes :good:
S týmto by som sa obrátil na astra fórum. Je tam zopár týpkov, čo sa venujú len Oplom, takže ich poznajú pomaly do šróbika.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.

FVE: 6,05 kWp + 13kWh batérie
Používateľov profilový obrázok
Shatterhand
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3076
Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Shatterhand »

A niekto si tu myslel aké sú diezle fajn lebo o čosi menej žerú. Diezle sú proste rakovina či chcete či nie a nikdy sa do osobných áut nemali začať montovať. Viac CO2 dokážete zlikvidovať, ale viac NOx zatiaľ nie.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
#1 PC: CPU Intel Core i7 920 rev. D0@2.93GHz MB ASUS P6T Deluxe V2 GPU Sapphire Radeon HD5850 Toxic RAM 3x4GB kit 1333Mhz HDD Seagate Barracuda 7200.12 1TB PSU Enermax Liberty ELT 500W 80+ CASE Thermaltake Swing
#2 PC: CPU Intel Xeon L5639@2.4GHz MB MSI Eclipse SLI GPU AMD Radeon HD7970 GHz Ed. W3X RAM 3x4GB Kingston KHX 1600MHz CL9 @1333Mhz HDD#1 Crucial MX100 250GB @SATAII PSU Enermax Revolution 950W 80+ Silver CASE Enermax iVektor black Chladenie CM Seidon 120V-FAN Enermax Magma @CPU; 3x Noctua NF S12B FLX - 3x top push
Používateľov profilový obrázok
landrower
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6965
Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
Bydlisko: Bratislava II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa landrower »

Chris napísal:Tak chlopci, dnes som mal tu cest s jednou nemeckou pomstou v rodine.

Opel Astra 1.6i + LPG (sekvencne BRC), r.v 2008

- pri prudkom pridani/tuknuti do plynu sa dusi a nejde do otacok, brutal citelne na benzine, na LPG az tak nie. Nasledne pri povoleni plynu akoby streli do vyfuku
- pri pomalom to ide relativne v poho
- pocitovo mi pride lenive (tazko posudit ked jazdim s autom s 3x takym krutakom)
- vraj pri pohynani v kopci sa to dusi/skapina, pomoze len na neutraly vydrbat otacky do 4000ot a tak pustat spojku (benzin/lpg rovnako)
- auto ma najazdene do 150k km
- prebehol som to s mojim bluetooth scannerom, ziadne chyby
- boli opotrebovane koliecka vacky s casovanim ventilov (menili sa oba v opli 700e, vibrovanie/nepokojny volnobeh zmizol, ale rozdiel v duseni ziadny)
- zapalovacia lista bola menena predoslym majitelom
- sviecky sa dali nove bosch na LPG/CNG - ziaden rozdiel
- chladiacia kvapalina bola pekna ruzova, ale zdala sa mi mastna, ale vraj olej ani chladiaca neubuda
- inak opticky vyzera ze nic netecia, neslzi, nebucha a nehrkoce


Tak a teraz babo rad. Kazdy konstruktivny napad je vitany. Dikes :good:
forum opelclub.sk, niekto ako langdon2 ti skor bude vediet povedat.
kazdopadne, pride mi to na zlu zmes alebo malu kompresiu - skontrolovat tesnost a priechodnost sania, pripadne pokial viem lpg sa moc nemusi so vstrekovacmi, aspon niektore systemy, tak mozno tie davaju zbohom, a samozrejme bohvie kolko a ako to ma nalietane ak to je jazdenka, takze moze uz zacinat problem tesnenia pod hlavou - ak to je este stale to iste ako motory generaciu dozadu, tak dva kanaliky na vodu a na olej su nedaleko seba a tam zvykne ako prve tesnenie prerazit, neviem preco. vysledok je ze ziadnej kvapaliny neubuda, ale sa fajnovo miesaju. olej vo vode, voda v oleji, sam mnamka - aj ked zbezne pozerajuc, toto uz ma ine tesnenie hlavy, takze neviem povedat ci sa to iste moze stat.
da sa to ale lahko zistit. preplach chladenia chemiou, 2x vyplach destilkou, naplnit cistou zmesou, a ak sa po case zase bude zdat mastna,(pre porovnanie si mozes zmiesat do ampulky chladiacu s destilkou, a pre kontrolu to vytiahnut po tom co aspon mesiac bude v okruhu, a porovnat, lebo mozno sa to fakt len zda mastne - ked som to vsak tvrdil o svojom aute ja, mal som uplnu pravdu...) rychlo predat ak nemas rad mechanicku onaniu (alebo platenie nekrestanskych sum servisakom)
Warface nick: landrower | Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
CPU Intel Core i5 4670K + CM Seidon 120XL +2x Corsair Quiet SP120
MB MSI Z87M-G43
RAM Corsair XMS3 2x4GB DDR3
VGA Gigabyte N660OC-2GD GTX660 + Accelero Mono Plus
HDDs Crucial MX200 250GB 7mm, Seagate Brracuda ST1000DM003 1TB
CASE Bitfenix Prodigy M
PSU Single sleeved Corsair HX650 + Corsair AF120 LED blue Fan
External HDDs Samsung 750GB + Fantec fanbox FB-35US2 black, Seagate Expansion Desktop 2TB
FANs Corsair AF120 Blue LED
RPM regulation Scythe Kaze Master PRO 5,25" panel
Peripheral
Display iiyama ProLite X2377HDS (IPS), Philips 226 21,5" (TN)
Audio Behringer MS16
Headphones Denon AH-D301
Keyboard Logitech G105
Mouse Razer Copperhead (ASUS ROG verzia)
Mouse pad CONNECT IT CI-236 Biohazard Pad
Notebook Lenovo IdeaPad B5400 (i3 4000M @2.4GHz, HD graphics 4600, 8GB RAM, 15.6")
Phone HTC One Mini

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"